Володимир  Осадчук

Володимир Осадчук, генеральний директор COFCO Agri Resources Ukraine.

Володимир  <span>Осадчук</span>

Питання розвитку української інфраструктури постало дуже гостро, і в цьому контексті державні органи мають захищати інтереси країни

02.04.2020 (№ LDaily #13)

Володимир Осадчук, генеральний директор COFCO Agri Resources Ukraine.

Останнім часом Україна намагається створити імідж країни як надійного партнера та інтегрувати власне виробництво, фінанси, технології й інфраструктуру до світових ринків, щоб отримати інвестиції та збільшити потік транзитних товарів. Однією з площадок презентації держави та її привабливості є Всесвітній економічний форум, який щороку проходить у Давосі (Швейцарія).

Цього року організатори Українського дому в Давосі зробили дуже цікавою програму презентації інвестиційної привабливості країни, де обговорювалися питання інтеграції України з ЄС, розвитку інфраструктури, діджиталізації процесів і технологій, інвестиційного клімату, окремих галузей економіки, загалом майбутнього місця України у світовому економічному просторі.

Цікавою виявилася панель стану й місця інфраструктури в економіці України та інтеграції її з іншими ринками (модератором виступив Даніель Білак, член Наглядової ради UkraineInvest). Своїм баченням розвитку й аналізу стану інфраструктури в Україні та світі поділилися представники міжнародних фінансових та інвестиційних установ, а також представники бізнесу.

Інфраструктура відіграє важливу роль у бізнесових ланцюгах підприємств та економіці України. За роки незалежності накопичилося чимало питань щодо підтримання та розвитку інфраструктури. Основною причиною максимального її зношення та неефективності в сучасних реаліях є державний контроль основних активів інфраструктури й мінімізація капіталовкладень на підтримку та розвиток основних засобів і предметів виробництва.

Існуюча концепція створення в Україні інфраструктурного хабу для задоволення власних потреб і транзитного руху товарів між Європою й Азією має право на життя. Для цього державним органам потрібно консолідувати зусилля для прийняття важливих законопроєктів про залізничний транспорт, про внутрішні водні шляхи, переглянути чинні тарифи та збори на судозахід (зробити їх наближеними до рівня європейських і світових з метою підвищення конкурентної привабливості українських портів), а отримані доходи й прибуток від діяльності державних підприємств реінвестувати на підтримку та розвиток відповідних галузей інфраструктури. Це можливо в разі прийняття законопроєктів та чіткої послідовної державної політики щодо підтримки інвестклімату через прозору та неупереджену судову систему, передбачувані та обґрунтовані тарифи на послуги, створення місцевими органами влади умов для підключення до інфраструктури, полегшення правил та контроль розцінок при підключенні до мереж інфраструктури.

Нині наша компанія вивчає можливість завантаження контейнерних поїздів в Китай пшеницею, кукурудзою та соєю. В даний час поїзди повертаються до Китаю з Європи в основному порожніми. За нашими прогнозами, 35 контейнерних поїздівна тиждень можуть перетинати Україну, із завантаженням продовольства для Західного Китаю, регіону-імпортера.

На сьогоднішній день яскравим позитивним прикладом зацікавленості державних органів у розбудові інфраструктури та залученні приватного інвестора є Закон України «Про концесію», а нещодавно було визначено переможців конкурсу на концесію портів «Херсон» та «Ольвія». Передача портів, об’єктів інфраструктури у концесію має позитивний вплив для держави, зокрема, гарантовані платежі та податки від діяльності цих об’єктів, створення нових робочих місць, залучення прямих інвестицій у розширення нових стивідорних послуг в Україні.

Таким чином, не існує невирішуваних завдань і проблем. Нині питання відродження та розвитку української інфраструктури постало дуже гостро. І в цьому контексті державні органи мають захищати інтереси країни та плідно співпрацювати з інвесторами й зацікавленими в розвитку інфраструктури компаніями, щоб створити конкурентні та привабливі умови для відновлення важливого ланцюга економіки, утвердження України як надійного хабу в зберіганні та перевезенні товарів будь-якими видами транспорту в терміни, визначені замовниками.

Читайте також: Успішним буде той бізнес, який витратив час на вивчення нового бізнес-середовища

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

Зверніть увагу!
«СНН ГРУП» володіє винятковими авторськими правами на інформацію, розміщену в даній статті.
Автор має виключне право контролювати використання даного матеріалу, що означає заборону на використання даної інформації без його згоди. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, фото, малюнки, інші матеріали.
Будь-яке використання матеріалу/інформації  або будь-яку його частину з даної статті без письмової згоди автора заборонено.
Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо. У разі виявлених порушень автор має право на захист авторських прав в порядку, передбаченому ст. 50-53 Закону України «Про авторське право і суміжні права».
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com