Наталія Осадча, співзасновниця S&P Agency Investment Risk Management, адвокат, кандидат юридичних наук, MBA, радник з питань ризиків
Микола Сюткін, CEO та засновник S&P Agency Investment Risk Management
Петер Керекдярто, генеральний директор Shell Retail в Україні.
Ніна Домбровська, президент компанії Henkel в Україні, поділилася секретами успішної роботи в особливих товарних категоріях — Beauty та Laundry & Home Care. На думку досвідченого менеджера, навіть попри складну економічну ситуацію, в якій опинився весь світ через пандемію, бізнес можна не тільки зберегти, а й розвивати завдяки солідарності, командному духу, корпоративній культурі та максимальній турботі про співробітників.
Микола Сиченко, голова наглядової ради ПрАТ ВКФ «LESYA», розповів LDaily про становлення виробництва та успішне застосування передової японської технології ведення бізнесу.
Девід Морен, генеральний менеджер Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre та директор по Києву, маючи значний досвід роботи в готельній галузі різних країн, переконаний, що всупереч ситуації, яка склалася у світі через COVID-19, ця індустрія відновлюватиметься швидше, ніж інші. Але для цього вкрай важливо оперативно адаптуватися до постійно змінюваних реалій, повсякчас відстежувати нові тренди поведінки гостей і вчасно на них реагувати.
Тетяна Лукинюк, генеральний директор Red Bull в Україні, поділилася з читачами LDaily думками щодо розвитку такої порівняно молодої сфери в продуктовому сегменті України, як енергетичні напої. Для оптимізації діяльності в умовах світової коронакризи, на переконання керівниці підприємства, варто переглянути стратегії й підходи в маркетингу, щоб бізнес не тільки відновив свій звичний рівень, а й набув розвитку вже в новому форматі продаж.
Євген Шевченко, генеральний директор пивоварної компанії Carlsberg Ukraine, маючи величезний досвід роботи в галузі не тільки України, а й інших країн Східної Європи, Балтії та Центральної Азії, поділився своїми роздумами з читачами LDaily про нинішній стан ринку пива: зміну його споживчого формату, тенденції , викликані пандемією, труднощі, з якими доводиться стикатися виробникам галузі.
Віталій Гордієнко, генеральний директор глобальної дослідницької біофармацевтичної компанії AbbVie, поінформував читачів LDaily про розробку інноваційних методів лікування складних хвороб, які незабаром будуть доступні в Україні. Також торкнувся злободенного питання розвитку системи охорони здоров'я України та її реформування (особливо в умовах коронавірусної кризи) — і тут фармацевтична галузь, на думку професійного менеджера, грає одну з ключових ролей.
Іван Сарвар, керуючий директор Кайдзен Інститут Україна, практик крос-культурного спілкування, ґрунтуючись на багаторічному досвіді і більше 100 успішно реалізованих проєктів в різних галузях, переконаний, що завдяки Кайдзен — японській практиці, що фокусується на удосконаленні процесів виробництва, розробки та управління, — українські підприємства можуть не тільки вийти з нинішньої кризи без втрат, а й отримати значні конкурентні переваги від Кайдзен-методології з перших вуст. І хоч би якою б складною виглядала ситуація, важливо мати сміливість почати зміни, і волю, щоб іти цим Кайдзен-шляхом. Система постійних поліпшень КАЙДЗЕН повинна стати стилем життя і роботи.
Сара Донг, виконавчий директор міжнародної бізнес-організації CEO Club UАЕ, глава міжнародної бізнес-організації CEO Clubs Network, акцентувала увагу читачів LDaily на тому, що в нелегкі часи пандемії COVID-19 для бізнес-діяльності вкрай важлива активна співпраця — обмін досвідом, налагодження ділових зв’язків, інформування про власні можливості. І саме таким об’єднуючим центром уже багато років є клуб CEO Clubs Network, до якого входять як національні підприємства, так і міжнародні корпорації.
Андрій Самусенко, генеральний директор Mondelēz Україна, у розмові з LDaily розказав про цьогорічні особливості розвитку ринку, а також успіхи й перешкоди в розвитку кондитерської галузі. Адже саме цей рік позначився масштабним спалахом коронавірусу, який вплинув безпосередньо й на цю сферу: з одного боку, попри будь-які кризи, харчовий сектор завжди у категорії першої необхідності й однаково затребуваний у суспільстві, але з другого боку, до нього висуваються, як до жодного іншого, найсуворіші технологічні, санітарні й безпекові вимоги.