Андрій Лепенець, співзасновник компанії аstarios, що займається розробкою програмного забезпечення, поділився досвідом успішного розвитку бізнесу на міжнародному рівні, а також акцентував, що найперспективніші напрями, які багато в чому визначають майбутнє й можливості людства, це сфера відновлюваних джерел енергії та Інтернет речей. І це саме ті сфери, в яких працює компанія.
Яна Сироватка, менеджер із зовнішніх зв’язків та комунікацій GSK Фарма Україна (Government Affairs and Communication Manager, GSK Ukraine), поділилася фаховим баченням розвитку сфери фармзасобів, спрямованих на протидію COVID-19, і відмітила, що впровадження інноваційних технологій в розробку та у виробництво лікарських засобів та вакцин, як це давно й успішно робить компанія, значно пришвидчує їх вихід, вдосконалюючи показники ефективності та безпеки.
Юлія Литвиненко, директор мережі IWG в Україні, в інтерв'ю LDaily розповіла про тенденції ринку гнучких офісів і планах компанії.
Олег Грамотенко, засновник енергетичної компанії «Тесла Енерго», поділився з читачами своїм баченням, як вирішити вкрай актуальні питання в сфері «зеленої» енергетики. На думку досвідченого фахівця, проблема не тільки в самому «зеленому» секторі, але головне — у ставленні багатьох відповідальних управлінців до цієї галузі взагалі, що передбачає необхідність реформування менеджменту всієї енергетичної системи.
Лакіш Хаталкар, керуючий директор Johnson & Johnson Consumer Heath в Україні, Росії та СНД, переконаний, що на всіх етапах діяльності компанії — від наукового обґрунтування продукту, його практичної розробки й способів реалізації — має застосовуватися інноваційний підхід; однак найголовніша умова процвітання людства — це переосмислення кожною людиною ставлення до власного морального й фізичного здоров’я й екологічного здоров’я планети загалом.
Антон Шандра, генеральний директор ТОВ «Технобазальт-Інвест», в інтерв’ю для LDaily розповів про діяльність компанії, яка виготовляє базальтову армувальну продукцію, про те, як виникла ідея виробництва такої продукції, чи є попит на вітчизняному ринку та чи важко виходити з таким товаром на загальносвітовий рівень.