Повернутися на сайт

«Датагруп» — провідний телекомоператор. 20 років на ринку України

Зміст

15.06.2020 (№ LDaily #14)

«Датагруп» — провідний телекомоператор. 20 років на ринку України

Михайло Шелемба, СЕО «Датагруп».

«Датагруп» — провідний гравець на телеком-ринку України. Компанія є лідером у сегментах передачі даних, міжнародного транзиту трафіка та супутникового зв’язку. Також «Датагруп» — лідер на ринку телекомунікацій для великого бізнесу: 93% банків країни є клієнтами компанії. «Датагруп» забезпечує підключення до інтернету, надає послуги телефонії, телебачення та відеоспостереження, а також хмарні сервіси й комплекс послуг із кібербезпеки — DataProtect. Менеджмент інформаційної безпеки компанії відповідає найвищим міжнародним стандартам, що підтверджено сертифікатом ISO 27001:2013. У компанії працює близько 1900 співробітників у більш ніж 40 офісах по всій Україні.

Безпека колег та клієнтів — найголовніший пріоритет

Відразу після оголошення загальнонаціонального карантину компанія запровадила особливий режим роботи.

«Цього року український бізнес, як і країна загалом, зіткнувся з новим викликом — пандемією коронавірусу. За таких умов підприємства як ніколи повинні бути гнучкими та миттєво реагувати на всі зовнішні зміни. Упродовж перших двох днів загальнонаціонального карантину ми перевели 43% співробітників на віддалену роботу й продовжили працювати ефективно, адже ми є частиною критичної інфраструктури країни».

Було вжито всіх необхідних заходів для організації можливості окремим категоріям співробітників працювати дистанційно, упродовж неповного робочого дня або ж за гнучким графіком. Компанія надала співробітникам віком від 60 років оплачувані відпустки або організувала можливість дистанційної роботи. Для потреб співробітників, які й далі працюють у штатному режимі, закупили маски та антисептики, організували можливість довозу людей на роботу.

«Також усі офіси компанії відразу були забезпечені антисептичними засобами та інформаційно-роз’яснювальними й методичними матеріалами, пам’ятками та інфографікою. «Датагруп» регулярно інформує своїх співробітників про рекомендації ВООЗ і МОЗ України щодо новітніх заходів із профілактики захворювання на коронавірус. «Датагруп» подбала про те, щоб отримати гарантію від страхової компанії щодо повного супроводу своїх працівників у разі захворювання на COVID-19».

Роботи з підключення до мережі «Датагруп» та інші сервісні процеси відбуваються в штатному режимі: у компанії оперативно реагують на всі запити та роблять усе можливе, щоб забезпечити користувачів якісними послугами зв’язку. Технічні фахівці використовують маски, бахіли та інші засоби індивідуального захисту, коли виїжджають на виконання індивідуальних робіт. Підключення абонентів та виїзди для усунення несправностей відбуваються у звичайному режимі.

У компанії тимчасово перевели абонентські відділи на роботу в дистанційному режимі, тому упродовж карантинного періоду «Датагруп» не приймає відвідувачів у своїх центрах обслуговування абонентів по всій країні. При цьому надання послуг клієнтам компанії відбувається у звичайному режимі, безперебійна робота всіх сервісів забезпечується й надалі. Контакт-центр компанії продовжує роботу.

Клієнти та бізнес

У роздрібному сегменті загальний трафік упродовж карантину зріс на 25% до середини березня й на цьому рівні стабілізувався. З’явилося чимало запитів від клієнтів стосовно допомоги в організації віддалених робочих місць, консультацій із налаштування обладнання, програмного забезпечення тощо — стосовно всього, що пов’язано з роботою вдома. Кількість заявок на нові підключення фізичних осіб збільшилася на 32% (якщо порівнювати березень–квітень 2019 року з аналогічним періодом 2020-го). Якісний сервіс та швидкісний інтернет стали головними перевагами для клієнтів в умовах дистанційної роботи. Також змінився графік добового споживання інтернету: якщо раніше чітко простежувався пік обсягів трафіка ввечері, то на період карантину зросло споживання і впродовж дня, тож графік «вирівнявся». В абонентів «Датагруп» — фізичних осіб — споживання зросло переважно за рахунок переглядів інтерактивного телебачення. Зросла кількість підключень на послугу супутникового інтернету. Цей вид зв’язку має стовідсоткове покриття та допоможе організувати зв’язок у будь-якій місцевості — там, де немає дротового зв’язку. Це стало дуже актуально наразі в умовах карантину.

База B2B-клієнтів збереглася. І хоч у деяких великих корпоративних клієнтів у зв’язку з карантином спостерігалося тимчасове зменшення обсягу послуг, натомість зріс попит на розширення каналів передачі даних, інтернет-каналів. Це пов’язано з організацією віддаленого доступу для своїх співробітників.

«Частка СМБ-сегмента в нашому бізнес-портфелі є доволі великою: вона налічує понад 20 тис. СМБ-клієнтів по всій країні. Як оператор зв’язку, ми маємо можливість спостерігати за індикаторами бізнес-активності наших клієнтів у режимі реального часу — загальний обсяг споживання трафіка, кількість дзвінків і хвилин розмов, тривалість активного робочого дня тощо. Аналізуючи цю статистику, ми вже з початку квітня зафіксували, що частина клієнтів була змушена призупинити споживання телеком-послуг та істотно знизила свою ділову активність. Тож ми розуміємо, що для половини малих і середніх підприємств існує значний ризик не відновити своєї роботи після карантину. Саме тому ми створили проєкт RAZOM для підтримки малого та середнього бізнесу».

У межах проєкту RAZOM «Датагруп» запровадила онлайн-майданчик, на якому сформовано каталог компаній та пропозицій від локальних підприємців, що попри карантин продовжують свою діяльність. Головною метою проєкту є збільшення кількості замовлень у малого та середнього бізнесу. Наразі географія проєкту RAZOM охоплює 15 міст: Київ, Рівне, Запоріжжя, Дніпро, Львів, Миколаїв, Кременчук, Вінниця, Одеса, Харків, Кривий Ріг, Луцьк, Хмельницький, Нікополь, Ніжин. Сайт razom.today є відкритим і дає можливості заявити про себе всім українським підприємцям. Першими на сайті RAZOM зареєструвалися бізнес-клієнти «Датагруп».

«Криза — це перевірка на міцність та готовність змінюватися, знаходити нові можливості та ставати потужнішими. На телекомунікаційному ринку неодмінно відкриються цікаві варіанти з купівлі нових операторів, злиття й поглинання. Для нас це непогані шанси приростити наш бізнес. Але щоб вдало скористатись усіма шансами під час кризи, ми маємо завжди бути в хорошій формі. Тому протидія кризі для нас — це насамперед, питання спільної підготовки до нової економічної реальності та нових можливостей нашого зростання».

Prev Next
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com