Олександр Панченко, директор «SIKA Україна».
Компанія «SIKA Україна» працює на ринку країни 16-й рік поспіль. Основними напрямами діяльності є виробництво матеріалів будівельної й промислової хімії, а також упровадження передових та інноваційних технологій.
Як і весь світ, у березні 2020 року наша компанія зіткнулася з викликом — пандемія. Незвичні, невідомі нашому часу умови праці, життя та співіснування. Треба було запроваджувати нову схему роботи як для виробничого підрозділу, так і для адміністрації, менеджерів й офісних працівників. Спеціальні заходи з мінімізації можливих наслідків небезпечного захворювання.
Завдячуючи бездоганним та злагодженим діям усього колективу, була опрацьована програма дистанційної роботи на період дії карантину з можливістю його продовження. Ця програма передбачала роботу переважної більшості працівників віддалено. Варто відмітити, що початок карантину, запровадженого урядом, збігся з переходом нашої компанії на нове програмне забезпечення з використанням Microsoft Office 365. Тому ми без труднощів перейшли на комунікацію та спілкування, використовуючи чудовий додаток TEAMS.
Наступним етапом була підтримка партнерів та клієнтів. Попри різноманітні труднощі — як матеріальні, так і фізичні (обмеження в пересуванні), — ми терміново виготовили дві тисячі літрів дезінфікуючих засобів, які безкоштовно поширили серед своїх партнерів по всій Україні.
Звичайна робота не припинялася ні на хвилину. Єдиною небезпекою бачилася потенційна зміна психологічного стану працівників, які перебували у різних умовах. Хтось мешкав один, а хтось — в обмежених житлових умовах із родиною, батьками, дітьми.
І все ж наша компанія після запровадження обмежень і далі успішно працювала та повноцінно виконувала професійні обов’язки.
Були проведені численні вебінари, як внутрішні, так і з залученням широкої аудиторії. Першими в корпорації ми провели дві міжнародні онлайн-конференції із прямими включеннями відео з об’єктів. Так, на мостовій конференції ми зафіксували понад 130 підключень за участі понад 200 осіб. Здійснювалися прямі включення з мостів та шляхопроводів із Чехії, Польщі, Румунії, а також три включення з об’єктів в Україні. Не менш професійною була конференція з питань гідроізоляції з прямим включенням із будівництва метро на Виноградар у Києві, з інших об’єктів.
Упродовж усього періоду карантину ми організовували щотижневі онлайн-зустрічі всіх працівників для підтримки позитивного настрою й загалом спілкування. Ці зустрічі виявилися дуже мотивуючими для всього персоналу.
Як і щороку, 21 травня компанія відзначила Міжнародний день української вишиванки: усі працівники на щотижневу нараду вбралися у врочисті вишиті сорочки. До нас долучилися численні колеги з Казахстану, країн Східної Європи.
На початку травня опрацювали стратегію поетапного виходу з карантину, яка базується на основних засадах, сформованих нашим головним офісом у місті Цюриху.
Наше виробництво не зупинялось ані на день, а працівники були забезпечені всіма необхідними засобами індивідуального захисту.
Корпорація розробила насичену програму тренінгів, тож кожен міг узяти участь для поглиблення знань у сфері сучасних інноваційних матеріалів і технологій.
Незважаючи на непросту фінансову ситуацію, «SIKA Україна» як відповідальний роботодавець не вдавалася до якихось заходів із переводу персоналу на скорочений графік чи взагалі звільнення працівників. Як результат, ми вже бачимо, що команда вийде з карантину згуртованішою та впевненою в майбутньому. Велика подяка партнерам, які в цей непростий час не припиняли працю, відбудовуючи інфраструктуру та промисловість України.
Читайте також: Ніколи не здавайтеся!
Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8