Віталій  Бульда

Віталій Бульда, генеральний директор ТОВ «Роберт Бош Лтд», віце-президент Bosch Thermotechnik GmbH в країнах Балтії та СНД...

Віталій Бульда, генеральний директор ТОВ «Роберт Бош Лтд», віце-президент Bosch Thermotechnik GmbH в країнах Балтії та СНД (крім РФ), повноважний представник Групи Bosch в Україні, у розмові з LDaily повідомив про ситуацію в машинобудівній галузі, що склалася через поширення COVID-19. Досвідчений менеджер переконаний, що потужний бізнес, яким є «Роберт Бош Лтд», у такі скрутні часи повинен значно підвищувати свою соціальну значимість, адже взаємодопомога, підтримка й благодійність є запорукою подолання серйозних викликів світового масштабу.

Віталій  <span>Бульда</span>

Із початком карантину стало зрозуміло, що попереду складне випробування, однак ми все подолаємо, якщо підтримуватимемо один одного

15.06.2020 (№ LDaily #14)

Віталій Бульда, генеральний директор ТОВ «Роберт Бош Лтд», віце-президент Bosch Thermotechnik GmbH в країнах Балтії та СНД (крім РФ), повноважний представник Групи Bosch в Україні, у розмові з LDaily повідомив про ситуацію в машинобудівній галузі, що склалася через поширення COVID-19. Досвідчений менеджер переконаний, що потужний бізнес, яким є «Роберт Бош Лтд», у такі скрутні часи повинен значно підвищувати свою соціальну значимість, адже взаємодопомога, підтримка й благодійність є запорукою подолання серйозних викликів світового масштабу.

LDaily: Як коронавірус вплинув на роботу компанії в світі та в Україні?

В. Бульда: Концерн «Роберт Бош» є міжнародною компанією з власним виробничим циклом у всьому світі. Наші підрозділи в КНР відчули негативний вплив пандемії вже у першому кварталі. Подальший негативний вплив був уже інтегрованим, а саме: ВВП Китаю впав у першому кварталі на 10%, що відбилося на локальному попиті, також істотно скоротилися виробничі потужності китайських виробників комплектуючих, що вплинуло на обсяг виробництва в усьому світі. Наразі головними темами є світовий спад попиту та обмеження, впровадженні урядами на ведення бізнесу.

Компанія «Роберт Бош Україна» закінчила березень із перевиконанням плану й показників минулого року, однак у квітні наш оборот буде нижче запланованого.

Наша команда працює на 90% дистанційно, проте 10% співробітників мають підтримувати життєздатність компанії безпосередньо на робочих місцях. Це наші комірники, працівники сервісних центрів, бухгалтерії та тренери.

Упроваджені системи автоматизованої обробки замовлень та онлайн-контакти з нашими партнерами дають змогу оптимально співпрацювати із замовниками та надавати нашу підтримку в повному обсязі.

LDaily: Компанія Bosch — найбільший у світі постачальник автокомпонентів. Як епідемія коронавірусу може вплинути на глобальний ланцюжок поставок, який суттєво залежить від КНР?

В. Бульда: Китайські виробничі потужності вже відновлюються, а заплановане зростання ВВП країни в другому кварталі становить 10%, так що Піднебесна виходить із кризи.

Для виробників автомобільних компонентів найкритичнішим є попит на автомобілі, а ця галузь промисловості переживає не найкращі часи.

LDaily: Bosch Healthcare Solutions (дочірня компанія Bosch) розробила експрес-тести на коронавірус. Вони вже доступні в Німеччині. Чи планується поставка цих тестів в Україну?

В. Бульда: Системи експрес-тестів на коронавірус — це революційний винахід «Роберт Бош», який іще раз підтверджує інноваційний дух компанії.

Попит на ці системи у всьому світі дуже високий, і ми робимо все від нас залежне , щоби почати реалізовувати їх в Україні.

LDaily: Які ж перспективи ви бачите для вашої компанії в передбачуваній кризі?

В. Бульда: Насамперед кожна криза — це випробування підприємства на міцність, і це випробування ми тримаємо. Найголовніше завдання на сьогодні — це посилення компетенції у цифровому маркетингу й адаптація компанії до нових умов бізнесу, перш за все в онлайн.

Ми активно шукаємо додаткові можливості, нові бізнес-моделі та впевнено дивимося в майбутнє. Це не перша криза за 27 років роботи в Україні, і ми достеменно знаємо, що після ночі завжди приходить сонячний ранок.

LDaily: Як підтримуєте зв’язок у колективі та зберігаєте мотивацію працівників?

В. Бульда: Сила компанії — це професійний, дружний і згуртований колектив. Мені пощастило бути генеральним директором компанії, де спілкування не обмежується лише обговоренням робочих справ із 9-тої до 18-тої — ми лишаємося на зв’язку 24/7: разом займаємося спортом, стоїмо на планці, прибираємо набережну від сміття, будуємо альтанки для будинків літніх людей, робимо чимало інших потрібних справ. Із початком карантину стало зрозуміло, що попереду складне випробування, яке на певний час змінить наше життя, введе корективи в робочі процеси, однак усе це ми подолаємо, якщо будемо підтримувати один одного та триматися разом!

Понад два місяці компанія працює в режимі «хоум офіс» і спілкується онлайн. Щотижня зустрічаємося з усіма колегами на скайп-зустрічі, розмовляємо у форматі «за кавою», обговорюємо різноманітні питання, обмінюємося думками та планами. Для підтримки інформування й внутрішньої комунікації існують канал і чат у месенджері, де співробітники обмінюються світлинами «хоум офісів», домашніх улюбленців, іншими захопленнями, зранку разом робимо руханку, вдень — планку, а ввечері готуємо вечерю. Безперечно, за цей час ми довідалися одне про одного чимало цікавого, чого не знали за роки роботи разом.

Мабуть, після карантину ми вийдемо з дому в інший світ, але достеменно знатимемо, що весь цей час на відстані були разом, хоч і онлайн.

LDaily: Компанія «Бош» активна у сфері КСД. Розкажіть про свої проєкти під час пандемії?

В. Бульда: Соціальні проєкти є частиною корпоративної культури компанії. Щороку ми реалізовуємо приблизно 11 проєктів, завдяки яким знаходимо нових друзів, а турбота про них є вже невід’ємною частиною нашого життя. Звичайно, на час пандемії лишаємося поруч і надаємо необхідну підтримку тим, хто опинився в зоні ризику, — забезпечуємо засобами дезінфекції, захисним одягом, масками, рукавицями тощо.

Цього року співробітники компанії організували благодійний онлайн-ярмарок за допомогою Skype. На ньому було запропоновано тематичні прикраси й листівки ручної роботи, які виготовили співробітники та їхні діти, а також роботи підопічних Центру соцзахисту м. Переяслава (Київська обл.). Результат ярмарку вразив: зібрано 30 000 гривень! Ці кошти спрямовуємо на придбання засобів захисту для переяславського центру соцзахисту, підопічними якого є близько 430 осіб, більша частина з них перебуває в зоні ризику.

На початку квітня компанія профінансувала ремонт семи апаратів штучної вентиляції легень експертного класу для відділення інтенсивної терапії НДСЛ «ОХМАТДИТ». Практично при всіх критичних станах у дітей виникають проблеми з дихальною системою, і тільки апарат ШВЛ експертного класу може на певний час замінити функцію легень, а отже, врятувати життя дитини. Ми щиро раді долучитися до рятунку дитячих життів та подарувати їм надію на щасливе майбутнє.

Для «Бош Україна» допомога друзям, суспільству загалом — це не лише частина проєкту, а й доказ того, що ми завжди поруч.

Добро переможе! Будьмо здорові!

Читайте також: Ніколи не здавайтеся!

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

Зверніть увагу!
«СНН ГРУП» володіє винятковими авторськими правами на інформацію, розміщену в даній статті.
Автор має виключне право контролювати використання даного матеріалу, що означає заборону на використання даної інформації без його згоди. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, фото, малюнки, інші матеріали.
Будь-яке використання матеріалу/інформації  або будь-яку його частину з даної статті без письмової згоди автора заборонено.
Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо. У разі виявлених порушень автор має право на захист авторських прав в порядку, передбаченому ст. 50-53 Закону України «Про авторське право і суміжні права».