Йозеф  Граф

Йозеф Граф, генеральний директор ТОВ «Порше Україна» (офіційний імпортер автомобілів марки, Audi, SEAT та Volkswagen), поділився...

Йозеф Граф, генеральний директор ТОВ «Порше Україна» (офіційний імпортер автомобілів марки, Audi, SEAT та Volkswagen), поділився своїми думками з LDaily про складну ситуацію в автомобільній галузі, спричинену пандемією, і звернув увагу на суттєвий спад продажів як в Україні, так і світі. Однак попри проблеми й усвідомлюючи власну соціальну важливість, підприємство надало суттєву допомогу деяким медичним закладам Києва, забезпечивши їх автівками й пальним. Адже пан Йозеф упевнений: допомога та спільні зусилля — це правильний шлях до перемоги над пандемією.

Йозеф  <span>Граф</span>

Сьогодні основний пріоритет — це захист здоров’я та життя наших клієнтів, ділових партнерів і працівників

15.06.2020 (№ LDaily #14)

Йозеф Граф, генеральний директор ТОВ «Порше Україна» (офіційний імпортер автомобілів марки, Audi, SEAT та Volkswagen), поділився своїми думками з LDaily про складну ситуацію в автомобільній галузі, спричинену пандемією, і звернув увагу на суттєвий спад продажів як в Україні, так і світі. Однак попри проблеми й усвідомлюючи власну соціальну важливість, підприємство надало суттєву допомогу деяким медичним закладам Києва, забезпечивши їх автівками й пальним. Адже пан Йозеф упевнений: допомога та спільні зусилля — це правильний шлях до перемоги над пандемією.

LDaily: Коронавірус може суттєво підкосити світову автомобільну промисловість. Результатом кризи стануть мільйони непроданих машин і фінансові втрати виробників. Наскільки вже просіли продажі автомобілів?

Й. Граф: Не можу сказати про ситуацію на глобальному рівні, проте якщо оцінити автомобільний ринок України, то в березні він тримався порівняно добре й результат показав зниження продажів лише на 10-15% від запланованих. Однак у квітні вже бачимо спад до 70-80%, що пов’язано, переважно, зі значним зниженням попиту й обмеженими умовами збуту автомобілів. Напевно, що деякий час галузь буде вимушена долати перешкоди та діяти в умовах кризи.

LDaily: Чи будуть проблеми з поставками автомобілів в Україну?

Й. Граф: Найімовірніше, цього варто очікувати, тим паче, що чимало автовиробників тимчасово припинили виробництво, щоб захистити здоров’я та життя своїх працівників, постачальників, дилерів і клієнтів. Тепер виникає питання обсягів постачання й готовності відновити налагоджений ланцюг поставки.

Ще одне важливе питання — як розвиватиметься попит споживачів з огляду на світову рецесію, і наскільки гнучкими до змін виявляться автовиробники, щоб адаптуватися до цих коливань.

Тож існує низка факторів, розвиток яких на сьогодні є зовсім неочевидним та непередбачуваним і призводить до невизначеності в плануванні.

LDaily: Через карантин чимало автодилерів істотно змінили форму роботи. Зокрема, шоу-руми з новими авто закрилися для відвідувачів, а сервіси працюють за онлайн-записом. Які послуги ви пропонуєте своїм клієнтам під час пандемії?

Й. Граф: На щастя, зовсім нещодавно державні органи влади надали дозвіл на роботу дилерських та сервісних центрів, звичайно ж, із дотриманням усіх вимог безпеки — приблизно на такому самому рівні, як і в торгівлі продуктами харчування.

Наші партнери — дилерські та сервісні підприємства — креативно та професійно відреагували на зміни: зосередилися на комунікації та переведенні процесів в онлайн-режим і в режим функціонування підприємств у максимально безпечних умовах.

Сьогодні основний пріоритет — це захист здоров’я та життя наших клієнтів, ділових партнерів і працівників.

На щастя, нам вдалося добре забезпечити дилерські підприємства автомобілями та запасними частинами, тому в різні періоди розвитку ситуації всі процеси працювали й працюють безперебійно, відповідно до умов попиту й згідно із законодавчими вимогами.

LDaily: Які сценарії розвитку на світовому автомобільному ринку бачите ви?

Й. Граф: Як уже зазначалося, ми як місцеві суб’єкти маємо лише обмежену інформацію про глобальний розвиток. Однак у спеціалізованих ЗМІ аналізуються різні сценарії, які з нинішньої перспективи прогнозують спад світового автомобільного ринку на 25-30% у поточному році.

Оскільки розвиток пандемії все ще динамічний і його складно точно передбачити, може реалізуватись як більш сприятливий, так і навпаки — критичніший сценарій. Розвиток автомобільних ринків у різних країнах відбувається по-різному, залежно від того, коли і як певна держава відреагувала на спалах пандемії.

Україна відреагувала приблизно на такому самому рівні, як і європейські країни, що оперативно вживали суворих заходів. Середньо- та довгострокова перспектива залежатиме не лише від того, коли буде взято під контроль COVID-19, а й насамперед від економічних та соціальних наслідків пандемії.

LDaily: На ваш погляд, коли ситуація на автомобільному ринку зможе покращитися?

Й. Граф: Україна — це ринок із відносно високою волатильністю. Водночас бізнес та суспільство мають виняткову здатність прагматично реагувати на зміни й коливання. Ця якість справді сильно виражена і її можна вважати важливим показником та, образно кажучи, будувати на цьому фундамент.

З одного боку, безперечно, висота падіння в умовах нинішньої кризи є значною. З другого боку, не настільки болісною, адже щиро кажучи, після минулих криз ринок ще не встиг повністю відновитися й повернутися до початкового рівня. Потенціал ринку все ще залишається високим, незважаючи на сучасні виклики. Рівень моторизації населення України залишається невеликим, а середній вік автомобілів досить старий, тому потреба в оновленні автопарку та відкладений попит усе ще актуальні.

Важко передбачити, коли саме розкриються можливості для виявлення потенціалу. Поточний рік, безумовно, ввійде в історію як кризовий для авторинку (і не тільки), втім, сподіваємося, що наступний принесе стабільність.

LDaily: Як ваша компанія відреагувала на умови карантину та на боротьбу з пандемією?

Й. Граф: Відразу після оголошення карантину та з метою запобігання поширенню коронавірусу працівники ТОВ «Порше Україна» перейшли у віддалений режим роботи. На щастя, нам вдалося оперативно відреагувати на зміни й забезпечити безперебійну роботу компанії, адже від цього залежить діяльність наших партнерів та задоволення потреб клієнтів.

Ми не могли залишитися осторонь боротьби із COVID-19, тож надали допомогу медичним і соціальним працівникам міста Києва, виділивши в тимчасове користування 10 автомобілів Volkswagen та забезпечивши їх пальним.

Автівками вже користуються медичні працівники Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги, а також Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва.

Саме там бригади «швидкої» надають цілодобову екстрену медичну допомогу, працівники ж Центру працюють наразі в посиленому режимі, тому можливість бути мобільними зараз доречна для них як ніколи.

Ще частина автомобілів надана Єдиному координаційному центру для перевезення пацієнтів, які проходять лікування гемодіалізом і підпадають під групу ризику інфікування коронавірусом.

Ми щиро віримо, що допомога та спільні зусилля — це правильний шлях до перемоги над пандемією.

Читайте також: Ніколи не здавайтеся!

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

Зверніть увагу!
«СНН ГРУП» володіє винятковими авторськими правами на інформацію, розміщену в даній статті.
Автор має виключне право контролювати використання даного матеріалу, що означає заборону на використання даної інформації без його згоди. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, фото, малюнки, інші матеріали.
Будь-яке використання матеріалу/інформації  або будь-яку його частину з даної статті без письмової згоди автора заборонено.
Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо. У разі виявлених порушень автор має право на захист авторських прав в порядку, передбаченому ст. 50-53 Закону України «Про авторське право і суміжні права».