Йозеф  Граф

Йозеф Граф, генеральний директор ТОВ «Порше Україна» (офіційний імпортер автомобілів марки, Audi, SEAT та Volkswagen), поділився своїми думками з LDaily про складну ситуацію в автомобільній галузі, спричинену пандемією, і звернув увагу на суттєвий спад продажів як в Україні, так і світі. Однак попри проблеми й усвідомлюючи власну соціальну важливість, підприємство надало суттєву допомогу деяким медичним закладам Києва, забезпечивши їх автівками й пальним. Адже пан Йозеф упевнений: допомога та спільні зусилля — це правильний шлях до перемоги над пандемією.

Йозеф  <span>Граф</span>

Сьогодні основний пріоритет — це захист здоров’я та життя наших клієнтів, ділових партнерів і працівників

15.06.2020 (№ LDaily #14)

Йозеф Граф, генеральний директор ТОВ «Порше Україна» (офіційний імпортер автомобілів марки, Audi, SEAT та Volkswagen), поділився своїми думками з LDaily про складну ситуацію в автомобільній галузі, спричинену пандемією, і звернув увагу на суттєвий спад продажів як в Україні, так і світі. Однак попри проблеми й усвідомлюючи власну соціальну важливість, підприємство надало суттєву допомогу деяким медичним закладам Києва, забезпечивши їх автівками й пальним. Адже пан Йозеф упевнений: допомога та спільні зусилля — це правильний шлях до перемоги над пандемією.

LDaily: Коронавірус може суттєво підкосити світову автомобільну промисловість. Результатом кризи стануть мільйони непроданих машин і фінансові втрати виробників. Наскільки вже просіли продажі автомобілів?

Й. Граф: Не можу сказати про ситуацію на глобальному рівні, проте якщо оцінити автомобільний ринок України, то в березні він тримався порівняно добре й результат показав зниження продажів лише на 10-15% від запланованих. Однак у квітні вже бачимо спад до 70-80%, що пов’язано, переважно, зі значним зниженням попиту й обмеженими умовами збуту автомобілів. Напевно, що деякий час галузь буде вимушена долати перешкоди та діяти в умовах кризи.

LDaily: Чи будуть проблеми з поставками автомобілів в Україну?

Й. Граф: Найімовірніше, цього варто очікувати, тим паче, що чимало автовиробників тимчасово припинили виробництво, щоб захистити здоров’я та життя своїх працівників, постачальників, дилерів і клієнтів. Тепер виникає питання обсягів постачання й готовності відновити налагоджений ланцюг поставки.

Ще одне важливе питання — як розвиватиметься попит споживачів з огляду на світову рецесію, і наскільки гнучкими до змін виявляться автовиробники, щоб адаптуватися до цих коливань.

Тож існує низка факторів, розвиток яких на сьогодні є зовсім неочевидним та непередбачуваним і призводить до невизначеності в плануванні.

LDaily: Через карантин чимало автодилерів істотно змінили форму роботи. Зокрема, шоу-руми з новими авто закрилися для відвідувачів, а сервіси працюють за онлайн-записом. Які послуги ви пропонуєте своїм клієнтам під час пандемії?

Й. Граф: На щастя, зовсім нещодавно державні органи влади надали дозвіл на роботу дилерських та сервісних центрів, звичайно ж, із дотриманням усіх вимог безпеки — приблизно на такому самому рівні, як і в торгівлі продуктами харчування.

Наші партнери — дилерські та сервісні підприємства — креативно та професійно відреагували на зміни: зосередилися на комунікації та переведенні процесів в онлайн-режим і в режим функціонування підприємств у максимально безпечних умовах.

Сьогодні основний пріоритет — це захист здоров’я та життя наших клієнтів, ділових партнерів і працівників.

На щастя, нам вдалося добре забезпечити дилерські підприємства автомобілями та запасними частинами, тому в різні періоди розвитку ситуації всі процеси працювали й працюють безперебійно, відповідно до умов попиту й згідно із законодавчими вимогами.

LDaily: Які сценарії розвитку на світовому автомобільному ринку бачите ви?

Й. Граф: Як уже зазначалося, ми як місцеві суб’єкти маємо лише обмежену інформацію про глобальний розвиток. Однак у спеціалізованих ЗМІ аналізуються різні сценарії, які з нинішньої перспективи прогнозують спад світового автомобільного ринку на 25-30% у поточному році.

Оскільки розвиток пандемії все ще динамічний і його складно точно передбачити, може реалізуватись як більш сприятливий, так і навпаки — критичніший сценарій. Розвиток автомобільних ринків у різних країнах відбувається по-різному, залежно від того, коли і як певна держава відреагувала на спалах пандемії.

Україна відреагувала приблизно на такому самому рівні, як і європейські країни, що оперативно вживали суворих заходів. Середньо- та довгострокова перспектива залежатиме не лише від того, коли буде взято під контроль COVID-19, а й насамперед від економічних та соціальних наслідків пандемії.

LDaily: На ваш погляд, коли ситуація на автомобільному ринку зможе покращитися?

Й. Граф: Україна — це ринок із відносно високою волатильністю. Водночас бізнес та суспільство мають виняткову здатність прагматично реагувати на зміни й коливання. Ця якість справді сильно виражена і її можна вважати важливим показником та, образно кажучи, будувати на цьому фундамент.

З одного боку, безперечно, висота падіння в умовах нинішньої кризи є значною. З другого боку, не настільки болісною, адже щиро кажучи, після минулих криз ринок ще не встиг повністю відновитися й повернутися до початкового рівня. Потенціал ринку все ще залишається високим, незважаючи на сучасні виклики. Рівень моторизації населення України залишається невеликим, а середній вік автомобілів досить старий, тому потреба в оновленні автопарку та відкладений попит усе ще актуальні.

Важко передбачити, коли саме розкриються можливості для виявлення потенціалу. Поточний рік, безумовно, ввійде в історію як кризовий для авторинку (і не тільки), втім, сподіваємося, що наступний принесе стабільність.

LDaily: Як ваша компанія відреагувала на умови карантину та на боротьбу з пандемією?

Й. Граф: Відразу після оголошення карантину та з метою запобігання поширенню коронавірусу працівники ТОВ «Порше Україна» перейшли у віддалений режим роботи. На щастя, нам вдалося оперативно відреагувати на зміни й забезпечити безперебійну роботу компанії, адже від цього залежить діяльність наших партнерів та задоволення потреб клієнтів.

Ми не могли залишитися осторонь боротьби із COVID-19, тож надали допомогу медичним і соціальним працівникам міста Києва, виділивши в тимчасове користування 10 автомобілів Volkswagen та забезпечивши їх пальним.

Автівками вже користуються медичні працівники Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги, а також Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва.

Саме там бригади «швидкої» надають цілодобову екстрену медичну допомогу, працівники ж Центру працюють наразі в посиленому режимі, тому можливість бути мобільними зараз доречна для них як ніколи.

Ще частина автомобілів надана Єдиному координаційному центру для перевезення пацієнтів, які проходять лікування гемодіалізом і підпадають під групу ризику інфікування коронавірусом.

Ми щиро віримо, що допомога та спільні зусилля — це правильний шлях до перемоги над пандемією.

Читайте також: Ніколи не здавайтеся!

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

Зверніть увагу!
«СНН ГРУП» володіє винятковими авторськими правами на інформацію, розміщену в даній статті.
Автор має виключне право контролювати використання даного матеріалу, що означає заборону на використання даної інформації без його згоди. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, фото, малюнки, інші матеріали.
Будь-яке використання матеріалу/інформації  або будь-яку його частину з даної статті без письмової згоди автора заборонено.
Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо. У разі виявлених порушень автор має право на захист авторських прав в порядку, передбаченому ст. 50-53 Закону України «Про авторське право і суміжні права».
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com