
Зміст
-
Нана Піпія. Слово редактора.
-
При правильному підході люди починають творити, таланти розкриваються найнесподіванішим чином — у цьому і сила Кайдзен-підходу
Іван Сарвар, керуючий директор Кайдзен Інститут Україна, практик крос-культурного спілкування, ґрунтуючись на багаторічному досвіді і більше 100 успішно реалізованих проєктів в різних галузях переконаний, що завдяки Кайдзен — японській практиці, що фокусується на удосконаленні процесів виробництва, розробки та управління, — українські підприємства можуть не тільки вийти з нинішньої кризи без втрат, а й отримати значні конкурентні переваги від Кайдзен-методології з перших вуст. І хоч би якою б складною виглядала ситуація, важливо мати сміливість почати зміни, і волю, щоб іти цим Кайдзен шляхом. Система постійних поліпшень КАЙДЗЕН повинна стати стилем життя і роботи. -
Hyatt Regency Kyiv. Реклама
-
Ми очікуємо передбачувану макроекономічну політику, щоб бізнес зумів не тільки вижити, а й розвиватися в такій непростій ситуації
Євген Шевченко, генеральний директор пивоварної компанії Carlsberg Ukraine, маючи величезний досвід роботи в галузі не тільки України, а й інших країн Східної Європи, Балтії та Центральної Азії, поділився своїми роздумами про нинішній стан ринку пива: зміну його споживчого формату, тенденції , викликані пандемією, труднощі, з якими доводиться стикатися виробникам галузі. -
Здорові громадяни = здорова економіка України
Віталій Гордієнко, генеральний директор глобальної дослідницької біофармацевтичної компанії AbbVie, поінформував про розробку інноваційних методів лікування складних хвороб, які незабаром будуть доступні в Україні. Також торкнувся злободенного питання розвитку системи охорони здоров’я України та її реформування (особливо в умовах коронавірусної кризи) — і тут фармацевтична галузь, на думку професійного менеджера, грає одну з ключових ролей. -
Той, хто швидше адаптується до нових реалій, досягне успіху
Девід Морен, генеральний менеджер Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre та директор по Києву, маючи значний досвід роботи в готельній галузі різних країн, переконаний, що всупереч ситуації, яка склалася у світі через COVID-19, ця індустрія відновлюватиметься швидше, ніж інші. Але для цього вкрай важливо оперативно адаптуватися до постійно змінюваних реалій, повсякчас відстежувати нові тренди поведінки гостей і вчасно на них реагувати. -
Якщо ви прислухаєтеся до потреб своїх клієнтів і розробляєте нові моделі, цю кризу можна подолати
Сара Донг, виконавчий директор міжнародної бізнес-організації CEO Club UАЕ, глава міжнародної бізнес-організації CEO Clubs Network, акцентувала увагу на тому, що в нелегкі часи пандемії COVID-19 для бізнес-діяльності вкрай важлива активна співпраця — обмін досвідом, налагодження ділових зв’язків, інформування про власні можливості. І саме таким об’єднуючим центром уже багато років є клуб CEO Clubs Network, до якого входять як національні підприємства, так і міжнародні корпорації. -
Ми бачимо, як швидко люди повертаються до докарантинних звичок, тож очікуємо відновлення попиту на нашу категорію
Тетяна Лукинюк, генеральний директор Red Bull в Україні, поділилася думками щодо розвитку такої порівняно молодої сфери в продуктовому сегменті України, як енергетичні напої. Для оптимізації діяльності в умовах світової коронакризи, на переконання керівниці підприємства, варто переглянути стратегії й підходи в маркетингу, щоб бізнес не тільки відновив свій звичний рівень, а й набув розвитку вже в новому форматі продаж. -
Криза: що робити компанії та чого ні в публічній площині
Наталія Осадча, співзасновниця S&P Agency Investment Risk Management, адвокат, кандидат юридичних наук, MBA, радник з питань ризиків. -
Atlas Deluxe. Реклама
-
5000 захисних масок для лікарів на початку пандемії COVID-19 та 2550 харчових наборів для людей похилого віку — ось як Shell допомогла в боротьбі з коронавірусом в Україні
Петер Керекдярто, генеральний директор Shell Retail в Україні. -
Sika та Volkswagen. Реклама
-
Саме розвиток команди дає можливість успішно рухатися вперед на конкурентному ринку
Андрій Самусенко, генеральний директор Mondelēz Україна, розказав про цьогорічні особливості розвитку ринку, а також успіхи й перешкоди в розвитку кондитерської галузі. Адже саме цей рік позначився масштабним спалахом коронавірусу, який вплинув безпосередньо й на цю сферу: з одного боку, попри будь-які кризи, харчовий сектор завжди у категорії першої необхідності й однаково затребуваний у суспільстві, але з другого боку, до нього висуваються, як до жодного іншого, найсуворіші технологічні, санітарні й безпекові вимоги. -
LЕSYA only better — удосконаленню немає меж
Микола Сиченко, голова наглядової ради ПрАТ ВКФ «LESYA», розповів про становлення виробництва та успішне застосування передової японської технології ведення бізнесу. -
CEO Clubs Network. Реклама
-
Пандемія й далі набирає обертів, тому обережність і турбота про здоров’я співробітників як були для нас актуальними, так і залишаються
Ніна Домбровська, президент компанії Henkel в Україні, поділилася секретами успішної роботи в особливих товарних категоріях — Beauty та Laundry & Home Care. На думку досвідченого менеджера, навіть попри складну економічну ситуацію, в якій опинився весь світ через пандемію, бізнес можна не тільки зберегти, а й розвивати завдяки солідарності, командному духу, корпоративній культурі та максимальній турботі про співробітників. -
Криза як явище: як пройти її з честю і користю для компанії
Ми звикли ставитися до кризи як до чогось дуже негативного, з цього випливають наші негативні переконання і дії. У даній статті Микола Сюткін, CEO та засновник S&P Agency Investment Risk Management, адвокат, володар премії Best Lawyers 2020-2021 в номінаціях «злиття і поглинання» та «судова практика», надав не тільки інше, більш глибинне, розуміння кризи як явища, а й механізм успішного її проходження. -
LDaily
-
S&P Agency Investment Risk Management. Реклама
-
S&P Agency Investment Risk Management. Реклама