Девід Морен, генеральний менеджер Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre та директор по Києву, маючи значний досвід роботи в готельній галузі різних країн, переконаний, що всупереч ситуації, яка склалася у світі через COVID-19, ця індустрія відновлюватиметься швидше, ніж інші. Але для цього вкрай важливо оперативно адаптуватися до постійно змінюваних реалій, повсякчас відстежувати нові тренди поведінки гостей і вчасно на них реагувати.
LDaily: З чого ви починали кар’єру? Яку посаду обіймали й за що відповідаєте в Києві зараз?
Д. Морен: Мені завжди подобалося працювати й спілкуватися з людьми. Оскільки готельна індустрія безпосередньо пов’язана з цим, я відразу зрозумів, чим хочу займатися.
Кар’єрний шлях розпочав 1998 року як агент відділу прийому і розміщення гостей. 2010-го отримав свою першу посаду генерального менеджера. Я вважаю, що дуже важливо вчитися основам бізнесу — це допоможе керувати командами в майбутньому, особливо у важкі періоди. До переїзду в Київ працював у Сочі (Росія) генеральним менеджером Radisson Blu Resort & Congress Centre, де було 508 номерів і 10 000 м2 конференц-простору.
Оскільки я працював в Україні раніше, завжди з нетерпінням чекав повернення до Києва. Мені дуже подобається саме місто, і моя дружина — киянка.
Зараз я генеральний менеджер Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre і представляю Radisson Hotel Group в якості директора по Києву. У нас є ще один Radisson Blu на Подолі й Park Inn by Radisson поруч з НСК «Олімпійський».
LDaily: Які переваги й недоліки готельного бізнесу в Україні?
Д. Морен: Упевнений, що в поточній ситуації можна знайти недоліки в будь-якій галузі. Я ж особисто намагаюся зосереджуватися на позитиві.
Той, хто швидше адаптується до нових реалій, досягне успіху. Таким чином, ми завжди намагаємося випереджати конкурентів.
На даний момент ми переживаємо досить складний період, але незабаром ситуація поліпшиться. Я твердо впевнений, що наша індустрія відновлюватиметься швидше, ніж інші. Люди знову почнуть подорожувати: на відпочинок чи бізнес-поїздки. Я й моя дружина з нетерпінням чекаємо нових подорожей. І чимало людей дотримуються тієї самої думки.
LDaily: Як Radisson Blu Hotel Kyiv City Centre пережив суворий карантин? Чи були у вас скорочення? Які заходи боротьби з коронавірусом ви вживали в готелях?
Д. Морен: Як я вже згадував, карантин завдав відчутного удару по нашому бізнесу. Однак завдяки компанії-власнику ми змогли зберегти більшість робочих місць, навіть попри те, що впродовж кількох місяців у нас не було доходу. Компанія Radisson Hotel Group розробила власний протокол безпеки Radisson Hotels Safety Protocol, що включає 20 основних пунктів, і додатковий 10-етапний протокол для організації й проведення заходів.
Здоров’я, безпека й захист гостей, членів команди і ділових партнерів — наші головні пріоритети. COVID-19 змінив звичний спосіб життя, і ми все ще пристосовуємося до нових реалій. Наші експерти у співпраці з компанією SGS провели ретельний аналіз усіх існуючих процедур охорони здоров’я і безпеки та розробили додаткові процедури очищення і дезінфекції, покликані забезпечити безпеку та спокій кожного гостя під час перебування в готелі — від моменту реєстрації до виїзду з готелю.
LDaily: Як COVID-19 змінить готельний бізнес в Україні?
Д. Морен: Безумовно, міжнародні готелі мають перевагу перед місцевими готелями. Гості більше довіряють нашим заходам безпеки. Я впевнений, що чимало невеликих місцевих готелів просто зникне. На жаль, вони навряд чи витримають навалу проблем. Брак фінансової допомоги особливо вплине на малий приватний бізнес.
LDaily: Які ваші цілі в управлінні Radisson Blu Hotel Kyiv City Centre на майбутній рік? Що скажете про діяльність двох інших готелів Radisson Hotel Group у Києві?
Д. Морен: Майбутні півтора року будуть дуже важкими для всіх. Ми повинні бути гнучкими в усьому. Ми постійно моніторимо нові тренди поведінки гостей і намагаємося максимально швидко адаптуватися до них.
У нас є величезна перевага. Radisson Hotel Group — відома керуюча компанія зі значним досвідом роботи в Східній Європі.
Три існуючі готелі в Києві й четвертий, відкриття якого відбудеться 2022 року, пропонують широкий асортимент послуг для мандрівників. Ми й далі робитимемо все можливе, щоб перевершити очікування гостей, приємно дивуючи їх винятковою гостинністю.
Читайте також: Криза: що робити компанії , і чого ні, в публічній площині
Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8