Заходи

Як успішно використовувати комунікацію в публічній площині — тема першого CEO-сніданку LDaily

Заходи

Про захід

Перший CEO-сніданок LDaily пройшов спільно з Міжнародним союзом бізнесменів України та Туреччини (TUID) в готелі «Хаятт Рідженсі Київ». Керівники великих турецьких підприємств зібралися, щоб обговорити, як компаніям працювати в умовах кризи і як діяти в нових реаліях, спричинених пандемією COVID-19.

Партнером заходу виступила компанія S&P Agency Investment Risk Management, яка вже 15 років допомагає своїм клієнтам створювати безпечні й стабільні умови ведення бізнесу в Україні — державі, яка перебуває в процесі активної трансформації та в якій постійно змінюються як ризики, так і можливості для ведення бізнесу.

Під час CEO-сніданку керівники активно обговорювали, як компанії працюють під час світового карантину, які труднощі створює віддалена робота, а також виклики, що стоять перед компаніями в умовах COVID-19.

Для гостей CEO-сніданку компанія S&P Agency Investment Risk Management, яку представляли Наталія Осадча та Микола Сюткін, презентувала практичні кейси з упровадження кризових комунікацій керівниками компаній під час кризи. Спікери дали рекомендації щодо процедури формування зовнішніх комунікацій в публічному полі: що робити і чого не робити СЕО в період кризи, а також як зробити публічну комунікацію ефективним інструментом для отримання запланованого бізнесового й фінансового результату. Для гостей був презентований план кризових комунікацій, необхідний для успішного функціонування компанії на українському ринку. Спікери звернули увагу гостей на процедуру формування команди для ефективного виходу в публічну площину, які завдання поставити перед штатними фахівцями і як отримати правильний результат від використання публічного поля.

Сподіваємося, отримані знання керівники зможуть ефективно застосовувати в особистому досвіді для отримання більшого прибутку.

Інші заходи

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com