Тетяна  Лукинюк

Тетяна Лукинюк, генеральний директор Red Bull в Україні, поділилася з читачами LDaily думками щодо розвитку такої порівняно...

Тетяна Лукинюк, генеральний директор Red Bull в Україні, поділилася з читачами LDaily думками щодо розвитку такої порівняно молодої сфери в продуктовому сегменті України, як енергетичні напої. Для оптимізації діяльності в умовах світової коронакризи, на переконання керівниці підприємства, варто переглянути стратегії й підходи в маркетингу, щоб бізнес не тільки відновив свій звичний рівень, а й набув розвитку вже в новому форматі продаж.

Тетяна  <span>Лукинюк</span>

Ми бачимо, як швидко люди повертаються до докарантинних звичок, тож очікуємо відновлення попиту на нашу категорію

23.09.2020 (№ LDaily #15)

Тетяна Лукинюк, генеральний директор Red Bull в Україні, поділилася з читачами LDaily думками щодо розвитку такої порівняно молодої сфери в продуктовому сегменті України, як енергетичні напої. Для оптимізації діяльності в умовах світової коронакризи, на переконання керівниці підприємства, варто переглянути стратегії й підходи в маркетингу, щоб бізнес не тільки відновив свій звичний рівень, а й набув розвитку вже в новому форматі продаж.

LDaily: У всьому світі через коронавірус було введено карантин, заборонені масові заходи. Коли світ повернеться до звичного життя — поки що невідомо. Як це впливає на бізнес?

Т. Лукинюк: Вплив карантину відрізнятиметься від бізнесу до бізнесу. Red Bull належить до категорії FMCG (Fast Moving Consumer Goods), тобто до товарів масового попиту. Для наших категорій характерний стрімкий спад, але й швидке відновлення. Люди їдять та п’ють у будь-яку кризу. Звичайно, змінилися надовго, а ймовірніше, і назавжди, способи купівлі наших товарів: більше e-commerce, менше преміального, вища важливість знижок. Однак це не вбиває цілі категорії чи бізнеси, — як це відбувається в ресторанному чи туристичному бізнесах. Звичайно, нам довелося переглянути свої стратегії та проєкти в маркетингу й продажах, зокрема, ми відмінили наш всесвітньо відомий та улюблений захід Flugtag, переглянули підходи до роботи з ресторанами та нічними клубами. Зазнали збитків, однак це не вбило бізнес у довгостроковій перспективі.

LDaily: Як розвивається ринок енергетичних напоїв в Україні? Як щороку змінюється динаміка споживання?

Т. Лукинюк: Категорія енергетичних напоїв в Україні не розвинена з погляду споживання на душу населення, тому впродовж кількох останніх років вона демонструвала впевнене зростання. Але карантин вніс свої корективи: енергетичні напої не належать до товарів першої необхідності, і до того ж, споживаються зазвичай під час вечірок. Тому споживач від них міг легко відмовитись. Проте ми бачимо, як швидко люди повертаються до докарантинних звичок, тож очікуємо відновлення попиту на нашу категорію.

LDaily: Які соціальні ініціативи реалізовує компанія в Україні?

Т. Лукинюк: Наша найбільша соціальна ініціатива у світі та в Україні — це Wings for Life World Run: всесвітній забіг, метою якого є збір коштів для пошуку методів лікування травм спинного мозку. Охочі стартують одночасно по всьому світу незалежно від часу, пори року та погодних умов. Серед учасників — початківці, досвідчені бігуни, професійні спортсмени, навіть люди в інвалідних колясках. Унікальність забігу ще й у тому, що учасники біжать не до фінішу, а від нього, намагаючись «утекти» від реального чи віртуального автомобіля-кетчера (Catcher Car), який є «рухомою фінішною лінією» і слідує за учасниками в заданому темпі.

Ураховуючи нинішні перестороги щодо здоров’я, цього року було скасовано забіги по всьому світі — як масові вживу, так і організовані забіги з мобільним додатком, які були заплановані на 3 травня 2020 року. Але чекаємо з оптимізмом наступного року.

LDaily: Чого ви очікуєте від поточного року?

Т. Лукинюк: Насамперед ми очікуємо несприятливі явища в економіці: криза, девальвація гривні, спад ВВП… Це не вперше, і на жаль, не востаннє. Однак ми не сприймаємо цей рік як катастрофу, це просто ще один кризовий період в українській та світовій економіці. Важливо його пережити так, щоб у бізнесу залишалася довгострокова перспектива розвитку та зростання за сприятливих умов, коли вони настануть.

LDaily: Як мінімізуєте втрати від коронакризи?

Т. Лукинюк: З огляду на нашу категорію, першочергове завдання — не оптимізувати структуру чи витрати, а бути готовими до швидкого відновлення. Саме під цим кутом ми й переглянули всі наші стратегії в маркетингу та продажах.

LDaily: Як оцінюєте бізнес-клімат в Україні? Чи плануєте інвестувати в український ринок у 2020 чи наступному році?

Т. Лукинюк: Бізнес-клімат в Україні унікальний. З одного боку, у владі відчуваються нові віяння, бажання змінити все на краще, готовність прислуховуватися до бізнесу. Однак з другого боку, ухвалюються не завжди професійні та швидкі рішення, відбуваються постійні зміни — і це створює додаткові труднощі для бізнесу. Щодо інвестицій — залишимо це нашою комерційною таємницею. Планувати в Україні — не найвдячніше заняття.

Читайте також: Криза: що робити компанії , і чого ні, в публічній площині

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

Зверніть увагу!
«СНН ГРУП» володіє винятковими авторськими правами на інформацію, розміщену в даній статті.
Автор має виключне право контролювати використання даного матеріалу, що означає заборону на використання даної інформації без його згоди. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, фото, малюнки, інші матеріали.
Будь-яке використання матеріалу/інформації  або будь-яку його частину з даної статті без письмової згоди автора заборонено.
Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо. У разі виявлених порушень автор має право на захист авторських прав в порядку, передбаченому ст. 50-53 Закону України «Про авторське право і суміжні права».