Олександр Котолуп, засновник та ідейний натхненник «Фігаро-Кейтерінг».
Олександр Котолуп почав заробляти на послузі кейтерінгу ще тоді, коли люди не розуміли значення цього слова. Його компанія «Фігаро-Кейтерінг» уже понад 17 років організовує прийом гостей на подіях різного масштабу. Олександр розповів, що ж таке кейтерінг із погляду процесів.
Про делегування
2011 року я закінчив міні-МВА. Викладачі дали зрозуміти, що функціонал власника і директора різний. А іноді ці системи навіть вступають у конфлікт одна з одною.
Якщо операціоністу потрібно відповідати за тактичні показники, стежити за щоденною роботою, то завдання власника — піклуватися про розвиток, стратегії й довгострокову перспективу.
У якийсь момент тобі здається, що тільки ти знаєш, як робити найкраще. Але без делегування не вийде зростати й масштабувати бізнес. Сьогодні ми працюємо над тим, щоб вийти на рівень 20 подій на день. Що й відображено в назві компанії: Фігаро тут, Фігаро там.
Про сили й натхнення для роботи
Щоб заряджатися силою, потрібна тільки одна річ — наявність мети. Чим яскравіше мета і чим чіткіше у вас сформовано бажання її досягти, тим більше у вас сил для реалізації. Якщо цього немає, в життя прокрадається втома, небажання чимось займатися і так далі. Натхнення залежить від ясності мети.
Однак мету потрібно знайти. Це непросте філософське питання. Тривалий час я не був упевнений, що знайшов свою мету і шлях до неї. Навколо всі казали: тобі добре, ти знаєш, чого хочеш, і розумієш, куди йдеш, — створюєш кращу кейтерінгову компанію в Україні. А я не розумів, чи це так. Чи народився я на світ саме для того, щоб створювати атмосферу гостинності на події? Але з віком зрозумів, що шлях сам обирає тебе.
Про кейтерінг
Кейтерінг визначних подій — це демонстрація виняткової гостинності на власній території, коли гастрономія адаптується під ідею заходу. Коли бездоганні за смаком та подачею страви супроводжуються концептуальним декором, оригінальним текстилем та анімаційним шоу кухарів. Атмосфера дає змогу гостям емоційно долучитися до процесу, спостерігаючи, як кухарі в реальному часі створюють страви для них: нарізають велику дичину, малюють абстрактну картину шоколадом чи готують морозиво в рідкому азоті.
Меж креативу немає — ось головна риса, яка вирізняє «Фігаро-Кейтерінг».
Про сильні сторони
Мені дуже важливо підтримувати рух уперед. Особливо коли ти вже досяг успіху й можна було б відпочити. Те, що ми видаємо на ринок, через кілька місяців пропонують уже інші гравці індустрії. Тому ми постійно вдосконалюємо бізнес-процеси, щоб працювати на випередження.
У мене народилася алегорія. Ресторан — це таксі від будинку в центр. А кейтерінг — це ракета Маска від Землі на Марс. І те, й інше — транспорт, тільки різного призначення. Так, я мрію обслужити подію на Марсі!
В галереї ЦЕХ відбулася презентація журналу, який присвячений 70 річчю створення Китайської Народної Республіки. Захід проходив в рамках співпраці LDaily з Китайською Торгівельною Асоціацією, за підтримки посольства КНР. Для LDaily це перша відкрита презентація номера і ми маємо намір зробити це традицією кожного випуску. Ми поставили амбітну мету – голосно заявляти про кожному номері, який […]
28.02.2020 ДаліLDaily виступив медіа-партнером на Інвестиційному Роуд-Шоу, який пройшов 2 грудня в Лондоні. Подія проходила за підтримки Національної інвестиційної ради України та Посольства України у Великій Британії. Ця платформа зібрала провідні корпорації України, найвпливовіших менеджерів фондових ринків Лондону, інвестиційних банкірів і консультантів. Серед виступаючих на роудшоу – спікери від уряду, бізнесу, фінансових та інвестиційних інституцій, а […]
05.12.2019 Далі