Повернутися на сайт
img 6323 2 1 810x608 1

Шведські традиції з українською душею

Зміст

03.04.2020 (№ LDaily #11)

Шведські традиції з українською душею

ЯК УСЕ ПОЧИНАЛОСЯ

Батьківщина концерну Lantmannen — Швеція, яка має дуже давні традиції фермерських союзів. Ці союзи створювалися на засадах демократичності в управлінні, контролю якості, чесного розподілу прибутку, і на базі одного з них 1880 року, власне, і виникла компанія Lantmannen. Понад 100 років компанія розвиває все найцінніше, що напрацювали сільськогосподарські союзи. До Lantmannen постійно долучалися нові люди, тож нині його власниками є більше 20 000 шведських фермерів.

Lantmannen AXA успішно працює в Україні з 2000 року і є провідним виробником сухих сніданків, каш та зернових батончиків. Варто зазначити, що окрім України виробництво також налагоджено у Швеції, Норвегії, Данії, Фінляндії. Основні виробничі потужності сконцентровані на виготовленні різноманітної продукції на основі зернових культур. Вся продукція виготовляється з гарантовано високою якістю, яка підтверджена міжнародними сертифікатами якості FSSC 22000, ISO 9001:2009, ISO 22000:2005 та щорічними аудитами міжнародних компаній з питань безпеки виробництва.

Компанія докладає максимум зусиль, щоб контролювати виробничий ланцюжок повністю, чим робить свій внесок у створення кращих умов життя, та надає інформацію й знання про те, що споживають люди. Використовує ж у своїй роботі унікальну систему управління LEAD, основною метою якої є підвищення якості продукції та процесів за рахунок залучення всього персоналу в процес вдосконалення виробництва й оперативного вирішення виникаючих проблем.

ВІД ЗЕМЛІ ДО СТОЛУ

Символом кампанії Lantmannen не випадково є паросток, один із найдавніших символів життя. Адже концерн намагається брати найкорисніше від землі та створювати підґрунтя для повноцінного життя, виготовляючи безпечні та високоякісні продукти харчування. Lantmannen безперервно працює над удосконаленням виробництва своєї продукції й інноваціями, тому недарма впродовж понад 10 років Lantmannen залишається лідером ринку в Україні у своїй категорії.

В Україні компанія представлена такими брендами, як START! (основними аудиторією якого є наші наймолодші споживачі), АХА (міжнародний бренд, який розпочав свою історію 1890 року у Швеції та представлений широким асортиментом граноли, пластівців, каш і батончиків), Finn Crisp (під цим брендом на ринку продаються тонкі хрусткі сухарі та хлібці). Найголовніше для компанії — це довіра та задоволення потреб споживачів, саме тому Lantmannen постійно працює над новими смаками продуктів та вдосконаленням рецептур: лише за останній рік в Україні було випущено понад 20 нових продуктів!

LANTMANNEN У СВІТІ

Компанія Lantmannen AXA вже давно перетнула чимало кордонів та успішно представляє свою продукцію у понад 30 країнах по всьому світі. Експорт продукції, що виготовляється на заводі в Україні, здійснюється до всіх країн СНД, Прибалтики, до Грузії, Туреччини, країн Африки.

За останні декілька років компанія Lantmannen AXA почала працювати в Канаді, а також на таких цікавих та дуже перспективних азійських ринках як Китай і Японія. Наразі КНР входить в TOП-5 експортних країн компанії, щорічно обсяг продажів у ній зростає, що означає високий інтерес та підвищення попиту на продукцію для сніданків з боку китайських споживачів. Варто відмітити, що гастрономічні традиції азійських споживачів суттєво відрізняються від європейських, проте сухі сніданки AXA та START! уже завоювали їхні уподобання. Попри те, що компанія вже співпрацює з кількома китайськими клієнтами, вона залишається відкритою до співпраці із зацікавленими партнерами з Піднебесної для розширення своєї присутності на ринку, оскільки сухі сніданки — це зростаючий та дуже перспективний ринок.

Після участі в міжнародних виставках, таких як SIAL China, THAIFEX, FOODEX JAPAN, азійські трейд-компанії виявляють усе більший інтерес до продукції компанії. Lantmannen не зупиняється на досягнутому й далі активно розробляє інноваційні продукти для задоволення потреб споживачів у різних куточках світу, а також постійно відкриває нові ринки.

Prev Next