Повернутися на сайт
kudlek

Попит на цінності: як у сучасному світі виграють компанії з принципами

Зміст

03.04.2020 (№ LDaily #10)

Попит на цінності: як у сучасному світі виграють компанії з принципами

Кшиштоф Кудлек, директор ДП «Електролюкс ЛЛС».

Ринок побутової техніки — один із найцікавіших напрямів із погляду поєднання трендів. З одного боку, він досить консервативний — споживачі звикли до того, який повинна мати вигляд варильна поверхня, чи холодильник, чи пральна машина. Проте, з іншого боку, у цих межах триває справжня боротьба за новий технологічний та дизайнерський прорив, що дасть змогу перетворити життя на ще комфортніше та зручніше. Тож як зробити нове, водночас залишивши його звичним та зрозумілим? Саме над цими питаннями працюють інженери-техніки у всьому світі.

Світові тренди у сфері побутової техніки можна об’єднати у два ключові напрями: connectivity та sustainability. Перший фактично демонструє попит на діджиталізацію та можливість керувати технікою з власного смартфона, інтегрувати її до систем «розумний дім», працювати з інтернетом речей. Щодо sustainability, то це пов’язано саме зі змінами у ставленні до життя. Усе більше людей розуміють виклики щодо кліматичних змін та взагалі етичного ставлення до світу й суспільства. Таким чином, люди справедливо бажають, щоб компанії, яким вони довіряють, були прозорі та дотримувалися стандартів.

Electrolux — це шведська компанія. Не просто за країною походження, а за своєю суттю та підходом до діяльності. Саме тому для нашого бізнесу акцент на технології та відповідальне ставлення до бізнесу — це більше, ніж просто слідування трендам. Скоріше, це той випадок, коли світові тенденції чітко збігаються з філософією компанії. Electrolux працює на світовому ринку вже сто років, і за весь цей час компанія створювала техніку, базуючись саме на цих принципах.

Нині у відповідь на нові тренди створюються нові лінійки техніки, які стають дедалі розумнішими та зручнішими для споживачів. Так, цього року в Україні та світі відбудеться прем’єра лінійки інтуїтивної техніки для кухні нового покоління, яка дає змогу перетворити процес приготування їжі на творчість, а не перейматися складнощами. Наприклад, революційною функцією буде можливість забути про те, що таке википання. Технологія SenseBoil стежить за окропом сама: вона регулює налаштування, оцінюючи, коли вода досягає точки кипіння, і переводить активне кипіння у варіння на повільному вогні. Також Electrolux стратегічно розвиває співпрацю з Google, щоб краще інтегрувати побутову техніку в зручні мережі, які дають змогу керувати всім у домі зі свого смартфона. У Європі компанія вже розпочала пропонувати клієнтам можливості Electrolux Google Assistant. Якщо технологія користуватиметься попитом, то в майбутньому вона може з’явитись і в Україні.

Electrolux розвивається відповідно до глобальної концепції For the better, яка реалізується на трьох рівнях: для працівників, для споживачів і для планети. Від побудови компанії до створення продукту та його подальшої утилізації ми відстоюємо принципи рівності, дбайливого ставлення до довкілля та планети загалом. Для нас — це базові цінності, а тому споживачі довіряють Electrolux.

Prev Next