Главная
›
Журнал
›
S&P Investment Risk Management Agency. Реклама
Меню
Сторінки
Номери
Зміст
Повернутися на сайт
01
Довіра пацієнтів – головний критерій для ведення фармбізнесу
02
У 2017 році фармацевтичний ринок демонструє значне зростання, причому ростуть як локальні, так і зарубіжні компанії
03
Хто може прийти з інвестиціями в країну, де йдуть воєнні дії? Або той, хто сильно вірить в успіх, або той, хто бачить майбутнє
04
Lawyer.ua. Реклама
05
SOCAR. Реклама
06
Криза стала трампліном для гнучких фармкомпаній, готових до динамічного прийняття стратегічних рішень
07
Процедура ввезення препаратів до України дещо роздута… Але я не вважаю таку скрупульозність великим недоліком
08
Інвестиції у фармацевтичний сектор: у чому формула успіху?
09
Формулярна система повинна працювати за міжнародними назвами (ІПН), а не за торговими марками
10
Фармацевтична галузь вимагає реформ
11
Ні уряд, ні МОЗ не розуміє, як провести реформу охорони здоров’я на благо пацієнта
12
Реформа охорони здоров’я по-українськи
13
Фармацевтичний бізнес в Україні – привабливий сектор для інвестицій
14
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ПОТОЧНОГО СТАНУ УКРАЇНСЬКОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ. Аналітика
15
У зарегульованій системі зароджується багато інструментів для заробляння грошей чиновниками
16
Успішність фармацевтичного бізнесу в Україні безпосередньо залежить від добробуту населення
17
БІЗНЕС-ПОДІЯ. Реклама
18
Треба переходити до розуміння, що аптека – це заклад охорони здоров’я, а не торгова точка
19
Фармацевтика – високоінтелектуальний бізнес, в якому немає місця необдуманим і спонтанним рішенням
20
РОЗПОДІЛ АПТЕЧНИХ ЗАКЛАДІВ З ЛІЦЕНЗІЄЮ НА ВИРОБНИЦТВО ЛЗ ЗА ФОРМОЮ ВЛАСНОСТІ. Аналітика
21
Тенденції розвитку та структура аптечного бізнесу України
22
РОЗПОДІЛ ПРОВІЗОРІВ, ФАРМАЦЕВТІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ В АПТЕЧНИХ ЗАКЛАДАХ З ЛІЦЕНЗІЄЮ НА ВИРОБНИЦТВО ЛЗ В АПТЕЧНИХ УМОВАХ. Аналітика
23
Вкорінена модель поведінки заважає Україні будувати ідеальний бізнес
24
S&P Investment Risk Management Agency. Реклама
25
S&P Investment Risk Management Agency. Реклама
#LDaily #22
03.2024
#LDaily #21
02.2024
#LDaily #20
07.2023
#LDaily #19
04.2023
#LDaily #18
12.2021
#LDaily #17
04.2021
#LDaily #16
12.2020
#LDaily #15
09.2020
#LDaily #14
06.2020
#LDaily #13
03.2020
#LDaily #12
12.2019
#LDaily #11
09.2019
#LDaily #10
05.2019
#LDaily #9
03.2019
#LDaily #8
01.2019
#LDaily #7
09.2018
#LDaily #6
06.2018
#LDaily #5
03.2019
#LDaily #4
12.2017
#LDaily #3
03.2017
#LDaily #2
12.2019
#LDaily #1
01.2017
S&P Investment Risk Management Agency. Реклама
Close
Зміст
Довіра пацієнтів – головний критерій для ведення фармбізнесу
Анатолій Пасічник про демократичне управління та важливість віри в країну
У 2017 році фармацевтичний ринок демонструє значне зростання, причому ростуть як локальні, так і зарубіжні компанії
Олена Ліховець про лідерство GSK у ключових сегментах — респіраторному, антиінфекційному і вакцинному
Хто може прийти з інвестиціями в країну, де йдуть воєнні дії? Або той, хто сильно вірить в успіх, або той, хто бачить майбутнє
Євген Заїка: чому експати неефективні в Україні?
Lawyer.ua. Реклама
SOCAR. Реклама
Криза стала трампліном для гнучких фармкомпаній, готових до динамічного прийняття стратегічних рішень
Станіслав Д’яченко про те, як під час кризи наростити м’язи та підвищити ефективність діяльності компанії
Процедура ввезення препаратів до України дещо роздута… Але я не вважаю таку скрупульозність великим недоліком
Андрій Дейнеко про соціальну місію фармацевтичного бізнесу та другорядність прибутку
Інвестиції у фармацевтичний сектор: у чому формула успіху?
Які фармацевтичні проекти кредитує ЄБРР і чому нинішній стан української медицини – шлях в нікуди?
Формулярна система повинна працювати за міжнародними назвами (ІПН), а не за торговими марками
Раджив Гупта про важливість правильно підібраної команди та поводження з інвестиціями
Фармацевтична галузь вимагає реформ
Тетяна Печаєва про часті зміни правил гри на ринку та незахищеність бізнесу в Україні
Ні уряд, ні МОЗ не розуміє, як провести реформу охорони здоров’я на благо пацієнта
Валерій Кондрук про готовність фармкомпаній повернутися до України після 2025 р
Реформа охорони здоров’я по-українськи
Відкриті питання: як спрацює механізм закупівлі медичних послуг, чи доречне фінансування через Нацслужбу, чи вистачить компетентності сімейним лікарям?
Фармацевтичний бізнес в Україні – привабливий сектор для інвестицій
Володимир Редько про необхідність етичних принципів комерційної діяльності
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ПОТОЧНОГО СТАНУ УКРАЇНСЬКОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ. Аналітика
У зарегульованій системі зароджується багато інструментів для заробляння грошей чиновниками
Микола Романьок про можливість вибудувати сприятливий бізнес-клімат в Україні та про державу як професійного менеджера
Успішність фармацевтичного бізнесу в Україні безпосередньо залежить від добробуту населення
Павло Харчик: сила бізнесу у згуртованості команди
БІЗНЕС-ПОДІЯ. Реклама
Треба переходити до розуміння, що аптека – це заклад охорони здоров’я, а не торгова точка
Олег Клімов – про темну сторону українського аптечного бізнесу та кроки, що потрібні для виходу із тіні
Фармацевтика – високоінтелектуальний бізнес, в якому немає місця необдуманим і спонтанним рішенням
Максим Багрєєв про сучасні тенденції у розвитку української фармацевтики
РОЗПОДІЛ АПТЕЧНИХ ЗАКЛАДІВ З ЛІЦЕНЗІЄЮ НА ВИРОБНИЦТВО ЛЗ ЗА ФОРМОЮ ВЛАСНОСТІ. Аналітика
Тенденції розвитку та структура аптечного бізнесу України
Як формується прибуток мережі? Які тенденції світових ринків у розвитку аптечних мереж?
РОЗПОДІЛ ПРОВІЗОРІВ, ФАРМАЦЕВТІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ В АПТЕЧНИХ ЗАКЛАДАХ З ЛІЦЕНЗІЄЮ НА ВИРОБНИЦТВО ЛЗ В АПТЕЧНИХ УМОВАХ. Аналітика
Вкорінена модель поведінки заважає Україні будувати ідеальний бізнес
Микола Сюткін про можливість побудувати в державі іншу картину світу
S&P Investment Risk Management Agency. Реклама
S&P Investment Risk Management Agency. Реклама
22.04.2020
(№ LDaily #3)
S&P Investment Risk Management Agency. Реклама
Prev
Next