Чи існує бізнес більш відповідальний, ніж фармацевтичний? Адже зазвичай, в основі будь-якого комерційного проекту лежить бажання заробляти. Як бути в ситуації, коли підприємницька діяльність - це не просто гонитва за прибутком, а ще й важлива соціальна місія? Про це бізнес-виданню LDaily розповів Андрій Дейнеко - керівник фармацевтичної компанії Aspen в Україні, а в минулому - практикуючий хірург.
У бесіді з LDaily генеральний директор розповів, чому в кризовий час вітчизняна фармацевтична промисловість наростила свої потужності, і яким повинен бути інвестор, який не боїться заходити в Україну.
Історія вихідця з Індії Раджива Гупта, який не побоявся почати свій бізнес в чужій для нього країні
Президент компанії "Фармпланета" Валерій Кондрук - про те, чому іноземні фармкомпанії готові повернутися в Україну тільки після 2025 року
Генеральний директор Групи компаній «Лекхім» Тетяна Печаєва розповіла, чому реформа охорони здоров’я може провалитися
Як бізнес захищає свої інтереси, об'єднуючи зусилля, розповів президент Асоціації «Оператори ринку медичних виробів» Павло Харчик
Які тенденції реформи охорони здоров'я розповів виконавчий директор Асоціації виробників інноваційних препаратів в Україні «АПРАД» Володимир Редько
Український фармацевтичний ринок пережив непрості часи, що змусило його гравців еволюціонувати, щоб вижити в період кризи. Проте зустрічалися і виключення: той, хто виявився не готовий до прийняття стратегічних рішень – вибув з гри. Або навпаки використовував кризові хвилювання для нового витка розвитку бізнесу. Щоб познайомитися з кухнею фармацевтичної галузі зсередини і обговорити те, як фармкомпаніям вдалося подолати складні для галузі часи журналіст LDaily зустрілися з директором Представництва компанії STADA в Україні Станіславом Д'яченком
Як Комітет виробників медичного обладнання та виробів медичного призначення Американської торгової палати (ACC) захищає інтереси іноземного бізнесу в Україні - Микола Романьок - глава робочої групи Комітету в інтерв'ю LDaily
Топ-менеджмент «ГлаксоСмітКляйн Фармасьютікалс Україна» (GSK) – про культуру етики на фармацевтичному ринку України
Маркетинг директор компанії "Біонорика" Анатолій Пасічник про фармбізнес, кризу, інвестиційну привабливість України та демократичне управлінні в компанії.
Керуючий партнер групи компаній "Кратія" про сучасні шляхи розвитку фармацевтики в країні
Голова правління ГО “Всеукраїнська Фармацевтична Палата”, член Ради Міжнародної фармацевтичної федерації (FIP) Олег Клімов відкрив темну сторону українського аптечного бізнесу у гострому інтерв’ю спеціально для LDaily
Відверта розмова з Миколою Сюткіним, засновником і CEO S&P Investment Risk Management Agency, про різні картини світу, які бізнес створює для себе сам