Юрій  Беневітський

Юрій Беневітський, директор компанії Нова пошта Глобал, експерт в галузі міжнародної логістики, розповів читачам LDaily про зміни в цьому сегменті, викликані коронакризою, а також про нові проєкти, які допоможуть задовольнити зростаючий попит на послуги міжнародних експрес-доставок

Юрій  <span>Беневітський</span>

Ми рухаємося в бік глобального розширення ринків збуту для наших підприємців

26.08.2020

Юрій Беневітський, директор компанії Нова пошта Глобал, експерт в галузі міжнародної логістики, розповів читачам LDaily про зміни в цьому сегменті, викликані коронакризою, а також про нові проєкти, які допоможуть задовольнити зростаючий попит на послуги міжнародних експрес-доставок.

LDaily: Які основні шляхи міжнародної доставки ви використовуєте?

Ю. Беневітський: Зараз ми використовуємо всі можливі шляхи доставки, за винятком моря. Але опрацьовуємо й цей варіант. Більшість усіх посилок в Україну доставляється авіатранспортом. У нас є прямі авіасполучення, а також транзитні — через хаби у Варшаві, Стамбулі, Баку, Копенгагені, і звідти веземо вантажі вже в Бориспіль. Не виключаємо й інші транзитні способи доставки, які дадуть нам змогу витримувати ті терміни, що були обіцяні клієнтові.

Також частина посилок доставляється автотранспортом, а під час карантину ми навіть протестували доставку поїздом. Для нас найважливіше, щоб вантажі не накопичувалися, тому ми їх відправляємо всіма можливими способами, які є на поточний момент, зокрема комбінуючи авіа з залізницею й автотранспортом. Такий спосіб доставки називається мультимодальний (Intermodal) — коли одна партія вантажу транспортується різними видами транспорту.

LDaily: Чому ви виключаєте море? Ця доставка не користується попитом чи вона досить тривала?

Ю. Беневітський: Ми його не виключаємо. Проблема в тому, що доставка морем займає понад місяць, а клієнти хочуть якомога швидше отримувати свої посилки. Зараз ми знайшли спосіб доставки, який загалом менше 16 днів транзитного часу. Тому його й використовуємо. Це швидше, ніж морем, але довше, ніж авіа.

LDaily: А які товари ви доставляєте?

Ю. Беневітський: Узагалі, ми доставляємо дуже багато видів товарів. І значна їх частка в доставках належить Китаю й США. Найчастіше українці замовляють з AliExpress і з американських онлайн-магазинів: iHerb, Ebay, Amazon і 6p.m. Це чохли для телефонів, зарядні пристрої, кабелі, різноманітна електроніка, павербанки та інші пристрої, також дитячі товари, одяг, взуття, досить велика кількість товарів для дому, БАДи, трохи косметики.

LDaily: Які ще у вас напрямки доставки в Україну?

Ю. Беневітський: Крім США й Китаю, популярністю користується доставка з Європи. Звідти ми доставляємо переважно одяг, взуття, косметику, електроніку, дитячі товари. Цей асортимент типовий для єврозони (в основному Польща) і Великої Британії.

LDaily: А є такі товари, які не можна доставляти поштою?

Ю. Беневітський: Звичайно, є перелік товарів, які входять до списку заборонених. Є два типи вантажів: ті, які заборонені до перевезення й транспортування певним видом транспорту, та ті, які заборонено переміщувати через будь-який кордон: китайський, український чи інший.

Тому товари, які заборонені до переміщення через кордон, ми не перевозимо. Це порушення закону, а ми дотримуємося законодавства України та інших країн. А при транспортуванні є певні типи небезпечних вантажів, які заборонено брати на борт.

LDaily: Як карантин вплинув на цю індустрію? Чи змінилися переваги в покупців?

Ю. Беневітський: По-перше, змінилися не тільки переваги, почнемо з того, що змінився попит — він значно підвищився в період карантину. Найімовірніше, приріст відбувся за рахунок двох категорій: тих, які замовляли раніше тільки в українських інтернет-магазинах, і тих, хто раніше віддавав перевагу купувати офлайн.

Можу з упевненістю сказати, що карантин допоміг багатьом українцям подолати страх перед онлайн-покупками, тому ми розраховуємо, що кількість посилок тільки збільшуватиметься.

Під час карантину з китайських магазинів з’явилася така категорія товарів, як захисні засоби — маски, халати, рукавички, термометри, інші засоби цієї групи, а зі США українці стали більше замовляти БАДи, одяг, взуття, електроніку.

LDaily: Що змінилося в процесі доставки через пандемію коронавірусу?

Ю. Беневітський: Усе змінилося. Були призупинені всі наші звичні способи доставки, тому що припинили роботу всі пасажирські авіакомпанії. Раніше ми доставляли вантажі, використовуючи переважно регулярні пасажирські рейси. Тому нам довелося дуже оперативно запускати доставку вантажним авіатранспортом, використовуючи транзитні маршрути. До Єврозони повітряних рейсів більше, відповідно, і можливість доставки в Європу краща. Уже там ми здійснюємо всі необхідні транзитні процедури, щоб розсортувати вантаж і привезти в Україну автотранспортом.

Це, звичайно, позначилося на термінах і собівартості доставки.

LDaily: Витрати на доставку теж зросли?

Ю. Беневітський: Собівартість зросла, але це керований процес. За рахунок гнучкості логістичної моделі, а також використання різних видів транспорту й маршрутів, для наших клієнтів вартість доставки не змінилася.

LDaily: А з якими гігантами інтернет-торгівлі ви співпрацюєте?

Ю. Беневітський: Якщо говорити про китайську структуру, то це AliExpress. Більшу частину посилок наші клієнти замовляють саме там, але зараз ми бачимо інтерес і до інших китайських майданчиків. Саме під час карантину ми запустили за допомогою китайського партнера SF Express послугу NP Shopping в Китаї. Завдяки їй українці можуть замовляти в будь-якому китайському інтернет-магазині, який приймає для оплати українські картки. Серед користувачів цієї послуги найпопулярнішим є магазин Taobao. Його частка — 63% в загальній кількості замовлень, а після нього йдуть Tmall — 10% й Alibaba — 6%.

Якщо говорити про західний напрям, то в США ми тісно співпрацюємо з iHerb — це товари здорового харчування й косметика, а нещодавно стали логістичним партнером ASOS — англійського інтернет-магазину одягу.

Але далеко не завжди в популярних міжнародних магазинів є пряма й доступна доставка в Україну. Тому ми запропонували українцям сервіс NP Shopping. Він дає змогу замовляти товари практично з будь-якого інтернет-магазину США, Китаю, Польщі, Великої Британії. При реєстрації на сайті npshopping.com клієнтові надаються локальні адреси в країнах замовлення, куди направляються товари з інтернет-магазину, а далі ми забираємо їх і доставляємо клієнту в Україні. Тобто посилка направляється клієнту не безпосередньо з інтернет-магазину, а спочатку в проміжний склад наших партнерів, а потім уже в Україну. Тому можливості шопінгу не обмежені.

LDaily: Охарактеризуйте, будь ласка, Нову пошту Глобал у цифрах.

Ю. Беневітський: За перше півріччя 2020 року ми доставили понад 2,4 млн посилок. Це вдвічі більше, ніж за аналогічний період минулого року. Це та цифра, якою ми пишаємося. Також, у ІІ кварталі, незважаючи на закриття пасажирського авіасполучення й повне перезавантаження всіх наших логістичних маршрутів, кількість відправлень зросла на 10% порівняно з І кварталом 2020-го. Це досить серйозний розвиток у тих умовах карантину та пандемії, коли велика кількість активностей було призупинено. Ми змогли сформувати нові маршрути, почали активно освоювати нові способи доставки товару. Запускати транзитні хаби, оперативно включати й наші можливості в інших країнах для обробки вантажів, проходження транзитних і митних процедур і т.д.

Варто сказати й про так званий середній чек і вагу посилок. Візьмемо, наприклад, Китай. Якщо ми раніше возили посилки до 200 г (150 г була середня вага), то нині вона збільшилися до 270 г, а середня вартість посилки десь близько $5-10. Якщо США, то середня вага посилки становить 1,6 кг, а вартість близько $60-70.

Також у нас збільшилася кількість доставок B2B вантажів із Європи в Україну: це переважно електроніка, обладнання та запчастини, яке використовується у виробництві українських компаній. Це трафік, який раніше був значно меншим.

LDaily: Як вплинув безмитний поріг на ваш бізнес?

Ю. Беневітський: Насправді, сам безмитний поріг не позначився на кількості: люди й далі купують і знають, що замість безмитних €150 тепер потрібно платити податок на суму, що перевищує €100. Однак ми не побачили зниження трафіка. У нас є значна кількість відправлень, вартістю від з €100 до €150, для їх оформлення ми збільшили пропускну здатність. Це, у свою чергу, збільшило кількість митних інспекторів і брокерів, що працюють у нас в митній зоні, а також інших фахівців.

LDaily: Ви доставляєте не лише в Україну, а й з України. А які наші товари користуються підвищеним попитом?

Ю. Беневітський: Зараз в Україні дуже активно розвивається ринок handmade. Чимало українців торгують своїми виробами на Etsy, eBay, Amazon та інших платформах. Але крім хенд-мейду, українські підприємці експортують продукти харчування, запчастини, обладнання, яке в нас виробляється і користується популярністю за кордоном. Ми доставляємо такі вантажі для наших B2B клієнтів, які працюють у межах зовнішньоекономічних контрактів зі США, Європою та ін.

LDaily: Наскільки зручно МСБ експортувати за допомогою Нової пошти Глобал?

Ю. Беневітський: По-перше, ми дали можливість українському підприємцеві відправляти свої посилки за кордон з будь-якого відділення країни, оформивши їх попередньо онлайн. Після підтвердження онлайн-заявки посилку потрібно просто віддати оператору. Так, можна відправити свій товар, проданий на Amazon, з будь-якого регіону України в будь-який регіон США чи Єврозони.

По-друге, ми рухаємося в бік підтримки бізнесу й різноманітних способів розширення ринків збуту для наших підприємців.

До того ж, у нас є кілька тарифних пропозицій: NP Export з оптимальним співвідношенням ціни й термінів доставки, NP Export Premium для більш термінової доставки, хоча вартість дещо вища. Тобто все залежить від ваги, країни й термінів доставки.

LDaily: Як ви організовували працю співробітників під час жорсткого карантину, коли їм було складно добиратися до роботи? Що довелося змінити?

Ю. Беневітський: Усі офісні співробітники оперативно перейшли на віддалену роботу. Для нас це не було великим викликом, тому що ми звикли до подібної моделі взаємодії, працюючи онлайн з усім світом. У нас є чимало партнерів по всьому світу, і ми постійно на зв’язку. Таким чином, уся команда вже звикла до віддаленої роботи через Zoom, Skype, до використання різноманітних засобів зв’язку.

Найскладнішим було організувати роботу складу, де необхідна фізична присутність співробітників. Ми зробили послідовний змінний режим, щоб команди не перетиналися між собою, — інтервальний спосіб організації змін. Це дало нам змогу знизити ризик можливого зараження. Завдяки такій роботі ми легко пережили складний період, ніхто зі співробітників складу не захворів. А офісні співробітники всі працювали з дому.

LDaily: І наостанок: які плани у Нової пошти Глобал на цей рік, і чи переглядалися вони з урахуванням коронакризи?

Ю. Беневітський: По-перше, якщо говорити про коронакризу, то вона стимулює дистанційну торгівлю. А ми працюємо саме в цьому сегменті, тому теж розвиваємося й точно так само ростемо, задовольняючи зростаючий попит на покупки онлайн. Ми завжди поруч із нашим клієнтом, і ми ростемо разом з ним.

По-друге, у нас є чимало клієнтів, з якими ми й далі розвиваємо відносини та нарощуємо обсяги роботи. Ми аналізуємо й зважуємо, як іще можемо активізувати цю співпрацю і, відповідно, розширюємо й розвиваємо її, наскільки це можливо та наскільки дозволяють ресурси обох сторін.

По-третє, ми підключаємо нових партнерів і клієнтів, які з’явилися зовсім недавно. Ми, як я вже згадував, нещодавно почали працювати з компанією Asos — усі жінки України будуть раді, тому що тепер можуть купувати й отримувати цю продукцію через Нову пошту Глобал. У розробці ще чимало партнерських проєктів, які ми плануємо реалізувати.

Таким чином, наші плани — це розвиток існуючих ініціатив, впровадження нових проєктів, задоволення попиту на онлайн-покупки, зростаючого в зв’язку з коронакризою, і підключення нових клієнтів, яких ми запланували задовго до кризи.

Ми йдемо в ногу з потребами бізнесу, ми йдемо в ногу з потребами клієнта, покращуємо й робимо його життя легшим.

Читайте також: Ніколи не здавайтеся!

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

Зверніть увагу!
«СНН ГРУП» володіє винятковими авторськими правами на інформацію, розміщену в даній статті.
Автор має виключне право контролювати використання даного матеріалу, що означає заборону на використання даної інформації без його згоди. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, фото, малюнки, інші матеріали.
Будь-яке використання матеріалу/інформації  або будь-яку його частину з даної статті без письмової згоди автора заборонено.
Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо. У разі виявлених порушень автор має право на захист авторських прав в порядку, передбаченому ст. 50-53 Закону України «Про авторське право і суміжні права».
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com