Ольга  Тадай

Ольга Тадай, директор з розвитку компанії «Агромат», розповіла LDaily про новий виток підйому компанії, про потрібний і такий...

Ольга Тадай, директор з розвитку компанії «Агромат», розповіла LDaily про новий виток підйому компанії, про потрібний і такий актуальний проект для України, як Hallway, а також про соціальний проект «Дача», який допомагає дітям, що перебувають на реабілітації або очікують разом зі своїми сім'ями наступного курсу лікування.

tadaj

Для отримання кльового результату боротися не обов'язково: треба просто бути уважнішими один до одного

01.10.2019

Ольга Тадай, директор з розвитку компанії «Агромат», розповіла про новий виток підйому компанії, про потрібний і такий актуальний проект для України, як Hallway, а також про соціальний проект «Дача», який допомагає дітям, що перебувають на реабілітації або очікують разом зі своїми сім’ями наступного курсу лікування.

: 2017-го ви зробили ребрендинг бізнесу. Скажіть, як це вплинуло на показники в 2018–2019 роках?

О. Тадай: Ми не ставили завдання, щоб ребрендинг якимось чином вплинув на ефективність бізнесу. Ребрендинг був лише невеликою частиною масштабної внутрішньої трансформації, яка зачепила і сегментування клієнтів, і роботу в роздробній та оптовій торгівлі, і роботу зі співробітниками. Тому складно оцінити вплив ребрендингу, тобто зміни логотипу. Він став яскравішим, став більш сучасним, симпатичним. Хоча наш вогонь із трьома плитками — це наша найулюбленіша картина. Ребрендинг швидше був першим етапом у процесі глибокої трансформації, яка триває досі. Тому можу сказати, що всі ці процеси всередині компанії вплинули позитивно. Незважаючи на те що ринок наш називається стагнуючим, або падаючим, компанія нарощує свої показники, що не може не радувати.

: Розкажіть, як наша держава допомагає українським компаніям розвиватися. Та й чи допомагає взагалі?

О. Тадай: Якось ми окремо від влади, вони нас «не чіпають», ми ж завжди раді їх обслуговувати: вони — наші клієнти, як і будь-які інші магазини. Ми не перетинаємося. Ми сумлінно платимо податки, і на цьому наша співпраця закінчується.

: На ваш погляд, з якими проблемами стикається бізнес, працюючи в Україні? Як можна вирішити ці проблеми?

О. Тадай: Складно сказати, що бізнес стикається з проблемами, які приходять ззовні. Зазвичай усі проблеми існують у нас всередині. У підприємств, яким уже по багато років — а «Агромату» цього року виповнилося 26, — накопичилася певна купа проблем, пов’язаних із систематизацією бізнесу. Колись біля керма компанії стояли власники, основне завдання яких було швидко-швидко розвиватися і швидко зростати. Сьогодні компанія вже велика, і тому якісь питання завжди виникають: як ефективно управляти, як оптимально мотивувати, як правильно ставити завдання або KPI. Але наші питання, які ми вирішуємо, вони зовсім не ексклюзивні — з ними стикаються будь-які українські компанії, яким понад п’ять років.

: Розкажіть про ваш проект Hallway. Як з’явилася ідея його створення і що це за стартап?

О. Тадай: Цей стартап був створений у зв’язку з тим, що я 20 років пропрацювала в «Агроматі» й повсякчас бачила, як замовники борються з архітекторами, а архітектори борються із замовниками. Але внутрішня впевненість, що для отримання кльового результату боротися не обов’язково, була. Треба просто бути уважнішими один до одного. Конфлікти виникають переважно через те, що хтось не так зрозумів, хтось не так сказав. Саме тому я вирішила створити зі своїми партнерами невеликий проект — онлайн-сервіс із підбору архітектора й дизайнера. Тобто ми глибоко переконані, що на кожен конкретний проект тобі потрібен свій особливий архітектор. Навіть більше, він повинен підходити тобі ще й по суто людських якостях. І коли ми говоримо про те, що замовник обирає архітектора, чомусь забуваємо, що й архітектор повинен обирати замовника! Йому теж хочеться комфортно співробітничати з вами, він теж хоче працювати з тим проектом, який йому подобається. Тому архітектори, заповнюючи портфоліо в нас, указують також, із якими замовленнями вони хотіли би працювати. Своєю чергою замовник, приходячи на платформу, вказує, який у нього об’єкт і з яким архітектором він хотів би працювати. В результаті ми їх мітчимо. Знаходимо тих, хто підходить один одному ідеально — і вперед, працюйте!

: Уже є якісь досягнення?

О. Тадай: Нашим першим так званим досягненням є те, що ми закінчили писати основний код. Перше досягнення — що ми вийшли в тестовий режим, перше досягнення — що з нами вже кілька сотень архітекторів і дизайнерів, перше досягнення — що у нас уже пішли перші транзакції: у стартапі кожен маленький крок — це велике досягнення.

: Які соціальні проекти підтримує «Агромат»?

О. Тадай: «Дача». Взагалі компанія «Агромат» підтримує дуже багато соціальних проектів, але філософія власника полягає в тому, що ми ніколи нікому про це не повідомляємо. Всі ці речі робляться або компанією, або власниками особисто дуже тихо і спокійно. Але оскільки проект «Дача» доволі масштабний, вельми важливий для нас і ми дуже в нього віримо, то всіма силами його підтримуємо — і фінансово, і поставками товару, а якщо знаємо когось із постачальників, то намагаємося залучити їх теж у цей проект. Тому що я вважаю, що Фонд «Запорука» та його президент Наталія Оніпко роблять велику справу.

: А що це за проект «Дача»?

О. Тадай: Коли дітки хворіють і проходять лікування в лікарні — це одне. Але буває, що між лікуваннями в клініці їм треба перебувати вдома, а це нерідко іногородні, їм складно винаймати квартиру, батьки не можуть собі цього дозволити. І Фонд «Запорука» зняв будинок на дев’ять сімей: вони там мешкають із дітьми в проміжку між лікуваннями — у період реабілітації. Дитина видужує швидше, але, на жаль, сусіди чомусь вважають, що це дуже поганий заклад і діти можуть заразитися… Загалом, дуже багато забобонів. Тому вони придбали землю і нині вже вигнали коробку свого власного будинку на 15 сімей. При цьому, як то кажуть, допомагають усім миром: архітектори робили проекти, дизайн-студія створювала інтер’єр, дуже багато постачальників українських будівельних матеріалів допомагають із цим товаром, чимало акцій проходить на біржі благодійності. Це саме той випадок, коли рятують усім світом.

: У Вас хороший проект. І наостанок: які плани у компанії на 2020 рік?

О. Тадай: Жити, розвиватися, отримувати кайф! Звичайно, є економічні показники. Для «Агромату» — розвиватися, змінюватися, продовжувати трансформацію. Для мого стартапу — вижити, адже поки що це все-таки стартап. Але нас така кількість людей підтримує, що, я впевнена, у нас велике майбутнє!

: Успіхів Вам у ваших проектах!

Читайте також: Ведення бізнесу в Україні в період політичної нестабільності: що потрібно взяти до уваги

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

Зверніть увагу!
«СНН ГРУП» володіє винятковими авторськими правами на інформацію, розміщену в даній статті.
Автор має виключне право контролювати використання даного матеріалу, що означає заборону на використання даної інформації без його згоди. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, фото, малюнки, інші матеріали.
Будь-яке використання матеріалу/інформації  або будь-яку його частину з даної статті без письмової згоди автора заборонено.
Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо. У разі виявлених порушень автор має право на захист авторських прав в порядку, передбаченому ст. 50-53 Закону України «Про авторське право і суміжні права».