Борис  Абажер

Борис Абажер, CEO компанії TRIARE, яка чимало років проводить успішну діяльність у вельми динамічній софтверній сфері, поділився...

Борис Абажер, CEO компанії TRIARE, яка чимало років проводить успішну діяльність у вельми динамічній софтверній сфері, поділився з читачами LDaily своїм баченням її розвитку, акцентувавши увагу на трансформації пріоритетів серед користувачів, що спонукає підвищувати якість і безпеку ІТ-продуктів, а також на очікуваних змінах в ІТ-індустрії загалом.

Борис  <span>Абажер</span>

Ми на шляху побудови стійкої організації, яка генерує цінність для клієнтів з усього світу та служить громаді

18.11.2020

Борис Абажер, CEO компанії TRIARE, яка чимало років проводить успішну діяльність у вельми динамічній софтверній сфері, поділився з читачами LDaily своїм баченням її розвитку, акцентувавши увагу на трансформації пріоритетів серед користувачів, що спонукає підвищувати якість і безпеку ІТ-продуктів, а також на очікуваних змінах в ІТ-індустрії загалом.

LDaily: Розкажіть, будь ласка, з чого почалася історія компанії TRIARE?

Б. Абажер: Усе почалося зі співпраці з німецьким стартапом, для якого потрібно було зібрати команду, яка розробляла б їхній продукт. За кілька років діяльності ми вирішили, що потрібно рухатись уже як незалежна компанія і працювати з новими клієнтами. TRIARE зародилася тоді, коли до компанії приєднався мій партнер Антон, на той час іще менеджер, і ми разом почали працювати над цим цікавим проєктом.

LDaily: Які рішення для бізнесу й стартапів надає ваша компанія? Які проєкти виконуєте в TRIARE? З якими підприємствами ви працюєте?

Б. Абажер: Ми починали з позиціювання себе як компанії, яка якісно пише код. Проте зараз найбільша цінність — це наш підхід до кожного проєкту, де ми аналізуємо потребу стартапу чи бізнесу й пропонуємо їм технічне рішення, яке можна реалізувати за допомогою технологій веб- та мобільної розробки. Далі ми втілюємо його в життя й вимірюємо успішність. Тобто для бізнесу чи стартапу ми пропонуємо задоволення потреб за допомогою ефективних технічних інструментів.

Ми працюємо над доволі цікавими проєктами з різних сфер. Це й агробізнес, і телемедицина, і програмні додатки для дітей, IoT (інтернет речей), інші індустрії. Ми створюємо проєкти, які мають потенціал та приносять людям користь, а їхнім власникам — прибуток. За роки досвіду ми створили власну мантру, яка наставляє засновників на «шлях істини». Вона звучить так: дві найбільші причини провалу стартапів — це погане технічне рішення продукту та недостатній маркетинг. Саме тому ми якісно закриваємо першу проблему та рекомендуємо, до кого звернутися за рішенням другої.

LDaily: Якими були перші успіхи й перші невдачі компанії?

Б. Абажер: Успіхом я вважаю те, що ми маємо клієнтів та колег, які з нами довше, ніж офіційно існує компанія. Разом ми зробили чимало цікавих і корисних речей. Ми намагаємося будувати сталий бізнес на правильних цінностях і вважаємо, що постійне зростання і є успіхом. Запорукою нашого успіху та успіху наших клієнтів є три цінності: відповідальність, надійність і відносини. Це три R (англійською Responsibility, Reliability, Relationships) — звідси й назва TRIARE.

Так, ми припускаємося помилок і не завжди все йде гладко, проте позитивний результат — це наш обов’язок перед клієнтами та співробітниками. Пам’ятаю, якось ми зафейлили дедлайни. Наш естімейт був хибним і ми фактично втрачали кошти на цьому проєкті. Але довели його до кінця. Бо репутація є стратегічною перевагою й цінніша від тактичної фінансової вигоди. З хорошого: ми проаналізували слабкі місця й закрили важливу вакансію, яка підсилила управління нашою розробкою.

LDaily: Як змінився світовий попит на IT-послуги в Україні з моменту заснування компанії?

Б. Абажер: Попит лише зростав відтоді, як ми започаткували компанію, і він зростає йдалі. З одного боку, значно підвищилися вимоги й очікування до аутсорсу команд. Україна зарекомендувала себе як відповідальний та надійний партнер серед іноземних компаній. З другого боку, ІТ-компанії ростуть наче гриби після осінньої зливи. Тому іноземним компаніям може бути важко орієнтуватися з правильним вибором. Наприклад, до нас інколи повертаються клієнти, які спершу відмовилися від співпраці через те, що хтось інший запропонував дешевшу розробку. Проте не досягнув обіцяних результатів або й узагалі не впорався із завданнями. Через це нам доводиться перероблювати вже розпочате замість того, щоб зробити правильно й надійно від самого початку.

Ми прагнемо бути в топ-1% софтверних фірм України, щоб у потенційних клієнтів навіть не виникало думки шукати деінде. Та щоб залишатися актуальним, потрібно як зростати особисто, так і покращувати внутрішні й зовнішні процеси компанії. Спосіб, у який ми заробляли п’ять років тому, сьогодні вже не працює. Тож якщо те, що ви робили раніше, перестало приносити результат, потрібно трансформуватися.

LDaily: Один із ваших профілів — це розробка додатків. Чи згодні ви з твердженням, що інтернет швидко стає мобільною операційною системою майбутнього, а додатки поволі вмирають? На ваш погляд, для яких сфер бізнесу найкраще підійдуть додатки, а для яких вони просто непотрібні?

Б. Абажер: Певні проблеми, які зазвичай вирішували мобільні додатки, зараз вирішують чат-боти. Водночас ми можемо мати доступ до основних банківських послуг через мобільні додатки. Загалом, нинішні процеси з розвитком технологій стають ефективнішими через використання того чи іншого технічного рішення.

Ми адаптуємося до потреб ринку й доволі гнучко сприймаємо нові технології. Головним для нас є ефективність наших рішень щодо запитів клієнтів, і ми готові до змін. Ми також стежимо за довготривалими тенденціями, такими як повна автоматизація та no-code рішення. Спершу такі сервіси, як AppSheet, Airtable та Nintex можуть видатись іграшками, а потім в якийсь момент «з’їдять» пів ринку розробки. Чи боїмося ми цього? Радше враховуємо ризики й готуємося до «гри в довгу».

LDaily: Як працюєте над безпекою своїх продуктів? Які заходи безпеки використовуєте при їх розробці?

Б. Абажер: Виходячи з потреби кожного проєкту, ми застосовуємо те чи інше технічне рішення. Заходи безпеки для банківського додатка відрізняються від заходів для простої сторінки реєстрації на сайті, проте ми знаємо, як реалізувати і те, й інше.

Ми дотримуємося чинних стандартів індустрії (ISO/IEC 27002), а тому клієнт може бути впевненим, що його продукт безпечний для користувачів. Що стосується даних користувачів, то GDPR практика, яку ЄС упровадив минулого року, є чітким гайдлайном для нас і наших клієнтів.

LDaily: Як коронакриза позначилася на вашій компанії? Які виклики стоять перед компанією зараз?

Б. Абажер: Частина клієнтів, чиї сфери бізнесу безпосередньо залежать від офлайну (туризм, ритейл, спорт), відчули спад у бізнесі, що відобразилося й на нас. Управлінці не знали, чого очікувати, а тому страх і сумніви керували ними. Проте ми намагалися передати стриманий оптимізм через серію емейл-розсилань та особисті зустрічі в Zoom. Разом із нашими клієнтами ми побачили нові можливості та знайшли способи частково чи повністю відновити роботу.

«Можна ховатися в норі, а можна підставити лопаті вітряка». Відтак сміливі виграли від нових можливостей, а інші ще більше відстали від лідерів. Легко знайти причини, чому щось не виходить, однак, на мою думку, краще die trying (померти, але спробувати). За час карантину ми отримали більше нових клієнтів і цікавих проєктів, ніж за пів року до цього.

LDaily: Яка у вас стратегія? Які ваші плани й амбіції?

Б. Абажер: Ми на шляху побудови стійкої організації, яка генерує цінність для клієнтів з усього світу та служить громаді, в якій живе. Чого конкретно хочемо досягти? Зростання прибутків у 10 разів за наступні чотири роки. При цьому нам важливо покращувати задоволеність роботою наших співробітників та втілювати власні спіноф-проєкти.

Як цього досягнемо? Ми усвідомлюємо повний спектр можливостей і формуємо чіткий список того, чого не робитимемо. Водночас фокусуємося на своїх перевагах і далі здійснюємо свою роботу на відмінно, а саме технічні рішення для бізнесів та стартапів. А головне, ми вимірюємо зміни в усьому, що можна виміряти.

Як я вже зазначав, одна з трьох цінностей Тріара — відносини. Саме завдяки побудові довготривалих відносин наші клієнти співпрацюють із нами роками. Ми хочемо ділитися цим підходом з іншими бізнесами. Щодо наших конкурентів: ми бачимо всіх як потенційних партнерів. Лише в синергії можна досягти дива. Для цього не треба бути Стівом Джобсом. Достатньо кожного дня дисципліновано створювати трансформації, а не робити транзакції.

Читайте також: Криза: що робити компанії , і чого ні, в публічній площині

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

Зверніть увагу!
«СНН ГРУП» володіє винятковими авторськими правами на інформацію, розміщену в даній статті.
Автор має виключне право контролювати використання даного матеріалу, що означає заборону на використання даної інформації без його згоди. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, фото, малюнки, інші матеріали.
Будь-яке використання матеріалу/інформації  або будь-яку його частину з даної статті без письмової згоди автора заборонено.
Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо. У разі виявлених порушень автор має право на захист авторських прав в порядку, передбаченому ст. 50-53 Закону України «Про авторське право і суміжні права».
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com