Олексій Дідігуров, шеф-редактор журналу «Бориспіль».
Аеропорт «Бориспіль» — це головні повітряні ворота країни. Природно, що настільки масштабне, технологічне, логістично та організаційно розвинене підприємство не може функціонувати без відповідного інформаційного супроводу, без ефективної комунікації з державою, партнерами, клієнтами, із колегами по всьому світу.
Для вирішення цих питань 2016 року й був створений інформаційний проєкт — Boryspil Magazine. Спочатку метою видання була популяризація аеропорту «Бориспіль». Але через три роки, з 2019-го, видання почало розширюватися і по вертикалі, і по горизонталі. Адже в Україні не було видання, в якому популяризувалася б вітчизняна авіація, взагалі вирішувалися б нагальні питання вітчизняної та світової авіаційної галузі. Так, десятий ювілейний номер ми присвятили Україні, інформуючи про всі великі аеропорти країни: Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків, аеропорт «Київ» імені Ігоря Сікорського… І звичайно ж, аеропорт «Бориспіль»! Це що стосується вертикалі.
Якщо брати горизонталь, то масштабно заявивши про себе в Україні, ми стали бажаними учасниками практично всіх інформаційних заходів галузі у світі. Нас почали запрошувати головні авіаційні комунікаційні платформи (наприклад, Routes), які об’єднують всю світову авіацію і всі найбільші аеропорти. Подібні форуми проходять в різних країнах. Нещодавно Routes Silk Road 2019 пройшов у Казахстані, де були присутні гравці азіатського регіону авіакомпаній і представники найбільших аеропортів. Ми, як український журнал, теж були представлені на ньому. У жовтні брали участь в міжнародній виставці азіатського ринку подорожей ITB Asia (Сінгапур). У лютому пройде виставка Routes Americas, на якій ми теж будемо присутні.
Таким чином, Boryspil Magazine став якісним і єдиним в Україні інформаційним продуктом авіаційної галузі, присутнім на міжнародних заходах.
Ukraine Aviation Forum
Однак беручи участь на багатьох міжнародних форумах, ми переконалися, що давно назріла потреба в організації подібних інформаційних заходів і в нашій країні! Адже вітчизняна авіаційна галузь, включно з логістичними й транспортними послугами, — одна з найперспективніших у країні! Якщо взяти аеропорт «Бориспіль» у рейтингу ACI Europe, він є лідером другої групи, а це від 10 до 25 млн пасажирів. Аеропорт Харкова також потрапив до 4-ї групи рейтингу ACI, де пасажиропотік становить до 5 мільйонів. Варто врахувати, що в послугах саме української авіації зацікавлені дуже багато бізнесових та інвестиційних структур світового рівня.
І незважаючи на це, досі немає авіаційного форуму. У нас не було й локальних платформ, на які можна було б запросити міжнародних експертів зі сфери авіації.
Тому Boryspil Magazine вирішив організувати форум Ukraine Aviation Forum з метою привернути увагу світової авіаційної спільноти до України й об’єднати професіоналів авіації в самій Україні. На форумі ми плануємо торкнутися авіаційної індустрії: перспективи розвитку галузі глобально і в контексті України, вивчення досвіду роботи авіакомпаній на ринку України, оптимізація роботи і розвитку аеропортів, робота з персоналом і підготовка кадрів для авіації, специфіка роботи з туроператорами та багато інших.
Читайте також: Управління ризиками та захист активів — першочергове завдання для будь-якого бізнесу в Україні
Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8