У вівторок найбільший світовий виробник джинсового і повсякденного одягу Levi Strauss повідомив про кращі, ніж очікувалося, підсумки свого 3-го фінансового кварталу, що закінчився 23 серпня. Компанія повідомила про прибуток в $ 27 млн., після втрат в розмірі $ 364 млн. У другому кварталі, коли Levi був змушений скоротити 15% свого персоналу. Третій квартал Levi показав […]
Компанія Walt Disney приєдналася до бойкоту Facebook, значно скоротивши витрати на рекламу в соціальних мережах Facebook й Instagram, пише Wall Street Journal. Газета зазначає, що в першій половині 2020 року Disney була найбільшим рекламодавцем у Facebook. За перші шість місяців цього року компанія, імовірно, витратила близько 210 мільйонів доларів на рекламу сервісу потокового мовлення Disney+. […]
Акції Levi Strauss впали на 4% після того, як компанія повідомила про розчарування результатами другого кварталу, що закінчився 24 травня. Основний канал продажів – офлайн магазини Levi були закриті більшу частину кварталу – 10 тижнів через карантинні заходи. При цьому зростання електронних продажів на 25% не змогло компенсувати сильні втрати продажів в магазинах. Компанія повідомила […]