Компанія Walt Disney приєдналася до бойкоту Facebook, значно скоротивши витрати на рекламу в соціальних мережах Facebook й Instagram, пише Wall Street Journal. Газета зазначає, що в першій половині 2020 року Disney була найбільшим рекламодавцем у Facebook. За перші шість місяців цього року компанія, імовірно, витратила близько 210 мільйонів доларів на рекламу сервісу потокового мовлення Disney+. […]
Падіння акцій Facebook на 8,32%, що знищило $ 56 млрд. ринкової капіталізації в п’ятницю, показує те, що кампанія бойкоту платформи рекламодавцями #StopHateForProfit стає все більш загрозливою для світового гіганта соц. мереж. На кін поставлено основне джерело доходів Facebook – продаж реклами, яка склала 99% з близько $ 70 млрд. зароблених компанією в минулому році. Місяць […]
Телекомунікаційний гігант Verizon заявив, що він відключає свою рекламу з Facebook. Verizon може стати найбільшим брендом, який приєднався до бойкоту #StopHateForProfit. «Ми припиняємо нашу рекламу до тих пір, поки Facebook не зможе створити прийнятне рішення, яке дозволить нам відчувати себе комфортно і узгоджується з тим, що ми зробили з YouTube і іншими партнерами», – заявив […]