Глава корпорації Facebook Марк Цукерберг втратив близько $7,2 млрд після припинення ряду фірм розміщення реклами на платформах соціальних мереж Facebook, Instagram і Twitter, що входять до складу компанії. Про це повідомило агентство Bloomberg. Раніше такі великі корпорації, як Coca-Cola, Verizon, Unilever і ряд інших підприємств заявили про припинення розміщення реклами в Facebook і інших популярних […]
Компанія Walt Disney приєдналася до бойкоту Facebook, значно скоротивши витрати на рекламу в соціальних мережах Facebook й Instagram, пише Wall Street Journal. Газета зазначає, що в першій половині 2020 року Disney була найбільшим рекламодавцем у Facebook. За перші шість місяців цього року компанія, імовірно, витратила близько 210 мільйонів доларів на рекламу сервісу потокового мовлення Disney+. […]
Падіння акцій Facebook на 8,32%, що знищило $ 56 млрд. ринкової капіталізації в п’ятницю, показує те, що кампанія бойкоту платформи рекламодавцями #StopHateForProfit стає все більш загрозливою для світового гіганта соц. мереж. На кін поставлено основне джерело доходів Facebook – продаж реклами, яка склала 99% з близько $ 70 млрд. зароблених компанією в минулому році. Місяць […]
Компанія Microsoft повідомила в понеділок про підписання великого 5-річного контракту з Coca-Cola. Сума контракту не розголошується, але відомо, що умовами партнерства є використання Coca-Cola ряду програмних і хмарних продуктів Microsoft. До них відносяться: пакет інструментів Dynamics 365 і програмне забезпечення для продажів – продукти альтернативні пропозицій Salesforce, хмарна платформа Azure і хмарні служби Microsoft 365, […]