Повернутися на сайт
gajduchok 1

Як побудувати підсилену інноваціями організацію

Зміст

31.03.2020 (№ LDaily #12)

Як побудувати підсилену інноваціями організацію

Юрій Гайдучок, віце-президент Intellias з питань бізнес-сервісів.

У наш час слово «інновація» зазвичай сприймається лише як щось новомодне. Особливо це стосується цифрових змін, які надходять настільки часто, що ми вже їх не помічаємо — чи то новий додаток на смартфоні, щоб було веселіше, чи нова функція для економії часу, чи новий сервіс для залучення більшої кількості людей.

Проте чи потрібні нам постійні інновації? За останні 15 років понад 50% компаній зникли з рейтингу Fortune 500. Модель бізнесу може бути успішною, але якщо ви не впроваджуєте інновації, вона рано чи пізно зазнає невдачі через мінливі умови ринку.

Інновації полягають не так у нових ідеях чи винаходах, як у виконанні: рухатися вперед, зазнавати невдач, учитися на помилках, і знову рухатися далі. Ринки та галузі постійно трансформуються, очікування клієнтів еволюціонують, і компанії також мають змінюватися, неперервно!

Наприклад, в Intellias ми допомагаємо клієнтам впроваджувати інновації у їхніх галузях — будувати екосистеми для безпілотних автомобілів чи створювати цифрові банки. Водночас ми зосереджуємося на способах вирішення конкретних проблем наших клієнтів, а не просто фокусуємося на тому, що ми можемо робити.

Для створення середовища, що підтримує інновації, ось декілька основних порад від десятків галузевих експертів, яких слід дотримуватися.

По-перше, позбудьтеся страху невдачі. Це лише перешкоджає інноваціям. Невдачі є вкрай важливими для інноваційного процесу, який передбачає багато експериментів і відрізняється від класичного підходу до управління, де всі ризики вважаються злом. Тут потрібен інший спосіб мислення: вчитися на невдачах й уникати повторення помилок. Amazon влучно виразив цю ідею в одному зі своїх 14 принципів лідерства: «Лідери дуже часто праві». Ви можете іноді помилятися, але маєте рацію значно частіше. Тому в Intellias ми постійно збираємо відгуки від співробітників, партнерів, та клієнтів. Далі ми відбираємо найкращі ідеї, перевіряємо їх, випробовуємо кілька концепцій, відстежуємо результати та заохочуємо кожного пробувати далі.

Другий важливий аспект стимулювання інновацій — це правильні запитання. Треба не просто нестандартно мислити — шукайте нові «рамки» та межі! Запитайте себе: «Чи правильну проблему я вирішую?». Будьте максимально наближені до свого клієнта, щоб виявити його найважливіші проблеми, і ви зможете знайти для нього найкраще рішення.

Тільки тому що раніше щось працювало, це не означає, що воно працюватиме й сьогодні. Тому третім ключовим аспектом є ухвалення рішень та виконання на основі найновіших надійних «польових» даних, замість власних суджень. У нашій компанії ми вивчаємо нюанси бізнесу від наших клієнтів та впорядковуємо всі наші знання в корпоративну базу знань. Це дає нам змогу окреслювати нові рішення та послуги, орієнтуючись на реальні потреби ринку.

Я сподіваюся, що ці рекомендації допоможуть багатьом підприємствам, так само як вони допомагають нам, у створенні більш інноваційного середовища та покращенні шансів на успіх інновацій.

Prev Next