Повернутися на сайт

Нова Європа cтворюється в Україні

Зміст

22.04.2020 (№ LDaily #2)

Нова Європа cтворюється в Україні

Діалог c Генеральним менеджером готелю InterContinental Kyiv Жаном Батистом Піжоном про розвиток готельного та туристичного бізнесу в Україні.

Жан Батист Піжон – досвідчений топ-менеджер західного зразка. Привабливий характер не заважає йому бути одночасно серйозним і цілеспрямованим у досягненні високих цілей. Саме ці особисті якості дозволили йому отримати визнання у готельному бізнесі, а InterContinental Kyiv – перетворити на один з кращих готелів Європи. Для нього головне завдання в управлінні – це оптимізація бізнес-процесів, основою якої є підтримка персоналу і активна взаємодія з колегами. А крім цього, Жан Батист Піжон також вважає Україну територією безмежних можливостей: країною, де перспектив до розвитку більше, ніж у Західній Європі. LDaily продовжує вести діалог з бізнесом, і цього разу він був таким.

LDaily: Посаду Генерального менеджера готелю InterContinental Kyiv ви зайняли на початку 2013 року. А вже в кінці 2013 року в Києві почалася Революція. Вам довелося керувати готелем у часи, які виявилися не найпростішими. Які зміни Ви внесли у звичну роботу InterContinental Kyiv?

Ж-Б. Піжон: Період до грудня 2013 роки мені запам’ятався дуже добре. Цей час був успішним для нашого готелю. Тому, зайнявши нову посаду, мені не довелося впроваджувати радикальні зміни у структурі управління готелем: в цьому не було необхідності. Наприкінці 2013-на початку 2014 року нас чекав євромайдан, анексія Криму, потім – війна на Донбасі. Ці події серйозно вплинули на роботу готелю, з огляду на його близьке розташування до Майдану Незалежності. У той час нам довелося скоротити свій бізнес. Важливим є те, що ми не скоротили жодного співробітника за той період. Мені, як генеральному менеджеру готелю, необхідно було приймати управлінські рішення, які змогли б адаптувати стратегію готелю, щоб утриматися на плаву. Головною метою для мене було зберегти команду готелю та їхні заробітні плати.

2014 рік виявився досить важким роком для бізнесу. Кількість гостей готелю помітно зменшилася. Але ми не опустили руки і вирішили скористатися періодом затишшя, зробивши акцент на розвитку персоналу. Ми організували велику кількість тренінгів, що дозволило персоналу отримати нові компетенції. Завдяки роботі із співробітниками, ми побачили позитивні зміни в команді готелю і підвищення рівня задоволеності персоналу. Зміни помітили і наші гості: кількість позитивних відгуків про готель помітно збільшилася.

До речі, економічні обставини ми сприйняли не як перешкоди, а як можливість поліпшити певні сфери роботи готелю. Нам вдалося багато чого досягти, нас визнали одним з кращих готелів в Європі по усіх показниках. І я не вважаю це тільки своєю заслугою. Це – відмінний результат всієї команди готелю

LDaily: Під час навчання персоналу новим стандартам роботи, з якими складнощами  Вам довелося зіштовхнутися?

Ж-Б. Піжон: Перше враження, яке у мене виникло під час прибуття до Східної Європи, – культура населення не дозволяє вам часто і відверто посміхатися. Ми ж працюємо в індустрії, де гості хочуть відчувати себе затишно. І посмішка – це дуже важливий елемент. Я можу з упевненістю сказати, що найскладнішим було навчити персонал щиро посміхатися. Шляхом довгих старань нам вдалося цього досягти.

Хочу також відзначити, що подібне навчання персоналу, – нормальна практика. Система освіти в Україні не готує фахівців, яких ми могли б брати на управлінські посади. Співробітники, яких ми приймаємо на роботу, приходять до нас з певним досвідом, який необхідно вдосконалити у будь-якому напрямі роботи готелю. Немає нічого поганого в тому, що ми витрачаємо час на таке навчання. Якби була така можливість, я б із задоволенням відправляв персонал на стажування до  готелів за кордоном. Це допомогло б їм дізнатися нову, корисну інформацію і застосовувати її на практиці тут.

LDaily: Чи спостерігається в готелі таке явище, як швидка зміна  кадрів?

Ж-Б. Піжон: У готельній індустрії будь-якої країни швидка зміна кадрів від 20 до 30% є цілком нормальним і прийнятним явищем. Нам вдалося поліпшити цей показник, і у 2015 році зміна кадрів у InterContinental Kyiv склала лише 14%. Цього результату нам вдалося досягти завдяки навчанню персоналу та діалогу з колегами. Менеджмент готелю став доступнішим. Мої двері завжди відкриті для співробітників: я підтримую з ними постійний контакт, прагну завоювати їхню повагу до себе, а не страх.

LDaily: Генеральним менеджером готелю в Києві Ви є вже 4 роки. Ви стали свідком непростого періоду для країни. На Вашу думку, які перспективи у розвитку України на майбутнє?

Ж-Б. Піжон: Україна – молода країна, що розвивається. Але, незважаючи на це, радянські принципи управління і ведення бізнесу досі популярні. І ніхто не відміняв корупцію. Мені доводиться часто спілкуватися з українськими підприємцями. Я бачу, що вони налаштовані на нормальний і проєвропейський режим роботи. Я скажу більше: в Україні зараз набагато більше перспектив, ніж у Західній Європі. Тому що кожен день українці кидають собі виклик: вони прагнуть поліпшити свій рівень життя. У Франції, моїй рідній країні, у людей помірний спосіб життя: у них немає того драйву, як у вас. Я з упевненістю можу сказати, що нова Європа створюється тут.

LDaily: Як Ви думаєте, туристична і готельна галузі країни є інвестиційно привабливими зараз?

Ж-Б. Піжон: Я переконаний, що існує безліч можливостей для інвестування у готельну і туристичну галузі України. Інвестори обов’язково прийдуть до країни, але для цього потрібно трохи почекати і чимало зробити. І першим пунктом в цьому списку справ – є налагодження діалогу влади з бізнесом.

Державі і бізнесу варто врегулювати загальне розуміння розвитку туристичної галузі України: кожен повинен висловити свою думку. І, звичайно ж, зрозуміти можливості даної галузі, її потенціал, у якої просто немає меж

За умови формування конструктивного діалогу, за умови  правильного позиціонування і активного промо країни, розвиток туристичного напряму підніметься на високий рівень, що дозволить залучити інвестиції і підвищити доходи країни. У Франції, наприклад, туризм приносить до бюджет близько 10-14% доходів від ВВП. І такі результати цілком реальні і для України.

 

Prev Next
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com