Pfizer почав випробування COVID-вакцини на дітях до 12 років

Компанія Pfizer проведе випробування своєї COVID-вакцини серед дітей до 12 років. Про це з посиланням на заяву компанії повідомляє Радіо Свобода.

У дослідженні візьмуть участь до 4500 дітей в США, Фінляндії, Польщі та Іспанії. Препарат вже дозволений для використання в екстрених випадках для підлітків від 12 років і старше в США, Канаді і ЄС.

У розширеному дослідженні використовують дозу 10 мкг для дітей від 5 до 11 років і 3 мікрограми для вікової групи від 6 місяців до 5 років. Для порівняння, дорослі отримують 30 мікрограмів.

Зазначається, що надання дітям безпечних і ефективних вакцин вважається ключовим кроком у боротьбі з пандемією.

Дані випробування будуть відомі у вересні. Тоді ж компанія має намір звернутися до регулюючих органів з проханням дозволити використання вакцини для дітей в екстрених випадках.

Президент обіцяє реформу промисловості за 10 років

На реформування української промисловості необхідно не менше 10 років. Про це заявив президент Володимир Зеленський у ході форуму Україна 30.

“Модернізація промисловості, яка не відбувалася в Україні досі, цього разу відбудеться. Ми говоримо про модернізацію великої промисловості, будь-якої, а не тільки ТЕС. Але не вірте тому, хто говорить, що можна реформувати відповідно до наших домовленостей і європейського досвіду тільки за рік. Ні. Перехід на модернізовану промисловість відбудеться протягом 10-12 років”, – сказав президент.
Також він анонсував прийняття парламентом рішень, які передбачають введення “зелених” податків для промисловості.
“Парламент має прийняти складний закон, який передбачає багато різних податків: на залізну руду тощо. І там є дуже важливий податок – на викиди, на вуглекислий газ”, – сказав він.
Зеленський зазначив, що в Україні погана екологічна ситуація через те, що підприємства не перейшли на європейські норми викидів.
“Ось всі кроки, які я вважаю реформою: модернізація промисловості і великі податки на викиди”, – резюмував президент.

ЗМІ дізналися, що американські мільярдери платять мізерні податки

У США протягом останніх 15 років 25 мільярдерів платили значно менший податок на прибуток, ніж повинні були. Відповідне розслідування опублікувало видання ProPublica на підставі конфіденційних даних Податкової служби США (IRS).

Зокрема, серед 25 мільярдерів значаться гендиректор Berkshire Hathaway Воррен Баффет, колишній мер Нью-Йорка Майкл Блумберг, засновник Amazon Джефф Безос і глава Tesla Ілон Маск.

Журналісти порівняли дані Податкової служби США з оцінками Forbes про зростання капіталу кожного мільярдера за певний період.

Як виявилося, статок Ілона Маска зріс на $13,9 млрд, тоді як задекларований дохід засновника Tesla склав $1,52 млрд, з яких державі відійшли всього $455 млн. Таким чином реальна податкова ставка Маска склала 3,27%, а в 2018 році він і зовсім ухилився від сплати податків.

У свою чергу статок Джеффа Безоса з 2014 по 2018 рік збільшився на $99 млрд, а заплатив він при цьому менш як $973 млн прибуткового податку. Реальна податкова ставка склала всього 0,98%. Крім того, в 2007 році Безос і зовсім “не заплатив ні цента федерального прибуткового податку”, а в 2011 році отримав субсидію від держави на $4 тисячі.

Водночас глава інвестфонду Berkshire Hathaway Воррен Баффет за ті ж роки поповнив казну $23,7 млн, а власний гаманець – на $24,3 млрд. Його реальна податкова ставка склала 0,1%.

Нарешті, Джордж Сорос, який займає 288-е місце в рейтингу найбагатших людей США, не платив податки три роки поспіль – з 2016 по 2018-й.

Байден скасував указ Трампа про заборону TikTok

Президент США Джо Байден у середу, 9 червня, підписав указ, який скасовує обмеження проти китайських сервісів TikTok і WeChat, накладені екс-президентом Дональдом Трампом. Про це повідомляє прес-служба Білого дому.
Йдеться про указ від серпня 2020 року про обмеження проти китайських компаній ByteDance і Tencent, які володіють відеосервісом TikTok і месенджером WeChat.
Указ Трампа забороняв американцям вести будь-які справи з цими компаніями, в тому числі купувати у них рекламу. Резиденти США, які порушать цю заборону, могли бути піддані штрафу.
“Наступні укази відкликаються: виконавчий указ від 6 серпня 2020 року Про протидію загрозі з боку TikTok і вжиття додаткових заходів, виконавчий указ від 6 серпня 2020 роки, Про протидію загрозі з боку WeChat, виконавчий указ від 5 січня 2021 роки, Про протидію загрозі з боку додатків та іншого програмного забезпечення, розробленого або контрольованого китайськими компаніями”, – наголошується в тексті.

Компанія Organon, що спеціалізується на жіночому здоров’ї, розпочинає роботу в Україні

Organon, найбільша глобальна компанія у галузі захисту жіночого здоров’я, розпочинає роботу в Україні, щоб трансформувати цю сферу. На відміну від більшості конкурентів, Organon не обмежується стандартними заходами компаній щодо захисту жіночого здоров’я і прагне підвищити загальну якість життя мешканок України і їх близьких і створити більш здорове майбутнє для них.

Керуючий директор Organon по країнах Близького Сходу, Північній Африці, Туреччині і Україні Рамі Куса (Ramy Koussa) описує концепцію компанії наступним чином: «У міру зростання і розширення галузі охорони здоров’я, в найближчі роки буде підвищуватися потреба в роботі з захворюваннями, актуальними тільки для жінок, і засобами їх лікування. За допомогою нашої експертизи, продуктів і технологічних рішень ми прагнемо стимулювати зміни на краще у всьому регіоні, надати жінкам контроль над станом їх здоров’я і поліпшити їхнє життя в цілому».

Члени керівництва Organon подзвонили в дзвінок на відкритті Нью-Йоркської фондової біржі (NYSE) на честь першого дня торгів паперами компанії. Щоб наголосити на необхідності прислухатися до досвіду жінок в питаннях здоров’я, Organon встановила поруч з NYSE мультимедійну інсталяцію «Стіна голосів», що об’єднала думки, голоси і образи жінок з усього світу. Так, доктор Галина Стрелко з київської клініки «IVMED» каже: «Сьогодні безпліддя, як і раніше, вважається, насамперед, жіночою проблемою, тому спеціальне лікування отримують лише 20% безплідних пар». Organon запрошує жінок по всьому світу взяти в руки мікрофони і розмістити свої заяви на цифровий «Стіні голосів» на сайті www.HereForHerHealth.com.

Керівниця Organon в Україні Едже Гокдеміртас (Ece Gokdemirtas) зазначає: «Здоров’я – одне з основних прав людини, і, прагнучи підвищити доступність ліків для українських жінок і оптимальним чином задовольнити їх потреби, ми інвестуємо в науково-дослідницьку роботу, а також в створення біоаналогів для лікування унікальних жіночих захворювань. У цей безпрецедентний час сильні жінки особливо потрібні світу. Organon в Україні має намір робити все можливе для допомоги їм, і, завдяки нашим продуктам, здорових і сильних жінок в суспільстві стане ще більше».

Три найважніших стовпи, які лежать в основі діяльності Organon в Україні:

  • Біоаналоги: створення фундаменту за рахунок розширення охоплення пропозицій в нових регіонах, залучення нових партнерів і лікування нових захворювань;
  • Жіноче здоров’я: сьогодні компанії в сфері жіночого здоров’я вивчають понад 140 методів лікування, і наша мета – вдосконалити їх, виявляючи і просуваючи найбільш багатообіцяючі можливості для жінок;
  • Відомі бренди: наш портфель з більш ніж 60 ліків охоплює кілька галузей, включаючи серцево-судинні захворювання, респіраторні захворювання, неопіоїдні знеболюючі і дерматологію. Цей різноманітний набір продуктів і відомі бренди є критично важливими факторами зростання Organon, які дозволять нам інвестувати в нові можливості.

Компанія Organon діє у всьому світі, її продуктами користуються люди на більш ніж 140 ринках, при цьому майже 80% річного доходу, що становить приблизно $6,5 млрд, генерується за межами США. Organon високо оцінює свої можливості для органічного зростання і очікує щорічне зростання, що обчислюється в низьких-середніх однозначних процентних показниках, з 2021 року. Підхід компанії до інновацій заснований на потребах пацієнток і використанні великих глобальних можливостей в сфері клінічних розробок і безпеки пацієнтів. Сенді Мілліган, керівниця відділу досліджень і розробок Organon, зазначає: «Протягом багатьох років жінкам говорили cприймати проблеми в своєму здоров’ї як норму, і місія Organon полягає в тому, щоб це змінити. Ми вважаємо, що наш підхід приречений на успіх і сподіваємося виявляти захворювання на більш ранніх етапах, змінювати перебіг хвороб і, в кінцевому підсумку, поліпшити якість життя жінок».

Про Organon

Organon (NYSE: OGN) – глобальна медична компанія, дочірня компанія Merck, націлена покращити здоров’я жінок протягом усього їхнього життя. У портфелі Organon більше ніж 60 ліків і продуктів для різних терапевтичних галузей. Завдяки широкому портфоліо продуктів для репродуктивного здоров’я в поєднанні з розширенням бізнесу з виробництва біоаналогів і стабільної франшизою лікарських засобів, продукція Organon забезпечує значний приплив коштів, який компанія інвестує в подальший ріст і розвиток бізнесу. Крім того, Organon шукає можливості для співпраці з інноваційними біофармацевтичними компаніями, які прагнуть комерціалізувати свою продукцію завдяки масштабу Organon і її присутності на швидкозростаючих ринках по всьому світу.

В Organon значний масштаб і географічне охоплення діяльності, комерційні можливості світового класу. У компанії працюють приблизно 9000 співробітників. Штаб-квартира знаходиться в Джерсі-Сіті, штат Нью-Джерсі, США.

Zoom спрогнозував дохід за 2021 рік приблизно в $4 млрд

Компанія, поштовх в розвитку якої дала пандемія коронавірусу, продовжує збільшувати число клієнтів незважаючи на зменшення потреби в відеоконференціях.

З лютого по квітень преміальну версію Zoom придбали 497 тисяч організацій, що майже на 30 тисяч більше показників періоду з листопада по січень. Хоча ці дані говорять про уповільнення темпу приросту клієнтів, так як з лютого по квітень 2020 року його перевищив 183 тисячі.

Річний дохід в $4 млрд стане майже на 50% більше показника 2020 року, за який виручка Zoom виросла в чотири рази.

Раніше ціна акцій компанії впала більш ніж на 40% після досягнення піку в $589 на тлі невизначеності її майбутнього після пандемії. Поточна капіталізація Zoom становить майже $100 млрд.

При цьому доходи корпорації виросли, якщо порівнювати періоди з лютого по квітень 2020 року і 2021 року. У минулому році вони склали $27 млн, а в цьому році досягли суми в $227 млн.

Virgin Galactic оголосила про дослідницький польот

Аерокосмічна компанія Річарда Бренсона Virgin Galactic оголосила про контракт на проведення спеціального дослідницького польоту Келлі Джерарда, члена Міжнародного інституту космічних наук (IIAS). Астронавт проведе експерименти і протестує нові технології охорони здоров’я, перебуваючи в космосі.

Акції компанії на премаркеті виросли на 7,61%, до позначки $ 33,5.

«Велика частина нашої місії в тому, щоб забезпечити вчених і дослідників надійним і частим доступом в космос для проведення космічних досліджень. Ми дуже пишаємося відправкою Келлі в космос, щоб вона могла здійснити мрію всього свого життя, провести важливі дослідження і надихнути наступне покоління дослідників і астронавтів », – сказав Майкл Колгласье, генеральний директор Virgin Galactic.

Virgin Galactic розраховує надати нові переваги дослідній спільноті космічної науки, пропонуючи доступність і якість невагомого середовища, які історично були бар’єрами для багатьох бажаючих проводити дослідження в космічних польотах.

Під час космічного польоту Келлі відстібнеться від свого місця і зробить необхідні дії для завершення кожного експерименту протягом декількох хвилин невагомості. Virgin Galactic забезпечить індивідуальне навчання і підготовку, щоб астронавт була повністю оснащена всім необхідним для виконання своєї роботи.

Команди IIAS і Virgin Galactic співпрацюватимуть з академічними і урядовими партнерами, щоб ретельно спланувати польотну діяльність Келлі для максимального використання досягнень науки і техніки, отриманих в результаті дослідницьких експериментів.

Дослідницькі експерименти будуть включати в себе вимірювання приладами для біомоніторингу, у тому числі системами датчиків для невагомості Astroskin Bio-Monitor. Такі пристрої призначені для вимірювання біологічних впливів запуску, невагомості, входу в атмосферу і посадки на учасників космічного польоту. Друга частина експерименту включає в себе дослідження по знаходженню рідини в невагомості, дані яких можуть бути використані для створення нових технологій, таких як зволожувачі для систем життєзабезпечення космічних апаратів, а також виробництва нових конструкцій шприців для введення ліків в космосі.

Раніше Virgin Galactic успішно провела випробування пілотованого космічного корабля SpaceShipTwoUnity. Літак-носій VMS Eve підняв його на висоту понад 13,7 км, після чого корабель полетів самостійно. Цей політ став першим вдалим випробуванням компанії з лютого 2019 року. Компанії необхідно провести всього три тестові польоти перед першим комерційним запуском.

Байден вніс у чорний список 59 китайських компаній

Американський президент Джо Байден у четвер підписав указ, що забороняє Вашингтону інвестувати в шість десятків китайських компаній, які, на думку Білого дому, підривають безпеку США.

“Цей виконавчий указ дозволяє США забороняти інвестиції в китайські компанії, які підривають безпеку або демократичні цінності США і наших союзників”, – підкреслюється в документі.

Заборона набуває чинності 2 серпня 2021 року.

До чорного списку потрапили 59 китайських компаній. Серед них – одна з найбільших світових компаній в сфері телекомунікацій Huawei Technologies Co., Ltd, компанія з виробництва мікроелектроніки Semiconductor Manufacturing International Corporation (SMIC), виробник авіатехніки Aviation Industry Corporation of China (AVIC), телекомунікаційні компанії China Mobile Communications Group Co., Ltd., China Telecommunications Corporation, China United Network Communications Group Co., Ltd., будівельна компанія China Railway Construction Corporation (CRCC) та інші.

Відзначається, що даний указ “заборонить будь-якій людині з США брати участь у продажу або купівлі будь-яких акцій, що продаються на біржі цінних паперів”.

“Цей виконавчий указ не дозволяє інвестиціям США підтримувати китайський оборонний сектор, а також розширює можливість уряду США реагувати на загрози китайських компаній в сфері технологій стеження, які сприяють спостереженням, як в Китаї, так і за його межами, за етнічними меншинами або будь-яким іншим чином сприяють репресіям і серйозних порушень прав людини”, – заявляє Білий дім.

Як повідомляє Білий дім, цей указ покликаний сприяти “подальшому реагування на надзвичайну ситуацію, оголошену 12 листопада 2020 року у зв’язку з загрозою, яку представляє військово-промисловий комплекс КНР”.

“Чорний список” є одним із заходів, прийнятих адміністрацією президента США Дональда Трампа щодо китайських компаній.

Головний бізнес-фестиваль країни GET Business Festival відбудеться вже 14 липня

Щороку GET Business Festival об’єднує на одному майданчику підприємницьку спільноту України, аби разом знайти рішення актуальних викликів. 14 липня 2021 року понад 3000 представників малого та середнього бізнесу зустрінуться, аби розібратися, які тенденції минулого року зміцніли, які бізнес-тренди потрібно задіяти якомога швидке, та як, зрештою, трансформується бізнес у пост-пандемічний час. 

Особливістю фестивалю цьогоріч стане можливість отримати 100 000 гривень для власного бізнесу від Ekonomika+! Усі власники малого та середнього бізнесу зможуть взяти участь у відборі та позмагатися за головний приз. Детальніше про умови на сайті.

На GET Business Festival досвідом поділяться 70 спікерів — СЕО та власників компаній, топових експертів з маркетингу, фінансів, менеджменту, комунікацій та HR. Серед них:

  • директор з продажу та абонентського обслуговування Vodafone Ukraine Євген Булах,
  • директор з розвитку Binotel Павло Флейшер,
  • генеральний директор Red Bull Україна Тетяна Лукинюк, 
  • директорка фонду Олени Пінчук Ольга Руднєва,
  • CEO MOZGI Group Ірина Горова,
  • Founder & CEO of ULICHNAYA EDA Company Роман Тугашев,
  • співзасновник і керівник Liki24.com Антон Авринський, 
  • ІТ бізнесмен, президент Європейської асоціації програмної інженерії EASE Владислав Савченко, 
  • співвласник «Планета кіно» Дмитро Деркач,
  • маркетинг-директор Rocket Олег Любарець,
  • співзасновник міжнародного IT фудтех-стартапу Choice і тревел брендів Eurotrips і Deinde Володимир Оляніцький.

Для всеохопного розбору питань, що хвилюють кожен бізнес у 2021 році, організатори фестивалю — бізнес-портал Delo.ua та бізнес-медіа бюро Еkonomika+ створили 4 тематичні потоки. 

Digital / Продажі / Маркетинг:

  • як змінюються запити споживача у нових реаліях;
  • як за допомогою цифрових технологій створити цінність для клієнта;
  • нові інструменти просування бренду онлайн, побудова комунікації зі споживачем через контент, співпраця з блогерами на вигідних умовах;
  • тренди кібербезпеки: як запобігти актуальним загрозам, особливо коли вас немає онлайн, то вас немає взагалі;
  • як і навіщо будувати репутацію у TikTok;
  • чому під час кризи  sales-презентації товарів та послуг не працюють та що робити замість них. 

Менеджмент / HR / Sustainability:

  • головні зміни в HR-політиці, фінансовій моделі, звітності бізнесу та бізнес-процесах задля забезпечення благополуччя співробітників та довіри до бізнесу;
  • нові моделі підприємництва, що працюють в умовах глобалізації та перманентних змін;
  • як трансформувалася корпоративна культура та що зараз справді цінне для співробітників;
  • як з обмеженим бюджетом досягти зростання ефективності персоналу та компанії.

PR / Креатив / Медіа:

  • антикризові інструменти PR та комунікації;
  • навіщо вашій компанії медійний ресурс та як його запустити;
  • як соціальні комунікації впливають не лише на репутацію компанії, але й на бізнес-результати;
  • який креатив працює у 2021 році.

Бізнес-ідеї / Гроші у бізнесі / Інновації:

  • нові точки зростання після COVID-19: де формується простір для інвестиційно привабливих проєктів;
  • як використати штучний інтелект для нових інсайтів;
  • яка підтримка насправді потрібна стартапам та як її отримати;
  • як зацікавити інвесторів та показати можливості вашої компанії.

Дізнатися більше про програму та спікерів: https://get.delo.ua/ 

Окрім насиченого практичного контенту на учасників чекають:

  • особисті зустрічі з підприємцями, за успіхами яких стежить уся бізнес-спільнота;
  • бізнес-консультації експертів;
  • нові інструменти маркетингу, digital, PR, фінансів та інших галузей;
  • максимальна концентрація амбіційної та активної аудиторії;
  • відверта розмова з бізнесом та регулятором.

Головний партнер GET Business Festival Vodafone Ukraine.

Партнер заходу Mary Kay.

Придбати квитки за ціною early birds можна на сайті. Долучайтеся до GET Business Festival, аби задіяти головні тренди в бізнесі та технологіях 2021 року для стрімкого розвитку вашої компанії.

Україна починає виконувати танковий контракт із Пакистаном

Держпідприємство Завод імені В.О. Малишева починає виконувати новий контракт на ремонт танків Т-80УД, який був підписаний у лютому на міжнародній виставці озброєнь IDEX-2 021 між ГК Укрспецекспорт і Пакистаном на загальну суму 85,6 млн доларів. Про це повідомляє прес-служба підприємства.

“Наразі пройдено всі підготовчі етапи і юридичні процедури. За умовами контракту, завод отримує значне авансування, яке дає можливість вийти на стабільний рівень роботи, своєчасно виконувати всі соціальні зобов’язання перед працівниками підприємства, в подальшому отримати прибуток і частково знизити боргове навантаження”, – йдеться в повідомленні.
За словами гендиректора Василя Криласа, завдяки новому контракту підприємство отримує портфель замовлень майже на 1,5 млрд гривень. Разом з іншими замовленнями це дає можливість вийти з кризового стану і стабільно працювати. Крім того, підкреслив керівник, є й інші замовлення від Пакистану на цей рік, які можуть зрости до 140 млн доларів.
Також на підприємстві сподіваються на замовлення танків Оплот. У травні в Україну приїжджав головнокомандувач армії Пакистану, генерал Камар Джавед Баджва. 20 травня він відвідав Харківщину, де на одному з військових полігонів йому презентували сучасні зразки озброєння і військової техніки. Командувача найбільше вразили можливості танка Оплот і комплексу Скіф.
“Для нас цей візит має велике значення. Адже замовлення саме Оплотів дасть можливість рівномірно завантажити роботою всі цехи нашого підприємства. Тому сподіваємося, що хороші враження від нашої бойової машини втіляться в нові контракти”, – зазначив Крилас.
Раніше Укроборонпром в ОАЕ підписав угод на $1 млрд. Український оборонний концерн має намір розвивати передові технології з допомогою компанії EDGE Group.
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com