Швейцарія купить у Moderna 4,5 млн доз вакцини від коронавірусу

Уряд Швейцарії підписав угоду з американською біотехнологічною компанією Moderna, яка повинна буде забезпечити країні ранній доступ до вакцини проти коронавірусу.

За угодою, Швейцарія отримає 4,5 млн доз вакцини.

Після цієї новини папери Moderna на премаркеті 7 серпня зросли на 1,68% і досягли $ 75.

Швейцарський уряд веде переговори і з іншими компаніями, які виробляють вакцини проти COVID-19. На цей проект влади країни виділили 300 млн швейцарських франків ($ 329 млн).

В кінці липня Moderna приступила до завершального етапу випробувань вакцини. Її повинні протестувати на 30 тис. добровольців в 90 районах США. Вчені вакцинують половину людей з інтервалом в чотири тижні, а іншим дадуть дві дози плацебо. Після цієї новини акції компанії піднялися на 9%.

До фінального тестування вакцини від коронавірусу також підійшла компанія Pfizer. Вона і її німецький партнер BioNTech уклали контракт з урядом США на поставку 100 млн доз вакцини, коли вона буде схвалена до застосування.

Читайте також: Moderna переходить до фінальної фази дослідження вакцини і отримує державну допомогу на $ 472 млн

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Компанія Баффета збільшила квартальний чистий прибуток на 87%

Інвестиційна компанія мільярдера Уоррена Баффета Berkshire Hathaway в II кварталі 2020 року збільшила чистий прибуток завдяки зростанню вартості її інвестицій слідом за підйомом фондових ринків після обвалу в першому кварталі через пандемію коронавірусу.

У звітний період компанія отримала $26,3 млрд чистого прибутку проти $14,1 млрд роком раніше. Прибуток у розрахунку на акцію класу “A” підвищився до $16,314 у порівнянні з $8,608 роком раніше.

Показник чистого прибутку враховує списання в розмірі $9,8 млрд, пов’язані з компанією Precision Castparts, яку Berkshire купила в 2016 році за $32 млрд. Списання гудвілу та інших нематеріальних активів Precision Castparts, виробника обладнання для аерокосмічної та енергетичної галузей, пов’язане з серйозним погіршенням становища компанії через пандемію коронавірусу. У першому півріччі вона була змушена скоротити 10 000 робочих місць через падіння попиту на її продукцію.

Операційний прибуток Berkshire, яку Баффет називає більш показовою, оскільки вона не враховує високо волатильні показники доходів/втрат від інвестицій і деривативів, у другому кварталі знизилася на 10%, до $5,5 млрд.

Квартальна виручка Berkshire зменшилася на 11% – до $56,84 млрд. Виручка страхового бізнесу скоротилася на 10%, до $47,61 млрд, при тому, що обсяг зібраних премій виріс на 5%, до $15,6 млрд. Доходи підрозділу, який включає залізничний , енергетичний і комунальний бізнес, знизилися на 15%, до $9,23 млрд.

Інвестиційний дохід Berkshire злетів майже в 4 рази – до $40,09 млрд.

Загальний обсяг активів інвесткомпанії на кінець другого кварталу становив $788,133 млрд євро проти $ 817,729 млрд у підсумками 2019 року.

У тому числі портфель акцій, що належать Berkshire, оцінювався в $207,454 млрд ($248,027 мільярдів на кінець 2019 року). Приблизно 71% цієї суми сконцентрована в акціях чотирьох компаній: American Express ($14,4 млрд), Apple ($91,5 млрд), Bank of America ($22,6 млрд) і Coca-Cola ($17,9 млрд). Станом на 31 грудня 2019 сукупна частка цих компаній у загальному обсязі портфеля становила близько 60%.

У минулому кварталі Berkshire Hathaway викупила власні акції на суму $5,1 млрд, за перше півріччя – на $6,7 млрд.

З початку поточного року акції класу “А” інвесткомпанії подешевшали на 7,4%.

Читайте також: Уоррен Баффет придбав частку в Bank of America на $800 млн

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Олексій Міллер став бренд-шефом METRO Україна

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» посилила свою HoReCa-експертизу, залучивши до команди професійного шеф-кухаря Олексія Міллера на позицію бренд-шефа компанії. Олексій братиме участь у реалізації головної стратегії МЕТRО – «Стати найкращим партнером для професійних клієнтів готельно-ресторанного бізнесу», та відповідатиме за побудову довгострокових відносин з професійною HoReCa-спільнотою.

«З METRO я знайомий вже дуже давно, нашим партнерським відносинам вже понад 10 років. Мені доводилось бувати в магазинах METRO і за кордоном також, і вони завжди викликали у мене захоплення. Я хочу, щоб кожен український шеф-кухар мав можливість отримати такий самий асортимент і якість продуктів та інвентарю і в торговельних центрах METRO в Україні. Тому, отримавши пропозицію роботи в «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», я одразу погодився, – розповідає Олексій Міллер. – Володіючи достатнім досвідом роботи у сфері HoReCa, а також розумінням того, що необхідно клієнтам, я впевнений, що разом з METRO ми створимо унікальний набір продуктів та рішень для наших клієнтів. Кожен шеф-кухар та власник бізнесу зможе звернутися до мене і разом ми знайдемо оптимальні рішення для успішного ведення бізнесу».

Олексій має значний досвід роботи в готельно-ресторанному бізнесі, який здобував як на посадах шеф-кухаря, бренд-шефа, так і виконавчого кухаря. У портфоліо Олексія є такі компанії, як «Фігаро Кейтерінг», мережа піцерій Ill Molino, Radison Blu Resort Bukovel, ресторани Sam’s Steak House, «Марракеш», Story cafe, Lucky Pub, Holy Burger та інші.

«МЕТRО Кеш енд Кері Україна» завжди ставить перед собою амбіційні цілі, і одна з них – активно сприяти розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Ми впевнені, що професійний досвід Олексія разом з міжнародною експертизою METRO Group дозволить нам значно підвищити власний професійний рівень та найкращим чином задовольняти потреби наших HoReCa-клієнтів. Кращі світові практики, винятково якісні продукти та знання відомого українського шефа – це той потужний мікс, який посилить наш внесок у розвиток бізнесу HoReCa в Україні» – коментує Всеволод Стьопін, Директор з продажів «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».

Uber купила британського розробника ПЗ для таксистів Autocab

Американський сервіс таксі і доставки їжі Uber оголосив про покупку британської компанії Autocab. Компанія є розробником платформи для замовлення таксі iGo. Це програмне забезпечення, яке отримало назву iGo, було розроблено компанією Autocab, щоб допомогти операторам таксі конкурувати з додатками для приватних водіїв, на зразок Uber.

Сервіс таксі Uber купує компанію з розробки ПЗ для таксі, з метою зміцнення своїх позицій в Великобританії.

Відзначається, що оператори, в свою чергу, повинні мати можливість розширити свої операції, щоб покрити попит.

У Uber заявили, що компанія вивчить можливість надання водіям додаткових джерел доходу через платформу, наприклад, за допомогою доставки їжі.
Фінансові деталі угоди не розкриваються.

Після придбання Autocab залишиться незалежною. Її рада директорів продовжить займатися наданням технологій таксі і приватним прокатним компаніям в різних країнах світу.

«Працюючи з Uber, ми можемо масштабувати наші амбіції, надаючи сотні тисяч додаткових поїздок для наших клієнтів і допомагаючи закріпити місце ліцензованих операторів в їх місцевій громаді», – коментує генеральний директор Autocab Сафа Алькатеб.

Сервіс Uber працює в 40 британських містах. Купівля Autocab дозволить американській компанії розширити свою присутність до 170 регіонів країни, відзначає CNBC.

Читайте також: Uber стала власником сервісу доставки їжі Postmates

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Джефф Безос продав акції компанії на $3,1 млрд

Глава Amazon Джефф Безос продав на цьому тижні 1 млн акцій компанії на суму понад $3,1 млрд. Особисті статки Безоса становлять $189,8 млрд. Експерти відзначають, що ця угода не вплине на його добробут. В останній раз підприємець продавав акції в лютому: сума цінних паперів тоді перевищила $4 млрд.

За даними Bloomberg Billionaires, Джеффу Безос належать понад 54 млн акцій.

Капітал засновника Amazon в 2020 році виріс на $74,9 млрд, при цьому акції компанії підскочили на 73%. У другому кварталі Amazon подвоїв прибуток з торішніх $2,6 млрд до $5,2 млрд, побивши власний рекорд.

Читайте також: Amazon подвоїв квартальний прибуток

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

США мають намір заборонити проведення транзакцій в WeChat і TikTok через 45 днів

Згідно з розпорядженням президента Дональда Трампа, підписаним в четвер, США через 45 днів введе заборону на проведення транзакцій в країні через платформи китайських технологічних компаній Tencent і ByteDance, яким належать популярні додатки WeChat і TikTok, відповідно.

Акції Tencent Holdings Ltd на Гонконгській фондовій біржі впали більш ніж на 5% після закриття торгів у четвер на тлі новини.

Крок знаменує собою перехід уряду США до жорстких заходів щодо китайських технологічних компаній, раніше розпочатим щодо Huawei і ZTE.

У той час як держсекретар США Майк Помпео пояснює подібні заходи прагненням до захисту конфіденційних даних американців і національної безпеки, уряд Китаю розцінює таку політику як перешкоду для конкуренції.

Керівництво TikTok також заперечує звинувачення і вказує, що дані користувачів з США зберігаються в самій країні з резервною копією в Сінгапурі, і оскільки дата-центри розташовані за межами Китаю, ця інформація не підкоряється китайському законодавству.

Як би там не було, подробиці заборони транзакцій в WeChat і TikTok залишаються неясними.

У виконавчих розпорядженнях йдеться, що через 45 днів міністр торгівлі Уілбур Росс «повинен ідентифікувати транзакції», на які буде поширюватися заборона.

Терміни заборони приблизно збігаються з термінами, за підсумками яких, повинні завершитися переговори між Microsoft і ByteDance про потенційні операції придбання бізнесу TikTok в США, Канаді, Австралії та Нової Зеландії.

Подробиці угоди невідомі, як і немає гарантій, що вона відбудеться в результаті. Дональд Трамп, переговоривши з генеральним директором Microsoft Сатьей Сатья Наделла, дав компаніям крайній термін до 15 вересня, щоб завершити переговори.

Аналітики і міжнародні експерти відзначили, що анонсовані заборони на транзакції китайських технологічних компаній в США можуть спровокувати відповідні заходи Пекіна.

Нещодавно США закрили консульство Китаю в Х’юстоні, що спонукало Китай зробити те ж саме з консульством США в Ченду.

Відносини між країнами погіршилися після початку пандемії COVID-19 і звинувачень президентом Дональдом Трампом Пекіна в недостатніх зусиллях по її стримуванню.

Кількість розбіжностей і претензій з обох сторін зросла, що вимагає проведення обговорень на вищому рівні.

Читайте також: Microsoft заявив про плани придбати TikTok в США до 15 вересня

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Uber повідомив про падіння числа поїздок, але подвоєнні замовлень доставки їжі Eats

Акції Uber, що збільшилися на 16,7% з початку року, знизилися на 2,65% після закриття торгів у четвер, відреагувавши на результати другого кварталу.

Керівництво Uber назвало квартал “найважчим в історії”, з огляду на різке падіння пасажиропотоку через пандемію COVID-19. При цьому, відновлення зростання глобального бізнесу служби таксі Uber надалі буде залежить від здатності різних країн стримувати рівень захворюваності.

За другий квартал, що завершився 30 червня, Uber повідомив про збиток в $1,02, що на $0,16 гірші оцінки аналітиків в $0,86 збитку на акцію. Проте, показник краще, ніж в минулому кварталі і в аналогічному кварталі минулого року.

Загальна сума збитків за другий квартал склала $ 1,78 млрд в порівнянні з рекордним збитком в $3,17 млрд у другому кварталі минулого року.

Загальний квартальний прибуток знизився на 30% і склав $2,2 млрд, що трохи перевершило аналітичні оцінки в $2,18 млрд.

За підсумками кварталу Uber опублікував баланс доступних грошових коштів та їх еквівалентів в $8,1 млрд у порівнянні з $13,7 млрд роком раніше.

Два основних підрозділи Uber показали дуже різні результати: загальні глобальні замовлення таксі знизилися на 73%, в той час як загальні замовлення служби доставки їжі Eats виросли на 113%.

Загальні замовлення служби таксі склали $ 3,05 млрд, що нижче очікуваних Уолл-Стріт $3,47 млрд.

Загальні замовлення служби доставки їжі Eats склали $6,96 млрд, що вище очікуваних $6,57 млрд.

Генеральний директор Uber Дара Хосровшахі зазначив, що пандемія «перетворила послугу доставки їжі з розкоші в комунальні послуги», заявивши, що не очікує сильного падіння попиту на Eats після закінчення кризи, так як у споживачів буде сформована звичка замовляти їжу додому.

У Uber також відзначили зростання попиту на місцеву кур’єрську доставку невеликих посилок за допомогою UberX. За словами генерального директора, з моменту запуску на початку червня сервіс зробив 3 мільйони поїздок по всьому світу.

Що стосується глобального сервісу таксі – в останні місяці замовлення потроху відновлюються, але повільними темпами. У другому кварталі поїздки на провідних ринках США впали на 50-85%, але на провідних європейських ринках, включаючи Францію, Іспанію і Німеччину, кількість поїздок знизилося лише приблизно на 35% в порівнянні з минулим роком.

Щоб зменшити негативний вплив пандемії Uber закрив або продав бізнес Eats в регіонах, де служба не приносила прибутку, а також звільнив близько 14% свого персоналу (більше 3500 співробітників). Uber також продав свій бізнес електричних велосипедів Jump конкуренту по прокату велосипедів під назвою Lime, в якому Uber є інвестором.

Незважаючи на збитки, Uber продовжив свою стратегію розширення, вважаючи, що широке міжнародне охоплення в результаті приведе компанію до прибутку. У липні він оголосив про плани придбати Postmates, конкурента Eats на ринку доставки їжі, за $2,65 млрд.

Також зберігається ризик для Uber і його конкурента Lyft судові розгляди, які можуть змусити ці компанії перекваліфікувати їх таксистів з підрядників на найманих робітників, що сильно збільшить витрати компаній на оплату праці і всі необхідні пільги своїм співробітникам.

Читайте також: Акції Uber виросли на 5% на тлі чуток про можливу покупку конкурента Eats – компанії Postmates

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Booking Holdings і TripAdvisor пережили найгірші квартальні втрати

Фінансові результати кварталу, що охоплює період з квітня по червень, отримали найбільший вплив пандемії COVID-19, особливо це відбилося на індустрії туризму.

Багато країн закрили свої кордони, умови подорожей ускладнилися, при цьому більшість мандрівників скасували свої традиційні поїздки в найгарячіший туристичний сезон через занепокоєння про можливе зараження коронавірусом.

Дві найбільші американські компанії в онлайн-туризмі Booking Holdings і Tripadvisor повідомили про свої підсумки другого кварталу. Незважаючи на рекордні втрати через пандемію і негативні умови, що зберігаються, керівництво компаній обнадіяли інвесторів повідомленнями про ознаки відновлення попиту і подальше очікування поліпшень.

Крім того, в четвер Держдепартамент США в тісній співпраці з Центрами США з контролю і профілактиці захворювань (CDC) скасували рекомендації громадянам США (введені 19 березня) “уникати будь-яких міжнародних поїздок через глобальний вплив COVID-19”.

При цьому, деякі країни повернулися до своїх колишніх умов для відвідувань іноземцями, а інші мають більш спрощені процедури.

У Держдепартаменті відзначили, що будуть «надавати громадянам США більш детальну інформацію про поточний статус в кожній країні».

На тлі цих новин акції Booking і Tripadvisor виросли на 4% і 2,7% до відкриття торгів в п’ятницю, незважаючи на квартальні втрати.

Компанія Booking, яка управляє п’ятьма великими туристичними брендами, включаючи Kayak і Priceline, повідомила про збиток на акцію 2-го кварталу в $10,81, що краще оцінки аналітиків в $11,70 збитку на акцію.

Сума квартального прибутку впала до $ 122 млн, в порівнянні з $979 млн в порівнянному кварталі минулого року.

Загальний квартальний дохід Booking впав на 84% до $630 млн, але перевершив аналітичну оцінку в $569,4 млн.

Кількість заброньованих ночей в готелях, готелях і хостелах знизилося на 87%, в порівнянні з минулим роком. Дохід агентства, отриманий від комісійних за бронювання поїздок, впав з $2,61 млрд до $357 млн.

Рекламні та інші доходи впали з $284 млн до $28 млн. Дохід, отриманий від транзакцій, пов’язаних з подорожами, платежах яким сприяв Booking Holdings, знизився до $245 млн з $959 млн.

Компанія оголосила раніше на цьому тижні, що планує звільнити 25% свого персоналу або приблизно понад 4000 осіб, оскільки вона прагне до реструктуризації.

Tripadvisor повідомив про збиток на акцію в $0,76, що гірше оцінки аналітиків в $0,71 збитку на акцію. Загальний квартальний прибуток впав до $59 млн з $422 млн рік тому, але перевершив оцінки аналітиків.

Незважаючи на те, що кількість унікальних користувачів Tripadvisor як і раніше значно знизилося в порівнянні з минулим роком, з квітня їх кількість збільшилася.
Відповідно до прес-релізу Tripadvisor, з кінця березня і по квітень значне зниження виручки в порівнянні з минулим роком в цілому стабілізувався по сегментам і продуктам компанії.

У Tripadvisor також заявили, що “компанія як і раніше вважає, що у бізнесу досить ліквідності, щоб витримати тривалий період зниження доходів, і як і раніше впевнена у своїй здатності дотримуватися своїх боргових зобов’язань в 2020 році і в майбутньому 2021 році.”

З початку року акції Booking Holdings знизилися на 14,7%, в той час як акції Tripadvisor на 29%.

Читайте також: Власник Booking.com інвестував $ 200 млн в таксі-сервіс Grab

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Activision Blizzard демонструє сильні результати і хороші перспективи для зростання

Найбільший світовий виробник відеоігор Activision Blizzard у вівторок повідомив про підсумки другого кварталу, перевершили оцінки Уолл-Стріт. Компанія також підвищила свій річний прогноз продажів на тлі зростання попиту на відеоігри в умовах пандемії і очікуванні випуску топової франшизи Call of Duty пізніше в цьому році.

За другий квартал, що завершився 30 червня, Activision Blizzard повідомив про зростання прибутку на акцію до $0,81, c $0,38 у другому кварталі 2019 року, це також на $0,13 вище середньої оцінки аналітиків в $0,68. Загальний квартальний прибуток (net income) виріс до $580 млн, з $328 млн роком раніше.

Загальний квартальний прибуток виріс на 38% до $1,93 млрд, також перевищуючи аналітичну оцінку в $1,7 млрд.

Що стосується користувачів, Activision повідомила, що в другому кварталі загальна кількість активних користувачів в місяць склало 428 млн. у порівнянні з 407 млн. в попередньому кварталі.

Хороші результати були багато в чому досягнуті завдяки популярності відеоігри Call of Duty: Modern Warfare. Продажі гри виросли більш ніж удвічі в порівнянні з першим кварталом і приблизно в 5 разів вище, ніж в аналогічному кварталі минулого року.

Згідно з даними дослідницька фірма NPD, гра Call of Duty: Modern Warfare стала другим бестселером червня на всіх платформах потокових відеоігор.

Середня відвідуваність сервісу відеоігор Twitch (належить компанії Amazon.com.) для цієї гри зросла приблизно на 129% у другому кварталі в порівнянні з першим кварталом.

Виконавчий директор Activision Blizzard, Боббі Котик заявив: «У другій половині року ми очікуємо запустити новий великий контент в ключових франшизах зі значно більшою аудиторією, ніж ми бачили раніше, що створить можливість для високих фінансових показників».

«Ініціативи, які стимулювали наше зростання в першій половині року, також повинні закласти основу для довгострокового зростання».

Керівництво компанії очікує, що прибуток за третій квартал складе $0,75 при доходах в $1,8 млрд проти очікувань аналітиків в $0,41 при доходах в $1,4 млрд.

Activision також підвищила прогноз доходів на весь 2020 рік до $7,63 млрд з $6,9 млрд, випередивши прогноз аналітиків в $7,22 млрд.

Акції Activision Blizzard виросли на 45,5% з початку року.

Читайте також: Microsoft анонсує запуск свого потокового сервісу відеоігор в вересні

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Virgin Atlantic Airways просить захисту від банкрутства

Британська авіакомпанія Virgin Atlantic Airways, що має активи і ведуча бізнес, в тому числі, в США, 49% якої належить американській Delta Airlines подала позов щодо захисту від банкрутства в Південному окрузі Нью-Йорка.

Глава 15 Кодексу США про банкрутство “Закону про запобігання зловживанням у разі банкрутства і захисту споживачів” дозволяє іноземним компаніям з активами в США захистити себе від претензій з боку кредиторів і судів, поки вони працюють над планом відновлення і реструктуризації у себе на батьківщині.

«Процес, який ми просимо визнати, є платоспроможною реструктуризацією англійської компанії», – сказав представник Virgin про подачу документів по Главі 15. Компанія повідомила, що британський процес триває за підтримки більшості кредиторів.

Приклад Virgin не самотній і відображає проблемну ситуацію у світовій авіагалузі в цілому. Три найбільші авіакомпанії Латинської Америки – Latam Airlines Group SA, Avianca Holdings SA і Grupo Aeromexico SAB також реорганізуються в суді у справах про банкрутство в Нью-Йорку.

Згідно Bloomberg Intelligence, принаймні чотири регіональних авіалінії США зазнали краху, а доходи великих міжнародних авіаперевізників можуть впасти на 66% в цьому році.

У липні Virgin оголосила, що прагне отримати пакет фінансування в розмірі $ 1,6 млрд. (1,2 млрд. фунтів) і сподівається провести реструктуризацію в вересні, зокрема спробує змінити умови кредитування і переглянути умови оренди на більшості своїх літаків, якщо отримає схвалення позову. Virgin Atlantic повідомила, що у вересні вже не зможе виконувати свої зобов’язання по кредитах.

За повідомленнями ЗМІ, Delta дозволила Virgin відкласти виплати, а хедж-фонд Davidson Kempner погодився надати компанії $ 220 млн. (170 млн. фунтів).

У заяві Delta йдеться: «Delta і раніше твердо підтримує свого партнера Virgin Atlantic, оскільки авіакомпанія продовжує повністю профінансований план рекапіталізації, про який вона оголосила в липні».

Інші кошти компанія очікує отримати від акціонерів, і, можливо, приватних інвесторів.

Згідно з поданими до суду документами Virgin Atlantic, в цьому році кількість бронювань авіаквитків впало на 89% в порівнянні з роком раніше, а пасажиропотік впав приблизно до 25% від рівня 2019 року.

«На групу і її бізнес негативно вплинула триваюча пандемія COVID-19, яка привела до безпрецедентної майже зупинки світової індустрії пасажирської авіації», – заявило керівництво Virgin Atlantic. «Світова авіація була однією з перших галузей, зачеплених пандемією COVID-19, і, ймовірно, стане однією з останніх, хто повністю одужає».

За словами експертів галузі, відновлення займе кілька років.

В умовах сильних втрат через пандемію американський уряд виділив десяти вітчизняним авіакомпаніям, включаючи чотири найбільших, допомогу по “Програмі підтримки заробітної плати”, в розмірі понад $ 25 млрд. Частина цієї державної допомоги закінчується 30 вересня, кілька великих авіакомпаній США вже попередили про потенційні масові звільнення десяток тисяч співробітників.

Читайте також: Акції Virgin Galactic Річарда Бренсона впали на 13% через додаткову емісію

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com