Глава Volkswagen вважає, що німецький автопром не потребує додаткових стимулів

Продажі автомобілів відновлюються після значного спаду через пандемію, і автомобільній індустрії не потрібні подальші заходи підтримки. Таку думку висловив в інтерв’ю Financial Times глава Volkswagen Group Герберт Дісс. «Якщо не буде другого локдауна або подальшого економічного спаду, я вважаю, що немає необхідності в новому стимулюванні покупок», – заявив Дісс, який з початку пандемії активно виступав за субсидування автомобільної індустрії.

В умовах пандемії влада Німеччини не стала вдаватися до масштабної програми підтримки автомобільної індустрії, як це було після фінансової кризи 2008 року, коли були виділені € 5 млрд на стимулювання продажів нових автомобілів. У нинішньому році уряд країни пішов тільки на зниження ПДВ і підвищив субсидії на покупку нових електромобілів.

При цьому хоча автомобільний ринок ЄС з початку поточного року скоротився майже на 30%, у вересні продажі VW в Західній Європі виявилися кращими, ніж очікувалося, – вони виросли більш ніж на 10%, компанія продала більше 300 тис. автомобілів в цьому регіоні. На найбільшому для компанії ринку – в Китаї – вересневі продажі виявилися вищими за торішні на 1%. З огляду на ці показники, німецька компанія очікує, що за підсумками 2020 року вийде в прибуток.

Аналогічну думку про відсутність необхідності стимулювання індустрії висловив і глава Daimler Ола Калленіус. Чистий прибуток Daimler в третьому кварталі зріс майже на 20% і склав € 2,2 млрд, а продажі Mercedes-Benz в Китаї за цей же період піднялися на 23%. Ці показники, на думку Калленіуса, «майже неймовірні».

Читайте також: Volkswagen хоче продати бренд спорткарів Bugatti хорватській Rimac Automobili

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Швейцарський банк UBS інвестує $200 млн у фінтех-стартапи

Швейцарський банк UBS повідомив про запуск нового фонду UBS Next, який буде використовуватися компанією для інвестицій в фінтех-стартапи та технологічні компанії в цілому. Обсяг фонду становить $ 200 млн.

Установа фонду і наступні за цим інвестиції повинні допомогти банку з виконанням декількох ключових завдань розвитку. Серед них розвиток інноваційних цифрових технологій спільно з партнерами, модернізація технічних об’єктів компанії (впровадження хмарних технологій, архітектури мікросервісов, ШІ), а також пошук нових і ефективних способів взаємодії з клієнтами.

Крім цього, UBS уклала партнерську угоду з венчурною платформою Anthemis, яка буде допомагати банку шукати потенційно успішні стартапи для інвестування і покупок.

Читайте також: Прибуток UBS зріс вдвічі за підсумками кварталу

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Намети туристичні

Піший похід, вело- або автоподорож на природу не обходяться без намету. Цей туристичний аксесуар під час походу стає другою домівкою для мандрівника, тому при виборі його моделі дуже важливо врахувати всі параметри комфорту, якості та надійності.

Різновиди наметів

Основними критеріями підбору намету є його тип та призначення. Намети діляться на кемпінгові, туристичні та екстремальні. Кемпінгові призначені для недовгих виїздів на природу. Трекінгові (туристичні) — універсальні та підійдуть для більш тривалих походів. А екстремальні використовуються для гірських походів та альпінізму. Правильно обраний клас намету становить більшу частину успіху вашого відпочинку.

Інтернет-магазин Terra Incognita пропонує широкий асортимент наметів, призначених для:

  • літнього сезону;
  • зимового періоду;
  • простого кемпінгу;
  • екстремального туризму;
  • полювання та риболовлі.

Намет для дводенного пікніка біля річки буде сильно відрізнятися від альпіністського намету, тому вибір робити необхідно ретельно, щоб відпочинок був комфортним і приніс тільки позитивні враження.

Як вибрати намет

Сезонність використання намету визначає, чи зможете ви з комфортом жити у ньому в прохолодну погоду, або ж він призначений виключно для теплого літа. Всесезонні намети забезпечують оптимальну атмосферу всередині як у спеку, так і в мінусову температуру, рятують від будь-яких погодних умов, включаючи сніг, сильний дощ або вітер.

Для захисту виробу використовуються як міцні матеріали (нейлон або поліестер), так і особлива конструкція — герметизовані шви, додатково прострочені та проклеєні, посилені навантажені елементи, вітрова спідниця, вентильовані віконця.

Вибираючи намет, звертайте увагу на маркування матеріалу. В описі товару вказуються:

  • найменування тканини;
  • показник її водонепроникності;
  • вид плетіння;
  • кількість ниток на квадратний дюйм;
  • товщина ниток;
  • наявність водовідштовхувальної обробки.

Водонепроникність — один з ключових показників, які відповідають за комфорт. Водостійкість вище 2500 мм водяного стовпа здатна захистити від будь-якого дощу. Більший параметр забезпечує найвищу зносостійкість тканини, тому для тривалої експлуатації краще вибрати модель з водостійкістю близько 4000 мм. Додаткове силіконове просочення не дозволяє волозі скупчуватися на тканини, а також підвищує міцність матеріалу.

При високій щільності зовнішнього шару намету внутрішня частина повинна бути виготовлена з легкого матеріалу, що дихає. Дно робиться також з водонепроникного поліестеру, а шви проклеюються поліетиленом.

Дуги каркаса можуть бути зроблені з фібергласу — цей сучасний матеріал демонструє високу міцність. Алюмінієві дуги мають малу вагу й не схильні до деформації.

Попит на IT-фахівців різко зріс: перший рекорд за 3 роки

Кількість відкритих IT-позицій у вересні 2020 року досягла майже 6 тисяч за даними української спільноти розробників DOU. Це рекордний показник за останні 3 роки. З квітня попит на айтішників зріс вдвічі, у порівнянні з вереснем минулого року – на 20%, а з цим же місяцем 2018 – на 35%. Все це свідчить про відновлення зростання індустрії. Про це говорять дані дослідження компанії GlobalLogic.

Лідером став запит на frontend-розробників – 731 позиція у вересні. Це пов’язано з цифровою трансформацією і переходом бізнесу в онлайн. Також спостерігався стрибок відкритих позицій в BigData. У вересні відкрили 20 пропозицій, коли середній показник останні 3 роки був на рівні 3-4 позиції на місяць. Популярними залишаються фахівці NET, Java, Python і C++ для Senior і Middle позицій. Останні три мови вже кілька років поспіль є лідерами міжнародного рейтингу міжнародного Інституту інженерів електротехніки та електроніки (IEEE).

“Ринок IT почав відновлюватися. Тільки компанія GlobalLogic відкрила у вересні в Україні понад 600 позицій, у тому числі й віддалено в Дніпрі. Одним із ключових напрямків пошуку фахівців є С++. Знання цієї мови програмування необхідне для створення комплексних програмних рішень, саме тому фахівці зі знанням C++ затребувані зараз і будуть в майбутньому”, – прокоментував віце-президент GlobalLogic Денис Балацко.

Популярність IT-спеціальності також зростає. З 2018 року кількість абітурієнтів, які обрали цю сферу майбутньою професією, збільшилася на 20%. У цьому році вони склали 15% від усіх, хто подав документи до вишів. Важливо, що вивчення C++ було і залишається однією з основних дисциплін для всіх студентів, спеціальність яких пов’язана з інженерією програмного забезпечення. Це зумовлено не тільки фундаментальністю та універсальністю цієї мови програмування, а й тим, що С++ активно розвивається і затребувана на IT-ринку.

Методологія:

Компанія GlobalLogic для дослідження використовувала відкриті дані з таких джерел, як DOU, Державна служба статистики, Єдина державна електронна база з питань освіти, а також внутрішню статистику.

Visa і JPMorgan Chase запускають додатки для прийому безконтактних платежів продавцями

У вівторок JPMorgan Chase оголосив про запуск свого мобільного платіжного сервісу QuickAccept, а в середу компанія Visa запустила свій додаток під назвою Tap to Phone.

Мета обох програм запропонувати продавцям простий спосіб прийняття безконтактних платежів від клієнтів через смартфон або планшет.

В умовах світової пандемії COVID-19 і соціального дистанціювання зростання використання технології оплати через дотик зросло на 40% в цьому році, повідомляє Visa. Недавнє опитування компанії показало, що 48% споживачів заявили, що не робитимуть покупки в магазині, який приймає тільки готівку.

Найбільша світова компанія обробки платежів Visa запустила додаток Tap to Phone на 15 ринках, включаючи країни Європи, з планами розширення в США і на інші ринки.

Найближчим часом додаток з’явиться в Бразилії, Італії, Об’єднаних Арабських Еміратах і Великобританії. У США запуск Tap to Phone запланований на 2021 рік.

Запуск Tap to Phone слід за пілотним впровадженням спільно з Samsung в минулому році.

Додаток дозволяє пристроям Android служити інструментами прийому платежів за банківськими картками міжнародного стандарту EMV (Europay, MasterCard і VISA), без будь-якого іншого додаткового обладнання.

Згідно з дослідженням Visa, менш 10% з 180 мільйонів мікро- і дрібних торговців в усьому світі можуть приймати цифрові платежі. Опитування Visa показало, що 63% заявили, що вони, ймовірно, будуть використовувати Tap to Phone для свого бізнесу, в той час як приблизно 50% споживачів заявили, що вони скористаються ним, якщо їм запропонують.

Запуск мобільного платіжного сервісу QuickAccept відкриває перед JPMorgan великі перспективи і дозволить банку конкурувати з такими компаніями мобільних платежів, як Square і PayPal.

Цей крок JPMorgan, найбільшого банку США за розміром активів, знаменує собою ще більше занурення в сферу fintech великих банків.

Джен Робертс, генеральний директор банківського підрозділу Chase, повідомив в інтерв’ю CNBC, що банк переведе більшу частину своїх більш ніж 3 мільйонів клієнтів малого бізнесу на нову послугу. При цьому, послуга буде націлена на клієнтів з річним доходом менше $ 500 000, які хочуть уникнути сплати комісії за миттєвий переклад.

Акції Visa, що збільшилися на 19,26% за останні півроку, знизилися майже на 2% за останній тиждень.

Акції JPMorgan Chase знизилися на 28,7% з початку року, але виросли на 11% за останні 6 місяців.

Читайте також: JPMorgan Chase повідомив про різке зниження прибутку в трьох з чотирьох основних підрозділів банку

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Квартальні доходи AT&T перевершили оцінки після додавання 645 тис. нових телефонних абонентів

Акції AT&T, що втратили 27,6% вартості з початку року, зросли на 5,8% в четвер після публікації кращих, ніж очікували аналітики Wall Street, доходів за 3 квартал, що завершився 30 вересня.

AT&T повідомив про прибуток на акцію в $ 0,76, що на 19% нижче торішнього значення, але відповідає очікуванням аналітиків. Компанія повідомила, що пандемія COVID-19 знизила прибуток на акцію на $ 0,21.

Дохід знизився на 5% і склав $ 42,3 млрд., але це виявилося вище середньої аналітичної оцінки в $ 41,59 млрд.

За третій квартал AT&T додала 645 000 нових телефонних абонентів, тоді як аналітики очікували втрат в розмірі 9 000 клієнтів.

Компанія продовжила розвивати свій бізнес потокових відеосервісів HBO і HBO Max і досягла 38 мільйонів передплатників, в порівнянні з 36,3 млн. кварталом раніше.

Для цього AT&T виділила близько $ 600 млн. протягом третього кварталу, в результаті чого обсяг інвестицій за рік склав $ 1,3 млрд. До кінця року очікується, що інвестиції складуть $ 2 млрд.

Більшість підписок AT&T отримує за рахунок продажів спільного з будь-яким провайдером платного ТБ, наприклад, Comcast, Charter, Verizon або власним DirecTV. Але тільки 3,625 мільйона абонентів набували підписки безпосередньо у AT&T за $ 15 в місяць.

За останні місяці аналітики знизили свої оцінки акцій AT&T, посилаючись на сильну конкуренцію, з якою стикаються потокові сервіси компанії, а також втрати доходів у зв’язку з відмовою користувачів від послуг кабельного і супутникового телебачення.

За 3-й квартал AT&T втратила 590 000 абонентів супутникового бізнесу DirecTV, а також позбулася 37 000 передплатників інтернет-відео.

Читайте також: Warner Media має намір скоротити витрати на 20% через коронавірус

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Remdesivir від Gilead Sciences став першим офіційно схваленим FDA ліками для лікування коронавірусу

Акції Gilead Sciences, що знизилися на 23,8% за останні півроку, виросли в п’ятницю після оголошення його препарату Remdesivir «першим і єдиним в даний час схваленим препаратом для лікування COVID-19 в США».

У четвер Управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів в США (FDA) дало Gilead Sciences схвалення на продаж Remdesivir медичним компаніям, після того як в травні надало лікам дозвіл на екстрене використання.

Дослідження, проведене Національним інститутом охорони здоров’я, показало, що Remdesivir скорочує перебування в лікарні в середньому від п’яти до семи днів для найбільш важко хворих пацієнтів.

Акції Gilead Sciences різко впали минулого тижня після того, як Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) заявила, що її дослідження Remdesivir показало, що препарат «мало або зовсім не впливає» на рівень смертності серед госпіталізованих пацієнтів.

Компанія Gilead розкритикувала дослідження ВООЗ. У листі, розміщеному на веб-сайті компанії, головний лікар Gilead Sciences Мердад Парс сказав, що отримані ВООЗ дані не скасовують результатів інших досліджень.

Отримавши схвалення, компанія Gilead пообіцяла продовжити роботу по розробці препарату Remdesivir.

«Ми продовжимо працювати в прискореному темпі з метою поліпшення результатів лікування пацієнтів за допомогою Veklury, щоб у всіх пацієнтів з COVID-19 були найкращі шанси на одужання», – сказав генеральний директор Gilead Sciences Деніел О’Дея.

Remdesivir буде випускатися під торговою маркою Veklury для лікування важкохворих пацієнтів 12 років і старше, виключно у випадках, що вимагають госпіталізації. Лікарська форма Remdesivir – це ампули для внутрішньовенного введення, компанія також розробляє інгаляційну версію ліків.

Ціна Remdesivir за п’ятиденний курс лікування для покупки приватними медичними компаніями становить $ 3120, ціна за державними програмами США $ 2340.

Читайте також: Gilead Sciences має намір залучити фармкомпанії Європи і Азії, щоб виробляти його ліки від COVID-19

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Apple випустить нові AirPods в 2021 році

Американська корпорація Apple збирається випустити оновлену лінійку бездротових навушників AirPods в першій половині 2021 року. Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на джерела всередині компанії.

Нові AirPods будуть більше схожі на AirPods Pro, однак з декількома змінами: ніжка навушника тепер буде коротше, також з’являться змінні силіконові насадки. Час автономної роботи навушників збільшиться, проте вони не отримають систему шумозаглушення.

AirPods Pro стануть більш компактними: стрижня не буде, замість цього навушники стануть округлими і заповнюють весь простір вуха зразок моделей від Samsung і Google. У планах Apple випустити навушники з шумопоглинанням, однак після невдалих тестів в компанії вирішили відкласти їх вихід на ринок. За даними Bloomberg, на частку Apple припадало понад 50% ринку бездротових навушників в 2019 році. Видання очікує зростання попиту на навушники після того, як Apple перестала класти AirPods в комплект з iPhone.

Читайте також: AirPods Pro автоматично активують шумозаглушення при дуже гучних звуках

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Turkish Airlines відправить пілотів в неоплачувану відпустку

Turkish Airlines відправить своїх іноземних пілотів в неоплачувану відпустку. Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на електронний лист, розісланий деяким співробітникам компанії.

У листі не уточнюється, скількох пілотів торкнеться цей захід. Однак відомо, що неоплачувана відпустка розпочнеться 1 листопада і триватиме як мінімум півроку. Повторний розгляд цього питання заплановано тільки через шість місяців.

Відзначимо, що Turkish Airlines, як і всі світові авіакомпанії, серйозно постраждала від пандемії COVID-19 і закриття кордонів. Другий квартал перевізник завершив з чистим збитком $ 280 млн, а кількість перевезених пасажирів скоротилося приблизно на дві третини порівняно з минулим роком. Проте компанія не стала звертатися за державною допомогою, а також відмовилася від звільнень і скорочення персоналу. Замість цього співробітникам компанії тимчасово урізали зарплату, зокрема пілотам – на 50%. У серпні турецька авіаційна влада звернулася до місцевих авіакомпаній з пропозицією розглянути ідею першочергового звільнення іноземних співробітників.

Читайте також: Turkish Airlines відновила прямі регулярні рейси до Харкова

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

Airbnb проведе дроблення акцій перед IPO

Американський сервіс бронювання житла Airbnb проведе спліт акцій перед тим, як вийти на біржу в грудні 2020 року. Спліт пройде в пропорції 2: 1, повідомив Bloomberg з посиланням на електронний лист, відправлений акціонерам керівництвом сервісу.

Після дроблення вартість акцій пропорційно зменшується. У разі Airbnb одна акція розпадеться на дві, і кожен акціонер отримає додатково ще один папір до вже наявного. Спліт знизить вартість акцій для інвесторів під час IPO, і в той же час подвоїть їх число для поточних акціонерів, частка яких в компанії не зміниться.

Акції Airbnb подорожчали на 10,4% з моменту подачі останніх даних в податкову службу в кінці другого кварталу 2020 року. На 30 вересня одну акцію оцінювали в $ 69,76, а в кінці другого кварталу ціна становила $ 63,15 за акцію. Таким чином, в результаті спліта одна акція на 30 вересня буде оцінюватися в $ 34,88, пише Bloomberg.

За інформацією видання, оцінку паперів, що не торгуються на біржі, проводять експерти зі спостереження за виконанням правил торгівлі. Вони визначають діапазон цін, що відображає справедливу ринкову вартість акцій. Як правило, в результаті береться номер найнижчого діапазону. Це значення відрізняється від ринкових оцінок венчурних компаній, які узгоджують ціну з керівництвом стартапів.

Airbnb розраховує залучити під час IPO $ 3 млрд. Компанія подала заявку в SEC на первинне розміщення акцій в серпні поточного року. Спочатку головний виконавчий директор Брайан Ческі планував зробити це 31 березня, проте пандемія порушила плани. Через карантин число замовлень на оренду обвалилося на 90%, а виручка в другому кварталі 2020 року впав на 67%.

Однак сервіс оговтався від пандемії швидше, ніж очікувалося. Через коронавірус переваги людей кардинально змінилися. Тепер вони уникають великих готелів і багатолюдних курортів і шукають довгострокову оренду житла в сільській місцевості, де вони могли б працювати віддалено.

У Airbnb почали помічати ознаки відновлення в червні: кількість бронювань знизилася на 30% в порівнянні з тим же місяцем 2019 року.

Читайте також: Airbnb найняла колишнього головного дизайнера Apple для роботи над новими продуктами

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com