У 2020 році бренди витратять на просування на e-commerce майданчиках $58,5 млрд, прогнозує WARC. Згідно з дослідженням Global Advertising Trends, на тлі стрімкого зростання онлайн-торгівлі рекламні доходи гравців цього ринку збільшаться на 18,3%. Мова йде не тільки про онлайн-рітейлери (Amazon, Tmall, Rakuten) і традиційні мережі, які розвивають інтернет-канали продажів (Walmart, Carrefour), але і про соціальні […]
Найбільша китайська корпорація Alibaba Group Holding представила свою «розумну» підключену фабрику, яку вона приховувала останні три роки на околиці свого рідного міста Ханчжоу. Як повідомляє Bloomberg, виробничі потужності під назвою Xunxi націлені на виробників одягу. Агентство повідомляє, що фабрика насправді працювала протягом останніх трьох років і виготовляла одяг на замовлення продавців з маркетплейсів Taobao і […]