Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни

Новини

Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни

17.08.2021 Новини

1 серпня на національному телебаченні стартувала дотепна рекламна кампанія бренда «Жашківський Кабан» – найкрафтовішого способу втамувати літню спрагу. На глядачів «Нового Каналу», «1+1», ICTV, СТБ, ТЕТ, «2+2», М1, «ОЦЕ ТБ» та М2 очікують чотири 20-секундні історії про те, як любов до рідного, вірність власній природі і, звісно, пляшка якісного локального пінного напою здатні подарувати людині гармонію та щире задоволення. Над створенням та подальшою реалізацією творчої ідеї працювали Кирило Свєташов, Олександр Стрижельчик та Кирило Чичкан. Продакшн-партнер – ESSE Production House. Режисером серії відеороликів виступив Іван Невесенко.

«В основу роликів була закладена ідея про перетворення українських реалій згідно з канонами жанру неовестерн і з кантрі-естетикою, яка розкривається завдяки взаємодії харизматичних, гіперболізованих героїв. Ми спробували відтворити ідеалізовану версію Жашкова, охайно вкраплюючи гумор та самоіронію, щоб розбавити пафос і надати легкості тону оповіді», – зазначив режисер рекламних роликів Іван Невесенко. Короткі анекдотичні відеоролики створені на основі відомих народних приказок. Кожен епізод несе настрій гордості за місцеві традиції та устрій життя, прихований заклик пишатися своєю землею та її багатствами, бути самими собою і культивувати розвиток якісного регіонального продукту. «Краще Кабан у руці, ніж журавель у небі», «Зі своїм Кабаном на полювання не ходять…», «Баба за возу – з Кабаном легше» і, врешті, універсальний заклик «Не стримуй Кабана у собі!» розпочинаються рефреном «Як кажуть у нас на Жашківщині…» Адже це так важливо – пам’ятати, хто ти, звідки і робити свою Батьківщину найкращим місцем на Землі, замість того, щоб шукати «де Кабан зеленіше».

«Нашому улюбленому Кабанчикові вже понад рік. За цей час дещо трансформувався асортимент, викристалізувався маркетингова концепція, ми проторували шлях до споживачів різними каналами, щоб повідомити про новинку. Що залишилося незмінним – це принцип: якісне та чесне українське пиво без сторонніх домішок для здешевлення виробництва, та фільтрації, яка знищує пивну душу. Ми продовжуємо працювати над вихованням культури споживання пива та популяризацією нашого продукту, адже ми щиро ним пишаємося. З цією метою ми запустили загальнонаціональну кампанію на телебаченні, аби в кожному містечку і селі люди дізналися про те, що в Україні з’явилося пиво, яким нарешті можна пишатися», – прокоментував Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».

Регіональне пиво «Жашківський Кабан»™ від пивного заводу нового покоління New Brew – це виключно натуральний продукт місцевого виробництва. Для його виготовлення використовується джерельна вода з локальних екологічно чистих надр, що має оптимальний склад для повсякденного вживання, колосистий ячмінь, вирощений у 150 кілометрах від Жашкова, та місцевий солод надвисокої якості. «Жашківський Кабан»™ має виразні смакові якості, характерні для регіонального пива: високу щільність речовин у початковому суслі (понад 12%), середній та високий вміст алкоголю (5% і вище), апетитну гірчинку, насичений смак та живий колір. Пиво є надзвичайно питким і чудово поєднується із ситною натуральною закускою – фермерськими сирами та м’ясом, що вповні розкривають його духмяний хмелевий букет.

«Жашківський Кабан» став першим брендом, який почав сходити з конвеєра New Brew. Саме в ньому втілилася амбітна ідея створити унікальне українське пиво – крафтове, справжнє, за чесною ціною, тож доступне кожному охочому, але в обмеженому накладі, щоб зберегти високу планку якості. «Жашківський Кабан»™ став ніби щасливим талісманом нової броварні. Поціновувачі пінного високо оцінили старання українських дипломованих пивоварів і зразу вподобали національний продукт, у якому гармонійно поєдналися крафтовість технологій та локальність складових. Недарма в українській культурі свинка символізує хазяйновитість, плодючість, достаток і процвітання!

Рекламна кампанія автентичного українського крафтового пива «Жашківський Кабан»™ триватиме до середини вересня. Тож відкрийте наприкінці спекотного дня пляшечку смачного запітнілого пінного і з гордістю відчуйте себе «Справжнім аборигеном, Чесним локалом»!

 

Над рекламною кампанією працювали:

Клієнт – Група Компаній «Нові Продукти»

  • Креативний директор – Олександр Стрижельчик
  • Директор зі стратегії – Борис Ткачов
  • Автор ідеї – Кирило Свєташов
  • Креативний продюсер – Кирило Чичкан

Продакшн – ESSE Production House

  • Виконавчий продюсер – Віталій Шереметьєв
  • Лінійна продюсерка – Ольга Гуєвська
  • Асистент продюсера – Кирило Буняк
  • Режисер – Іван Невесенко
  • Оператор-постановник – Євген Джин
  • Друга режисерка – Тетяна Крива
  • Художниця-постановниця – Анастасія Гайдаєнко
  • Художник із реквізиту – Олексій Іщук
  • Кастинг – Марина Турманідзе
  • Продакшн-менеджери – Андрій Наумчук, Слава Івасюшин
  • Мейкап – Ксенія Корницька
  • Стиль – Павло Баклагін
  • Локація – Гліб Рубен
  • Постпродакшн-продюсер – Віталій Молчанов
  • Кольорокорекція – Ольга Коржинська
  • Редактор – Макс Гребенюк
  • Музика – Сергій Сорока
  • Cаунд-дизайн – Propeller studio

 

 

 

Довідка

New Brew – інноваційна пивна компанія, виробник високоякісного крафтового та локального пива, розташований у місті Жашків Черкаської області. Виробництво, оснащене сучасним німецьким устаткуванням та укомплектоване дипломованими фахівцями-пивоварами, чинне з квітня 2020 року.

Підприємство працює за визнаними світовими стандартами і спирається на декілька засадничих технологічних принципів: безумовна якість інгредієнтів, локальне походження складових, чесна та прозора технологія виробництва, незастосування фільтрації, відсутність штучних домішок та сурогатів у продукті. На балансі заводу – дев’ять свердловин артезіанської води, яка служить сировиною для виготовлення пива; добірні злакові культури закуповуються виключно у місцевих фермерських господарствах; хміль експортується з Німеччини.

Cайт: https://newbrew.com.ua

Facebook: https://www.facebook.com/newbrew.local.craft

Instagram: https://www.instagram.com/newbrew.local.craft

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCw7oGC-9RAIWChUUVc1uK2g

 

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 16 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.

Сайт: http://newproducts.com

Інші статті на цю тему

  • Porsche втратила 99% прибутку у третьому кварталі
    Новини

    Porsche втратила 99% прибутку у третьому кварталі

    Porsche переживає один із найскладніших періодів за останні роки- прибуток компанії впав на 99%, а одночасно бренд готується до завершення виробництва одразу трьох моделей із двигунами внутрішнього згоряння, серед яких і популярний кросовер Macan, повідомляє Carscoops. Поточна бензинова версія Macan залишатиметься у виробництві до середини 2026 року, а продаватиметься впродовж усього року, а у деяких регіонахнавіть у […]

  • США дали Німеччині півроку, щоб вирішити питання з Роснефтью
    Новини

    США дали Німеччині півроку, щоб вирішити питання з Роснефтью

    США запропонували Німеччині шестимісячний термін, щоб урегулювати питання німецьких активів Роснефти. Таким чином це дасть змогу тимчасово звільнити їх від дії американських санкцій. Про це з посиланням на поінформовані джерела повідомило інформаційне агентство Bloomberg. Адміністрація Трампа дала на здогад Берліну, що розглядає можливість видачі для Rosneft Deutschland обмеженої загальної ліцензії, яка не підлягає продовженню. Влада ФНР оцінює […]

  • Компанія Amazon звільнить 14 тисяч співробітників
    Новини

    Компанія Amazon звільнить 14 тисяч співробітників

    Компанія Amazon.com Inc. планує звільнити близько 14 тис. корпоративних співробітників у рамках програми оптимізації видатків. Про це повідомила старший віце-президент компанії Бет Галетті в корпоративному блозі. “Скорочення, про які ми сьогодні оголосили, є продовженням роботи зі зменшення бюрократії, усунення зайвих корпоративних рівнів та перенаправлення ресурсів у ключові сфери, які найкраще відповідають поточним та майбутнім потребам […]

  • НПЗ Індії призупинили нові замовлення на російську нафту
    Новини

    НПЗ Індії призупинили нові замовлення на російську нафту

    Нафтопереробні заводи Індії не робили нових замовлень на закупівлю російської нафти з моменту введення американських санкцій, бо чекають на роз’яснення від уряду та постачальників. Про це, посилаючись анонімні джерела, повідомляє інформаційне агентство Reuters. Деякі нафтопереробні заводи звертаються до спотових ринків, щоб задовольнити свої потреби в нафті. Державна компанія Indian Oil оголосила тендер на закупівлю нафти, а […]

  • Лукойл оголосив про продаж іноземних активів
    Новини

    Лукойл оголосив про продаж іноземних активів

    Російська нафтова компанія Лукойл оголосила про намір продати міжнародні активи після того, як проти неї та її дочірніх підприємств запровадили санкції США. Про це повідомила пресслужба компанії. “У зв’язку із запровадженням обмежувальних заходів проти компанії та її дочірніх підприємств деякими державами, компанія оголошує про свій намір продати свої міжнародні активи. Розгляд пропозицій від потенційних покупців […]

  • Apple програла справу у Великій Британії на $2 млрд
    Новини

    Apple програла справу у Великій Британії на $2 млрд

    Судовий трибунал з питань конкуренції Великої визнав, що Apple зловживала своїм домінуючим становищем на ринку, стягуючи з розробників надмірні комісії за продажі в App Store, повідомляє Reuters. Це рішення, за попередніми підрахунками, може коштувати американській компанії близько $2 млрд. Суд дійшов висновку, що з жовтня 2015 по грудень 2020 року Apple фактично усунула конкурентів у сфері розповсюдження […]

  • В США підозрюють екс-керівника компанії в продажу Росії таємниць
    Новини

    В США підозрюють екс-керівника компанії в продажу Росії таємниць

    Прокурори США звинуватили  Пітера Вільямса, екс-керівника компанії, що є урядовим підрядником у сфері забезпечення федеральних агентств інструментами кіберрозвідки, в продажу комерційних секретів покупцеві в Росії. За “продаж таємниць” зловмисник одержав 1,3 млн доларів. Про це повідомляє інформаційне агентство Reuters, посилаючись на позов, поданому 14 жовтня до окружного суду США у Вашингтоні. Прокурори заявили, що Вільямс викрав вісім комерційних […]

  • Єдиний НПЗ Сербії ризикує зупинитися через санкції США
    Новини

    Єдиний НПЗ Сербії ризикує зупинитися через санкції США

    Санкції США проти компанії NIS, котра на 55% належить Газпрому та Газпром нафті, завадили сербській нафтовій групі отримати танкер із сирою нафтою, котрий міг би виграти час для єдиного нафтопереробного заводу Сербії, що ризикує зупинитися без нових постачань. Про це повідомляє Reuters. У Сербії залишилося лише кілька днів, перш ніж нафтопереробний завод NIS у Панчеві буде змушений припинити переробку сирої нафти. Президент Сербії […]

Читайте також

Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

В Yanair задумалися про створення школи для пілотів

Представники української авіакомпанії Yanair всерйоз задумалися про створення власної льотної школи на базі житомирського аеропорту. Про це журналістам розповів генеральний директор Володимир Соболєв. Згідно з його заявою, за останній час Yanair надійшла значна кількість пропозицій від іноземних пілотів, які готові платити за можливість вдосконалити свої навички, працюючи на українську компанію. Це і підштовхнуло керівництво задуматися […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Останній блок ЗАЕС може бути переведений в холодний зупин

Президент Енергоатому Петро Котін допускає переведення в холодний стан останнього з шести енергоблоків окупованої Запорізької АЕС, який ще залишався в стані гарячого зупину, через падіння рівня води в Каховському водосховищі після підриву російськими військами Каховської ГЕС. “Я думаю, що зараз ми ухвалимо рішення про переведення останнього блоку в холодний стан, після цього він фактично не […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

У МЕА прогнозують “початок кінця” ери викопного палива

Світ перебуває на “початку кінця” ери викопного палива, оскільки попит на нафту, природний газ і вугілля досягне свого піка вже цього десятиліття. Про це повідомила газета Financial Times з посиланням на прогноз Міжнародного енергетичного агентства (МЕА). Зазначається, що споживання трьох основних видів викопного палива почне скорочуватися через швидке зростання відновлюваної енергії та поширення електромобілів. “Ми є […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Фігурант Panama Papers припинив діяльність

Про це повідомляє британська газета The Guardian, посилаючись на заяву керівництва компанії. Панамська юридична фірма Mossack Fonseca, що була центральним фігурантом у скандалі з офшорами багатьох гучних приватних і юридичних осіб, відомому як Panama Papers, офіційно оголосила про своє закриття. Керівники Mossack Fonseca зазнали неймовірних економічних та репутаційних втрат у зв’язку з їх сприянням в […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Депозити в євро від УКРГАЗБАНКУ – у ТОП-3 найкращих на ринку

УКРГАЗБАНК увійшов до ТОП-3 українських банків з найкращими депозитними програмами у євро на банківському ринку України. Про такі результати дослідження розміщення вкладів в євро терміном на 6 місяців в українських банках повідомляє фінансовий портал Prostobank. Аналітики дослідили 312 програм вкладів фізичних осіб у 43-х українських банках. За словами директора департаменту роздрібного банкінгу УКРГАЗБАНКУ Олега Кляпка, […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Фінансова група ICU придбала “УкрСиб Кепітал Менеджмент”

Українська фінансова група Investment Capital Ukraine придбала “УкрСиб Кепітал Менеджмент”. Про це повідомляють журналісти ресурсу новин “Економічна правда” з посиланням на заяву, що надійшла від представників компанії. Вартість угоди сторони не розголошують. При цьому керуючий партнер ICU Костянтин Стеценко зазначає, що для фінансової групи придбання даного активу – це можливість зміцнити власне становище в рамках […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

У НАК «Нафтогаз України» спростували заяву «Газпрому»

У НАК «Нафтогаз України» спростували заяву «Газпрому» про те, що шведський суд нібито залишив своє попереднє рішення без змін. «Апеляційний суд округу Свеа (Швеція) сьогодні вирішив переглянути своє попереднє рішення про призупинення виконавчих дій за рішенням Стокгольмського арбітражу за транзитним контрактом між«Нафтогазом» і «Газпромом». Сьогоднішня заява «Газпрому» про те, що суд залишив своє попереднє рішення […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Список об'єктів приватизації скоротився

Фонд державного майна модифікував список великих підприємств, що підлягають приватизації. Результатом цих змін стало істотне скорочення списку. У ФДМ повідомляють, що відповідне рішення було передбачене спеціалізованим законом про приватизацію. Згідно з відомою інформації, зі списку були виключені 75,22% акцій харківського «Турбоатома», 51% Запорізького титано-магнієвого комбінату і рівно половина акцій «Азовмашу». Також, даним переліком було передбачено […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Компанія NEM інвестує $120 на проект в Малайзії

Від представників компанії NEM прозвучала цікава заява. Вони вирішили поширити технологію блокчейн. Для цього компанія інвестувала 120 тисяч доларів. Відомо що кошти підуть на розвиток проектів в Малайзії, які засновані на блокчейні. Їх мета – популяризувати свій токен XEM в Південно-Східній Азії. Компанія хоче створити свій центр NEM Malaysia, який буде мати можливість підтримувати місцеві […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Група «Нова Пошта» підписала п'ятирічний контракт із IKEA

Зміст контракту: компанія «НП Логістик», яка входить до Групи «Нова Пошта», надаватиме шведській компанії логістичні послуги, у тому числі зберігання і комплектацію замовлень для її нового магазину міського формату (Сity store) в Києві. «Ми раді, що нас обрала така компанія як IKEA. Це дозволить об’єднати першокласні стандарти фулфілмента і доставки із меблевим ритейлом, – говорить В’ячеслав […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Goldman Sachs оцінив ризики для ринку від появи вакцини проти COVID-19

Поява ефективної вакцини проти коронавірусу здатна змінити ситуацію на фондових ринках, попереджають аналітики Goldman Sachs. На їхню думку, інвесторам потрібно готуватися до розпродажу облігацій і перетоку капіталів з технологічного сектора в циклічні. Інвесторам варто врахувати ризик того, що поява ефективної вакцини проти коронавірусу здатна викликати волатильність на ринках, спровокувавши розпродаж облігацій і перетікання грошей з […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Конгрес США підтримав санкції проти Китаю

У нижній палаті Конгресу США майже одноголосно прийняли законопроект, який дозволяє вводити санкції щодо китайських посадових осіб, які утискають уйгурів і інші групи мусульман у Сіньцзян-Уйгурському автономному районі (СУАР) КНР. Про це в четвер, 28 травня, повідомляє ТАСС. Зазначається, що 413 конгресменів виступили на підтримку ініціативи і тільки один проти. Уперше за всю 231-річну історію […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Штучне м'ясо знову привернуло великі вкладення

Mosa Meat з Голландії займається виготовленням штучного м’яса, яке виробляє з клітин рогатої худоби великих розмірів. Відомо, що недавно компанія залучила нові інвестиції в розмірі 8,8 мільйона доларів США. Останнім часом ця індустрія дуже популярна і привертає все більше і більше коштів. Головною компанії є професор М. Пост. Нагадуємо, що він є винахідником технології виробництва […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Огляд друкованої преси від LDaily

Суд визнав недійсними торгові марки російського «Сбербанку», Петро Порошенко розповів про перші успіхи українських реформ у галузі економіки і бізнесу, а український ринок тютюнових виробів завмер в очікуванні відновлення роботи TEDIS Ukraine. Для тих, хто звик залишатися в курсі останніх подій, – щоденний огляд друкованої преси від бізнес-видання LDaily. LDaily – ваше джерело ділової інформації! […]

Далі
Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни
Новини

Український ринок рітейлу набирає оберти

Після 2-х років застою, український роздрібний ринок знову почав розвиватися. Позитивна динаміка спостерігається з початку 2016-го року. Вихід франчайзингових зарубіжних і українських моделей підтверджує цей факт. У поточному році в Україну зайшли такі бренди як Converse (США), Steiff (Німеччина), Tezenis, Atos Lombardini, Isabel Garcia (Італія), KIWI (Туреччина) і Ravin jeans (Єгипет). Не відстають від них […]

Далі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com