Акції Facebook в середу вперше перевищили позначку в $ 300 і за останні дні отримали відразу дві хороші оцінки від фінансових аналітиків. Спочатку UBS підвищив цільову ціну на акції Facebook з $ 242 до $ 330 при рейтингу “купувати”, потім аналітик Cowen дав аналогічну цільову ціну в $ 330. При цьому, аналітики посилаються на високі […]
Facebook може втратити більше 50% доходів від свого рекламного сервісу Audience Network після того, як Apple випустить iOS 14. Заробітків також позбудуться і рекламодавці, які використовують цей інструмент Facebook. Facebook Audience Network дозволяє розробникам мобільного програмного забезпечення розміщувати в додатках рекламу, орієнтовану на користувачів, на основі даних Facebook. Сьогодні рекламодавці можуть використовувати унікальний ідентифікаційний номер […]