Повернутися на сайт
Наша найголовніша ціль — покращення здоров’я людей

Наша найголовніша ціль — покращення здоров’я людей

Зміст

26.05.2021 (№ LDaily #17)

Наша найголовніша ціль — покращення здоров’я людей

Лакіш Хаталкар, керуючий директор Johnson & Johnson Consumer Heath в Україні, Росії та СНД, переконаний, що на всіх етапах діяльності компанії — від наукового обґрунтування продукту, його практичної розробки й способів реалізації — має застосовуватися інноваційний підхід; однак найголовніша умова процвітання людства — це переосмислення кожною людиною ставлення до власного морального й фізичного здоров’я й екологічного здоров’я планети загалом.

LDaily: Розкажіть, будь-ласка про компанію Johnson & Johnson.

Л. Хаталкар: Johnson & Johnson — це потужна фармацевтична компанія з понад столітнім досвідом діяльності по всьому світу. Ми вважаємо, що міцне здоров’я є основою активного життя, процвітаючих громад і прогресу. Ось чому вже понад 130 років ми прагнемо підтримувати хороше здоров’я для людей усіх вікових категорій та на кожному етапі життя. Сьогодні, як найбільша у світі та наймасштабніша медична компанія, ми прагнемо використовувати свій обсяг та розмір на благо людства. Ми прагнемо покращити доступність медичного обслуговування, загалом створити здоровіші спільноти завдяки сприянню душевному комфорту, здоровому тілу й екологічному довкіллю в межах досяжності для кожного і скрізь. Ми поєднуємо наші серця, науку та інновації, щоб кардинально змінити на краще траєкторію розвитку сфери здоров’я людства.

LDaily: Розкажіть, будь ласка, про себе. Що надихає вас у вашій роботі?

Л. Хаталкар: Наше кредо й наша мета – ось ті компоненти, які щодня надихають мене у бізнесі J&J. Наше кредо — це ніби полярна зірка, яка дає дороговказ у всьому, що ми робимо. Це допомагає нам визначити пріоритети споживачів та пацієнтів, виконувати обов’язки керівництва перед працівниками, робити посильний вклад у громади, в яких ми діємо та працюємо. І всі ці фактори перетворюються на хорошу віддачу для наших акціонерів.

Наша мета — поєднати серця, науку й інновації, щоб кардинально змінити на краще траєкторію розвитку сфери здоров’я для людства — спонукає всіх у компанії відігравати важливу роль, допомагаючи людям упродовж усього їхнього життя. І це надзвичайна честь та відповідальність для нас.

LDaily: Які можливості для споживчого бізнесу в Україні?

Л. Хаталкар: Економіка України стабільно зростала упродовж останніх років. Ми спостерігали активізацію роздрібного товарообігу, а ринок електронної комерції в Україні 2020 року загалом виріс аж на 40%. Споживачі хочуть насамперед безпечних товарів і послуг, вони приділяють більше уваги гігієні та екологічно якісним продуктам, здійснюючи закупівлі через інтернет. Мільйони споживачів в Україні щодня звертаються до нашої продукції та улюблених брендів, щоб піклуватися про себе та тих, кого вони люблять. Тож я гадаю, Україна хоч і є складним, однак дуже привабливим ринком для компаній, які хочуть, щоб сподівання споживачів на бездоганну якість, інновації та цифрову трансформацію виправдалися вповні. У J&J Consumer Health ми надаємо пріоритет науці та інноваціям, а також емпіричним даним та аналітиці для подальшого дослідження й, своєю чергою, задоволення потреб споживачів у майбутньому.

LDaily: Які цілі Johnson & Johnson ставлять на майбутнє у галузі охорони здоров’я?

Л. Хаталкар: Покращення траєкторії сфери здоров’я для людства. Ми прагнемо й надалі відігравати важливу роль у глобальних та національних системах охорони здоров’я та вести постійний конструктивний діалог з усіма зацікавленими сторонами, щоб досягти найголовнішої цілі — покращення здоров’я людей.

LDaily: Що відрізняє споживачів України та інших країн? Що потребують нинішні споживачі?

Л. Хаталкар: Українці дуже вимогливі споживачі. Нині вони оснащені цифровим обладнанням та інформовані як ніколи досі. У виборі товарів та послуг вони ретельно шукають надійну якість, ефективність, безпеку та вільний доступ до даних. Допомагати споживачам робити обґрунтований вибір украй важливо для J&J. Тому ми гарантуємо, що фармацевти детально інформовані про нашу продукцію, щоб надати цінну пораду споживачам. Наприклад, із 2018 року ми створили та розширюємо віддалену освітню інтегровану платформу — PharmExpert — для обміну нашими міжнародними знаннями й формування лояльності та обізнаності щодо продуктів J&J для понад 6500 фармацевтів. Ми також пропонуємо навчання через вебінари, інтерактивні презентації та гейміфікацію.

Електронна комерція набирає обертів. Згідно із загальнодоступними даними, Україна входить до десятки країн із найстрімкішим зростанням електронної комерції. Тому в J&J Consumer Health ми намагаємося відповідати потребам споживачів, пацієнтів, загалом постійно мінливому ринку медичної сфери, і пропонуємо конструктивні рішення. У найближчі роки ми інвестуватимемо в дані, аналітику й електронну комерцію.

LDaily: Над якими продуктами працює компанія сьогодні? Коли вони можуть бути доступними для споживачів?

Л. Хаталкар: Одна з найновіших розробок — Nicorette. Це чудовий приклад бренду, який має інновації для покращення здоров’я людини. Ми працюємо над викоріненням куріння, і наші дослідження показали, що поєднання нікотинової замісної терапії з поведінковою підтримкою може підвищити шанси курця кинути цю шкідливу звичку. Ось чому ми співпрацюємо з J&J Behavioral Scientist для спільного створення персоніфікованої програми підтримки Nicorette —QuickMist SmartTrack ™ — першого підключеного безрецептурного продукту. Це дає змогу споживачам установити персональний план, який працює так само, як безконтактна банківська картка. Використовуючи цей продукт, споживачі в 2,5 раза частіше відмовляються від куріння порівняно зі звичайним способом — утримуватися від куріння лише за рахунок сили волі.

Ще одним значним інноваційним акцентом в Johnson & Johnson Consumer Health є наш всебічний підхід до охорони здоров’я, який допомагає людям жити в найздоровіший спосіб завдяки нашій місії «Здорове життя». До неї входить, приміром, інноваційна доставка товарів з урахуванням всепланетарного здоров’я, адже вона гарантує екологічну безпеку й ефективність наших продуктів. Наприклад, Listerine® замінює в Європі всі свої чорні пластикові ковпачки на прозорі зі смоли, щоб покращити якість переробки; а наша марка Johnson’s® видаляє у США, Європі, Африці та на Близькому Сході пластикові дозатори (через металеві компоненти вони не підлягають повторній переробці) з ємностей для продуктів із об’ємом до 500 мл.

LDaily: Інновації перебувають в основі покращення здоров’я людини. Як компанія Johnson & Johnson просуває ці інновації?

Л. Хаталкар: Ми розширюємо межі застосування інновацій, використовуємо силу даних і невпинно прагнемо вдосконалити наше розуміння суспільних переконань, щоб допомогти людям краще піклуватися про себе та своїх близьких. Наша відданість інноваціям виходить за рамки підкріплених науковцями та схвалених фахівцями продуктів. Інновації — це ніби спорт для нашої компанії. У ньому беруть участь усі, тому що саме в такий спосіб ми залишаємось актуальними в стрімкому темпі сучасності. Наше відділення з досліджень і розробок використовує нові технології для впровадження інновацій у практику, що сприяє досягненню кращих результатів для споживачів. Наші клієнти спільно з роздрібними рітейлерами теж використовують інновації, оскільки вони постійно переосмислюють споживчий досвід. Однак головне те, як ми змушуємо інновації «працювати» всередині компанії. Відповідь полягає в нашій цілеспрямованості та надійних програмах у напрямах різноманітності, рівності й інклюзії. Найкращі нововведення можуть реалізуватися лише тоді, коли людство відображає особистісну багатогранність, різноманіття думок і підходів.

Prev Next
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com