Андрій Лепенець, співзасновник компанії аstarios, що займається розробкою програмного забезпечення, поділився досвідом успішного розвитку бізнесу на міжнародному рівні, а також акцентував, що найперспективніші напрями, які багато в чому визначають майбутнє й можливості людства, це сфера відновлюваних джерел енергії та Інтернет речей. І це саме ті сфери, в яких працює компанія.
Юлія Литвиненко, директор мережі IWG в Україні, в інтерв'ю LDaily розповіла про тенденції ринку гнучких офісів і планах компанії.
Яна Сироватка, менеджер із зовнішніх зв’язків та комунікацій GSK Фарма Україна (Government Affairs and Communication Manager, GSK Ukraine), поділилася фаховим баченням розвитку сфери фармзасобів, спрямованих на протидію COVID-19, і відмітила, що впровадження інноваційних технологій в розробку та у виробництво лікарських засобів та вакцин, як це давно й успішно робить компанія, значно пришвидчує їх вихід, вдосконалюючи показники ефективності та безпеки.
Олег Грамотенко, засновник енергетичної компанії «Тесла Енерго», поділився з читачами своїм баченням, як вирішити вкрай актуальні питання в сфері «зеленої» енергетики. На думку досвідченого фахівця, проблема не тільки в самому «зеленому» секторі, але головне — у ставленні багатьох відповідальних управлінців до цієї галузі взагалі, що передбачає необхідність реформування менеджменту всієї енергетичної системи.
Лакіш Хаталкар, керуючий директор Johnson & Johnson Consumer Heath в Україні, Росії та СНД, переконаний, що на всіх етапах діяльності компанії — від наукового обґрунтування продукту, його практичної розробки й способів реалізації — має застосовуватися інноваційний підхід; однак найголовніша умова процвітання людства — це переосмислення кожною людиною ставлення до власного морального й фізичного здоров’я й екологічного здоров’я планети загалом.
Антон Шандра, генеральний директор ТОВ «Технобазальт-Інвест», в інтерв’ю для LDaily розповів про діяльність компанії, яка виготовляє базальтову армувальну продукцію, про те, як виникла ідея виробництва такої продукції, чи є попит на вітчизняному ринку та чи важко виходити з таким товаром на загальносвітовий рівень.