METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»

Новини

METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»

21.04.2021 Новини

Компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», Procter & Gamble Україна, та Всесвітній фонд природи об’єднують зусилля в національній кампанії до Дня Землі щодо збереження природних ресурсів під час прання та миття. Освітня кампанія проводиться у мережі магазинів METRO та онлайн з 21 квітня до 18 травня. Одним із її основних елементів є взаємодія зі Всесвітнім фондом природи задля посилення природоохоронної діяльності організації в Україні.

Ведення домогосподарств є однією з 5 основних сфер діяльності за обсягами викидів парникових газів нарівні з промисловістю та будівництвом. Тому навіть незначні зміни в підходах до прання білизни, миття посуду або прибирання можуть справляти неабиякий вплив на загальний стан справ.

Більшості людей в країнах Європи вже давно відомо про шкоду, яку може завдати довкіллю життєдіяльність людини. Проте навіть ті, хто усвідомлюють необхідність змін своїх побутових звичок, не завжди знають, із чого розпочинати, щоб допомогти природі. Бренди Ariel, Tide, Fairy і Lenor поінформують про те, як прості дії можуть стати персональним внеском кожного з нас у збереження ресурсів планети. А саме, залучаючи дедалі більшу кількість людей в дружній до планети стиль життя, пропагований природоохоронними організаціями, зокрема WWF-Україна.

«Наша мета – створювати інноваційні продукти, які допоможуть зробити відповідальне споживання затребуваним і масовим, – зазначає Дмитро Кисельов, генеральний директор P&G в Україні. – Реалізуючи мету нашої програми сталого розвитку «Ambition 2030» за підтримки брендів P&G, значних інновацій та прогресивних партнерських проєктів, ми будемо прагнути не тільки до скорочення впливу на навколишнє середовище, а й до його активного відновлення».

Засоби для догляду за одягом і миття посуду постійно вдосконалюються для того, щоб ефективно діяти за низьких температур води, водночас сприяючи економії електроенергії та скороченню обсягу природних ресурсів, необхідних для її виробництва. Проте користувачі продовжують, «як завжди і як колись», вмикати прилади на повну потужність, впливаючи на прискорене виснаження природних ресурсів. Завдання освітньої кампанії – навчити того, що сучасні засоби дозволяють ефективно прати і мити за температури води 30° С, що підвищує економію електроенергії вдвічі в порівнянні з використанням режимів 40° С і 60° С.

«Всесвітній фонд природи реалізує в Україні проєкти для збереження і відновлення цінних природних територій, але ми розуміємо, що лише одних природоохоронних зусиль недостатньо для суттєвого відновлення природного балансу, — коментує Тетяна Рябокінь, директорка з комунікацій та партнерств WWF-Україна. — Бізнес-моделі компаній мають керуватися принципами сталого розвитку, навіть якщо це потребує їх трансформації. А свій стиль життя має відкоригувати кожен споживач, бо разом ми створюємо шалений тиск на природу планети».

У межах кампанії «Обирай режим, дружній до планети» Ariel, Tide, Fairy і Lenor спільно з партнерами закликають українців виробити і застосовувати в буденному житті прості і при цьому вельми ефективні екозвички, щоб зменшити негативний вплив на природу:

  • Поверніть регулятор температури під час прання із 40 ° на 30 ° — це не тільки збереже електроенергію (на 57%!) і гроші в гаманці, а й дозволить знизити вуглецевий слід, що впливає на зміни клімату, і зменшить викиди СО2 на 35% під час прання білизни!
  • Поверніть кран у положення ближче до холодної води – посуд відмиється, і миючий засіб змиється у прохолодній воді так само ефективно, як і в гарячій, а ви, своєю чергою, заощадите власні кошти і зменшите викиди СО2 на 50% під час миття посуду!
  • Використовуйте точкове освітлення і замініть лампи розжарювання на енергозберігаючі або світлодіодні – одна правильна маленька лампочка здатна врятувати одну велику планету.
  • Не залишайте увімкненою техніку в режимі очікування і не полінуйтеся вийняти вилку мікрохвильовки, телевізора, комп’ютера або принтера з розетки на ніч – якщо кожен дотримуватиметься цього простого правила, загалом матимемо суттєву економію електроенергії.

Крім того, зробити Землю чистішою можуть екосумки замість пластикових пакетів, багаторазові столові прилади замість одноразових, а також роздільний збір сміття. Завдяки таким невеличким крокам спільно ми зможемо істотно знизити наш екологічний слід і зберегти здоров’я нашої планети.

«METRO Україна активно зосереджується на проектах в сфері екології та відповідального споживання. У цьому питанні рушієм усієї нашої команди є суспільство, яке надає свій зворотний зв’язок про актуальні на сьогодні проблеми та спонукає нас долучатися до їхнього вирішення.коментує Олена Вдовиченко, генеральна директорка «МЕТРО Кеш енд Кері Україна. – Однією з таких проблем є забруднення навколишнього середовища, як побутовими відходами, так і внаслідок людської життєдіяльності, а її рішенням – відповідальне споживання, яке стосується кожного з нас. Як лідер із підтримки незалежного бізнесу ми відповідально ведемо нашу діяльність і цим самим долаємо звичні обмеження на шляху до розвитку. Надихаючи мотивуючи і заохочуючи наших клієнтів та партнерів поводитись відповідально, ми маємо змогу поділитися нашим баченням сталого розвитку з мільйонами».

У період кампанії організатори зроблять благодійний внесок у діяльність Всесвітнього фонду природи в Україні, підтримуючи збереження українських лісів і водойм та поширення природних рішень для адаптації до зміни клімату.

Довідка про P&G

Екологічна відповідальність є невіддільною частиною нашої місії. У 2020 році ми скоротили викиди парникових газів на 52 % в межах нашої діяльності, всі наші заводи трансформувалися і не доправляють твердих виробничих відходів на звалища, 31 % наших заводів працюють на відновлюваних джерелах енергії, 90 % нашої упаковки придатні до переробки і ми вдвічі скоротили використання первинного пластику.

Ми на шляху до досягнення амбітної мети до 2030 року:

  • стати вуглецево-нейтральними протягом десятиліття;
  • перейти на 100 % упаковку, яку можна переробляти;
  • скоротити використання первинного пластику на 50 %.

Про Всесвітній фонд природи WWF

Всесвітній фонд природи WWF — одна з найвпливовіших та найбільших незалежних природоохоронних організацій у світі, що налічує понад 5 мільйонів прихильників і має представництва у більш як 100 країнах світу.

Місія WWF полягає в тому, щоб зупинити деградацію природних систем планети та побудувати майбутнє, у якому людина житиме в гармонії з природою. Цього можна досягти шляхом збереження біорізноманіття планети, раціонального використання природних ресурсів, зменшення забруднення та марнотратного споживання.

Основні напрями, у яких працює WWF, — охорона лісів, прісноводних водойм, морів та океанів, збереження видів флори та фауни, мінімізація використання токсичних речовин, зміна клімату.

Довідка про METRO

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 17 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн. євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2019/2020 фінансовий рік (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.) склав 754 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торговельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO: вже протягом 7 років поспіль компанія входить до світового індексу сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index. Компанія представлена у 34 країнах та надає робочі місця понад 97 тисячам працівників. Обсяг продажів METRO у 2019/2020 фінансовому році склав 25,6 млрд. євро. Більше інформації: www.metroag.de

Інші статті на цю тему

  • Нафта дорожчає через хакерську атаку в США
    Новини

    Нафта дорожчає через хакерську атаку в США

    Світові ціни на нафту еталонних марок почали робочий тиждень із помірного зростання на тлі перебоїв у роботі американського трубопроводу Colonial Pipeline після хакерської атаки. Про це свідчать дані торгів в понеділок, 10 травня. Так, липневі ф’ючерси на Brent на лондонській біржі ICE Futures зросли на $0,57 (0,83%) – до $68,85 за барель. За підсумками торгів […]

  • В Україні складатимуть швейцарські потяги
    Новини

    В Україні складатимуть швейцарські потяги

    Укрзалізниця підписала меморандум про співпрацю і локалізацію в Україні виробництва пасажирського рухомого складу швейцарської компанія Stadler CIS AG. Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури. Згідно з документом, сторони будуть разом докладати зусилля для розвитку пасажирських залізничних перевезень в Україні та залучення фінансування. Крім цього, якщо Stadler CIS AG переможе в одному з тендерів і отримає замовлення на […]

  • У Нацбанку зв'язали продаж ПриватБанку зі зростанням ВВП
    Новини

    У Нацбанку зв'язали продаж ПриватБанку зі зростанням ВВП

    Підготовка до продажу націоналізованого ПриватБанку почнеться тоді, коли реальний ВВП України буде зростати протягом двох кварталів поспіль. Про це в п’ятницю, 7 травня, повідомляє Громадське з посиланням на Національний банк. “Підготовка до виходу держави з капіталу банків почнеться після того, як буде досягнуто стабільне відновлення економіки – коли реальний ВВП України буде зростати протягом двох кварталів поспіль. […]

  • В Україні продали перший хлібокомбінат за 227 млн гривень
    Новини

    В Україні продали перший хлібокомбінат за 227 млн гривень

    Столична компанія Епіцентр К стала переможцем аукціону з приватизації єдиного майнового комплексу державного підприємства Дунаєвецький комбінат хлібопродуктів у Хмельницькій області. Про це повідомляє Фонд держмайна. Епіцентр К запропонував за комбінат 227,09 млн гривень, що на 21% перевищує початкову ціну активу – 187,64 млн гривень. За даними ProZorrо.Продажі, ця компанія була єдиним претендентом на придбання держпідприємства. “Зростання ціни […]

  • Резерви України зросли на мільярд доларів
    Новини

    Резерви України зросли на мільярд доларів

    У квітні міжнародні резерви України зросли на 965,30 млн доларів (на 3,6%) і станом на 1 травня склали 28 млрд доларів. Про це повідомляється на сайті Національного банку в п’ятницю, 7 травня. “У квітні вони зросли на 3,6% з урахуванням валютних надходжень на користь уряду і переоцінки фінансових інструментів”, – йдеться в повідомленні. Зростання резервів пояснюється розміщенням […]

  • Кабмін очікує продажу 1,5 млн га землі в рік
    Новини

    Кабмін очікує продажу 1,5 млн га землі в рік

    Влада України очікує, що після відкриття ринку землі середньорічний оборот земель складе до 1,5 млн га. Про це йдеться в проспекті емісії єврооблігацій. У проспекті повідомляється, що часткове скасування мораторію станеться 1 липня 2021 року, а більш масштабна лібералізація ринку землі запланована на 1 січня 2024 року. Часткова відміна заборони на купівлю землі дозволить фізособам […]

  • Ювелірний бренд Pandora відмовився від натуральних алмазів
    Новини

    Ювелірний бренд Pandora відмовився від натуральних алмазів

    Виробник популярних ювелірних прикрас не буде використовувати натуральні камені, але стане створювати їх в лабораторії. Це дозволить компанії не тільки дотримати тренд на екологічність, але і заощадити на виробництві. “Відмова від натуральних каменів – частина політики сталого розвитку. Вирощені в лабораторії алмази дешевші видобутих в природі, а за текстурою, прозорістю та іншими характеристиками не відрізняються […]

  • Укрзалізниця готує запуск міжнародних поїздів
    Новини

    Укрзалізниця готує запуск міжнародних поїздів

    Укрзалізниця планує з червня почати відновлення міжнародних пасажирських перевезень. Вже досягнуто попередніх домовленостей з Австрією та Угорщиною. Про це сказав в.о. голови правління Укрзалізниці Іван Юрик, повідомляє прес-служба компанії. За його словами, в Україні і сусідніх країнах спостерігається стабілізація ситуації з поширенням коронавірусу. Це дозволяє вести переговори із залізничними адміністраціями сусідніх країн про відновлення міжнародних маршрутів. […]

Читайте також

METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Україна продовжує нарощувати обсяги торгівлі з РФ(?)

Незважаючи на війну на сході України, обмеження санкційного пакету європейських країн, на персональний список санкцій громадян Росії, компаній РФ, введений США і Канадою, Україна продовжує нарощувати обсяги торгівлі з РФ. Про це повідомляє «Народна правда». Таку динаміку зафіксували і підтверджують дані Держстату України, розділ «Зовнішня торгівля товарами та послугами України з світовими країнами». Наприклад, статистика […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Джефф Безос продав акції компанії на $3,1 млрд

Глава Amazon Джефф Безос продав на цьому тижні 1 млн акцій компанії на суму понад $3,1 млрд. Особисті статки Безоса становлять $189,8 млрд. Експерти відзначають, що ця угода не вплине на його добробут. В останній раз підприємець продавав акції в лютому: сума цінних паперів тоді перевищила $4 млрд. За даними Bloomberg Billionaires, Джеффу Безос належать […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Ракета Falcon Heavy здійснила першу платну місію в космос

SpaceX запустив ракету свого виробництва, яка повернулася успішно назад, тим самим здійснивши першу передплачену місію. Комерційне замовлення надійшло від Arabsat по доставці супутника зв’язку. Falcon Heavy на поточний момент одна з кращих космічних ракет, вартість якої 90 мільйонів доларів і набагато попереду від конкурентів, які існують в цій сфері – Delta IV Heavy United Launch […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Авіакомпанія Lufthansa показала, як ефективно боротися з конкурентами

Німецька Lufthansa планує поглинути другу за величиною в Німеччині авіакомпанію Air Berlin. Така інформація надійшла від журналістів Кельнського радіо – повідомляє «Новий час». Скандально відомий авіаперевізник має намір почати переговори зі своїм безпосереднім конкурентом уже найближчим часом. При цьому генеральний директор Lufthansa Карстен Шпор зазначає, що заплановане поглинання не суперечить антимонопольному законодавству країни. Головною перешкодою […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Підкорити весь світ, або Фонд WNISEF і асоціація «Укрсадпром» домовилися про співпрацю

У зв’язку з залученням інвестицій, сприянням експорту української плодово-ягідної продукції, розвитком галузі, розширенням географії міжнародних ринків збуту Фонд Western NIS Enterprise Fund (WNISEF) і асоціація «Укрсадпром» підписали протокол про наміри щодо надання технічної допомоги. В ході переговорів компанії домовилися і документально запевнили, що Фонд WNISEF надає технічну підтримку: залучення фінансових ресурсів, надання інформаційно-консультаційних послуг, сприяння […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Ізраїль може модернізувати українські винищувачі на 440 млн

Україна веде переговори з ізраїльською компанією Elbit Systems про модернізацію винищувачів авіапарку Повітряних сил ЗСУ. Йдеться про модернізацію 11 винищувачів на суму близько $ 440 млн. Українські винищувачі зможуть значно підвищити свої характеристики, а також отримають можливість застосовувати новітнє озброєння. Читайте також: Дрогобицький завод автокранів відновив виробництво спецтехніки для ЗСУ Слідкуйте за нашим телеграм каналом: […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Гончарук заявив про старт «Доступних кредитів 5-7-9%»

Прем’єр-міністр Олексій Гончарук 3 лютого 2020 року заявив про доступні кредити для українських підприємців — під 5-7-9%. LDaily вирішив провести опитування серед банків, які працюють в Україні, що вони з цього приводу думають. Чи взагалі готова банківська система країни до таких відсоткових ставок та що бізнесу може запропонувати їхній банк? Микита Тиндик, начальник управління продажів […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Майже 90% мобільних додатків виявилися незахищеними

Велика частина мобільних додатків уразливі перед хакерськими атаками. Як відзначають аналітики, уразливості високого рівня ризику виявлені в 38% мобільних додатків для iOS і в 43% – для Android. Відзначається що більшість недоліків з’являється в додатках ще на етапі їх проектування. При цьому самі небезпечні програми діють непомітно для користувача. Експерти відзначили, що способи розкрадання даних […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Hyundai до 2028 року збирається випустити серію літаючих автомобілів

Південнокорейський виробник автомобілів Hyundai заявив, що планує випустити сімейство літаючих автомобілів до 2028 року. Тоді в компанії очікують різке збільшення попиту на подібні машини. Про це повідомляє Bloomberg. У компанії розробляють моделі для міського переміщення, в яких може міститися п’ять-шість чоловік, а також версії для переміщення між містами з більшою місткістю. У січні 2020 року […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Новий пристрій від компанії Tesla

Tesla випустила бездротову зарядку Wireless Charger. Ціна пристрою цілком прийнятна – 65 доларів США. Хоча безперечно озвучена сума значно більша вартості продукції конкурентів. Користуватися пристроєм можуть власники – iPhone та Android (хоча компанія вважає, що більше він підходить для першої моделі). Відзначається, що виконаний продукт має підтримку Qi. Tesla Wireless Charger – це новий бездротовий […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Аналітика

Ринок київської нерухомості: замітка для інвестора

Ринок нерухомості – один із тих, що найшвидше розвиваються, в умовах сучасної української економіки. Раніше, ми вже неодноразово торкалися цієї теми на сторінках LDaily, аналізуючи основні тенденції та надаючи читачам інформацію щодо юридичних аспектів оформлення взаємовідносин із забудовником у рамках спецрубрики від нашого журналу – “Будівельні афери“. Сьогодні ми пропонуємо ознайомитись з ринком київської нерухомості більш […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Ryanair вдвічі скоротить польоти з України

Ірландський лоукост Ryanair влітку відновить польоти по 24 з колишніх 47 українських маршрутах. Влітку з Києва Ryanair планує літати по 15 маршрутам з 25, зі Львова – по трьом з семи, з Одеси – по чотирьом з семи, з Харкова – по одному з п’яти і з Херсона – по одному з трьох. Перезапуск 17 […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Єврокомісія звинуватила в картельній змові BMW, Daimler і Volkswagen

Єврокомісія звинуватила три великих німецьких автоконцерни – BMW, Daimler і Volkswagen – у картельній змові з метою стримування розробки технологій очищення вихлопних газів автомобілів на європейському ринку. Єврокомісар з конкуренції Маргрете Вестагер нагадала, що компанії можуть співпрацювати в різних формах для поліпшення їх продукції. Але європейські норми з конкуренції не дозволяють їм співпрацювати зі зворотною […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Amazon заборонив просування товарів, пов'язаних з політикою

Компанія Amazon заборонила рекламу продуктів, пов’язаних з «просуванням політиків». Вони змінили свої правила товарів які розміщуються, тепер вони будуть автоматично видаляти продукти, які пов’язані з кампаніями політиків, виборами, політичними питаннями, які обговорюють на публічних дебатах. Однак, як повідомляє видання CNBC, деякі клієнти продовжують бачити на Amazon «сотні» товарів, які пов’язані з політичною рекламою, причому частина […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Японська влада оштрафує Nissan на $22 млн

Японська Комісія з нагляду за біржами і ринками цінних паперів (SESC) рекомендувала оштрафувати автоконцерн Nissan Motor на 2,4 млрд ($22 млн) за порушення, допущені при подачі звітності про компенсації колишнього глави компанії Карлоса Гона. Штраф буде ставитися до чотирьох фінансових років – 2014-2018. Нагадаємо, саме компенсації, отримані Карлосом Гоном, офіційно стали однією з причин його […]

Далі
METRO Україна, Procter & Gamble Україна та Всесвітній фонд природи проводять спільну освітню кампанію «Обирай режим, дружній до планети»
Новини

Apple відмовився від побудови дата-центру в Ірландії

Apple відмовилася від будівництва в Ірландії дата-центру вартістю майже €850 млн ($1 млрд) через затримки в процесі планування та затвердження плану, які «пригальмували» проект більш ніж на три роки, заявив у четвер виробник iPhone. У лютому 2015 року Apple оголосила про намір побудувати дата-центр в сільській місцевості біля міста Атенрі, щоб скористатися перевагами джерел зеленої […]

Далі
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com