«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»

Новини

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»

01.07.2021 Новини

«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» як частина великого міжнародного рітейлера METRO AG підтримує глобальні тенденції щодо збереження навколишнього середовища та розпочинає 6-тижневу кампанію, метою якої є зменшення «екологічного сліду» завдяки залученню соціально відповідальних постачальників мережі та підвищенню рівня обізнаності клієнтів торговельних центрів METRO щодо товарів із більш дружнім до довкілля пакуванням.

Використання пластику в харчовій галузі є доволі поширеною практикою, адже саме таке пакування забезпечує якість товарів, допомагає боротися з харчовими відходами та відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, особливо в умовах пандемії COVID-19. Проте зворотний бік використання цього матеріалу, який розкладатиметься сотні років, мотивує відповідальний бізнес об’єднуватися та шукати шляхи зменшення використання пластику, пропонуючи та інформуючи клієнтів про більш дружні до довкілля товари. Тож, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднала соціально відповідальних постачальників мережі, які зосереджені на зменшенні використання пластику в пакуванні своїх товарів та керуються принципом 3R (скорочувати, вторинно переробляти, використовувати повторно), у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO».

Саме інформацією щодо товарів, в упакуванні яких постачальники використовують менше пластику, наприклад, замінено пластикове пакування на більш дружню до довкілля альтернативу, чи завдяки редизайну упаковки зменшено використання первинного пластику, замінено елементи упаковки на вторинно перероблений пластик та інше, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» ділиться зі своїми клієнтами за допомогою офлайн каналів у торговельних центрах та завдяки діджитал-каналам. Такі кроки дозволяють покупцям дізнатися про більш дружні до довкілля товари та зробити вибір на їхню користь, у такий спосіб зменшивши власний «екологічний слід».

Завдяки асортименту власних торгових марок, компанія METRO також робить власний внесок у кампанію «Менше пластику на полицях METRO». Керуючись принципом 3R, починаючи з 2014 року, команда METRO в 17 країнах присутності компанії активно працює над зменшенням використання пластику в пакуванні своїх власних торгових марок. У 2018 році компанія зобов’язалася на глобальному рівні зменшити до 2023 року пластикове пакування у власних торгових марках METRO на 300 тонн. Згідно з результатами фінансового року 2019/2020 (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.), ціль уже перевищено майже до півмільйона кілограм, а саме, зменшено використання пластику в пакуванні власних торгових марок на 491 тонну.

На цьому компанія не зупиняється та продовжує активно впроваджувати в свою діяльність найкращі міжнародні практики у даній сфері та шукає локальних виробників альтернативних видів пакування, які могли би забезпечити потреби компанії у повному обсязі.

«Глобальна кампанія «Менше пластику на полицях METRO» розпочалася в 24 країнах присутності компанії з оголошення про інтернаціональну багаторічну співпрацю між METRO та Plastic Bank, інноваційною організацією, головною метою діяльності якої є побудова етичної екосистеми переробки пластикових відходів, не давши їм потрапити в океани. У рамках співпраці компанія METRO поставила собі досить амбітну ціль – за перших 12 місяців зібрати та передати на повторну переробку більше ніж 65 мільйонів пластикових пляшок. Задля реалізації цієї мети METRO вирішила об’єднати соціально відповідальних постачальників та клієнтів мережі, – коментує Олеся Оленицька, Директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», – METRO Україна також розуміє та приймає всю відповідальність перед світовою спільнотою за вплив, який чинить щоденне використання пластику на екологію планети. Саме тому зменшення відходів пластику – одне з ключових стратегічних завдань компанії, яке обов’язкове до виконання у кожній країні присутності компанії включно з Україною. Тож наш підрозділ теж долучився до реалізації стратегії Групи та запросив українські філії міжнародних компанії взяти участь у глобальній ініціативі.

Наша країна зараз перебуває у перехідному періоді розвитку сектору управління відходами. За останні роки Україна зробила кілька важливих початкових кроків для зміни ситуації. Ми впевнені, що успішна реалізація цього процесу можлива лише за підтримки відповідального бізнесу, тож готові максимально допомагати суспільству в цьому напрямку», – підсумовує Олеся Оленицька.

«Кока-Кола вже багато років втілює в Україні свої глобальні зобов’язання у сфері сталого розвитку, зокрема реалізуючи проєкти у галузі поводження з відходами в рамках стратегії “Світ без відходів”. Це всесвітня ініціатива, мета якої до 2030 року збирати та переробляти у світі таку ж кількість упаковки, яку компанія випускає на ринок. За 2020 рік Кока-Кола в Україні зібрала та переробила 43% еквіваленту упаковки, яку вона випустила на ринок. Також ми ставимо перед собою амбітні цілі щодо зменшення ваги пакувальних матеріалів котрі використовуються при виробництві. Саме тому у 2020 році ми зменшили вагу пластикової кришки на 18%, що дозволило скоротити використання пластику на понад 200 тонн на рік», – зазначив Андрій Бублик, директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Кока-Кола Беверіджиз Україна.

«ПепсіКо в Україні, як і в усіх країнах своєї присутності, прагне досягати лідерства на ринку відповідальним шляхом: дбаючи про клімат, збереження довкілля та ощадливо використовуючи природні ресурси. Наша компанія зобов’язалася поступово зменшувати свій екологічний слід та звести до 0% викиди парникових газів в атмосферу вже до 2040 року. Скорочення первинного пластику та збільшення вмісту переробленого пластику в пакуванні  наших напоїв – частина плану компанії та важлива ланка в досягненні поставлених цілей. Бренд Lipton Ice Tea першим в Україні перейшов на використання пакування зі 100% переробленого пластику – rPET, придатного також для подальшої переробки та використання в харчовій промисловості» – прокоментувала Аліна Матківська, керівниця відділу корпоративних комунікацій PepsiCo в Україні.

«Наша робота зосереджена на трьох принципах – Reduce (скоротити використання), Reuse (використовувати повторно), Recycle (переробити). У компанії P&G реалізується багато пілотних проектів з розробки та тестування нових продуктів і нових рішень в області упаковки, які наблизять нас до глобальної мети – скорочення відходів з пластика.

До 2030 року компанія P&G зобов’язалась скоротити використання первинного пластику в упаковці на 50%. Це амбітна мета, яку ми досягнемо за рахунок полегшення упаковки, більшого використання переробленого пластику, а також переходу на більш концентровані форми продукції (наприклад, капсули для прання Ariel PODs) і, коли це доцільно, альтернативні матеріали. За нашими оцінками, це дозволить відмовитися від використання понад 300 000 тонн первинного пластику.

Наші бренди докладають зусиль для збільшення частки переробленого пластику в складі своєї упаковки. В Європі пляшки засобів для прання Ariel вже складаються з переробленого пластику на 25%, а упаковка Lenor та Mr. Proper на 50%. Head & Shoulders, Pantene і Aussie, збільшили обсяги використання переробленого пластику в пляшках на 25%. Прозорі пляшки засоби для миття посуду Fairy на 25% складаються з переробленого пластику», – розповідає Дмитро Кисельов, генеральний директор Проктер енд Гембл в Україні.

«Компанія Henkel прагне, щоб до 2025 року 100% наших пакувальних матеріалів були придатними для переробки або повторного використання. Крім того, ми прагнемо скоротити кількість первинних пластмас, що отримуються з корисних копалин, в наших споживчих товарах на 50 відсотків. Ми маємо намір досягти цього за рахунок збільшення частки переробленого пластику до більш ніж 30 відсотків в асортименті Henkel у світі, скорочення обсягу пластику.Наприклад, пляшки засобів для делікатного прання Perwoll на 50% складаються з переробленого ПЕТ-пластику  (стосується пляшок засобів Perwoll об`ємом до 3 л) і є придатними для  переробки. До того ж ми поширюємо свої ідеї щодо екологічного розвитку серед партнерів і постачальників», – коментує Денис Шубин, керівник департаменту з продажу Henkel, Засоби для прання та догляду за оселею.

Інші статті на цю тему

  • 2756209
    Новини

    НБУ поки що не очікує зміни курсу долара

    Найближчим часом змін курсу долара до гривні не буде, ситуація на валютному ринку стабілізувалася. Про це заявив заступник голови Ради Національного банку Василь Фурман. “Тобто, на сьогодні ми маємо фіксований курс 36,6. Ну а далі є курс, який ми бачимо в обмінниках, він трохи відхиляється в допустимих межах від фіксованого курсу”, – сказав він. Зокрема, на курс […]

  • 172390
    Новини

    ПриватБанк виграв арбітраж щодо боргів на $1 млрд

    ПриватБанк оголосив про закінчення арбітражного розгляду в Лондонському міжнародному арбітражному суді (LMAC) щодо виплати чотирьох кредитів та відсотків за ними на загальну суму $1 млрд. Про це повідомила прес-служба банку. “ПриватБанк радий повідомити, що 13 вересня арбітражні розгляди були остаточно вирішені на користь банку, всі претензії до банку були повністю відхилені”, – йдеться в повідомленні. У […]

  • 2769600
    Новини

    Meta подешевшала до рекордно низького рівня

    Вартість Meta Platforms Inc. вперше із січня 2019 року опустилася нижче за 400 мільярдів доларів. Про це свідчать дані Dow Jones Market Data, повідомляє Інтерфакс-Україна. Ринкова вартість компанії досягала максимуму 1,078 трлн доларів 7 вересня 2021 року. Проте останнім часом вона знизилася практично на 65%. Ціна акцій власника соцмережі Facebook та Instagram минулого тижня знизилася […]

  • ecohike 1
    Новини

    Екологічність без кордонів: український застосунок EcoHike запрацював у Польщі

    Розробка українських інженерів EcoHike вийшла на європейський ринок. Безкоштовний застосунок, за допомогою якого можна позначати й прибирати забруднені ділянки природи, відтепер доступний у Польщі.  Застосунок EcoHike був розроблений командою GlobalLogic і запущений у 2019 році. Розробка допомагає активістам об’єднувати зусилля навколо прибирання. Користувачі EcoHike можуть позначати на карті забруднені ділянки природи, а інші активісти прокладають […]

  • original 1
    Новини

    Креді Агріколь запустив новий інтернет-банк для бізнесу CORPEX

    Креді Агріколь запустив CORPEX – новий високотехнологічній інтернет-банк для юридичних осіб та підприємців. Це зручний та повнофункціональний інструмент управління фінансами в онлайн-режимі. Завдяки CORPEX бізнес може швидко та легко виконувати будь-які операції по управлінню своїми фінансами та витрачати менше часу на рутинні задачі, а сконцентруватися на вирішенні стратегічних питань. Потужна платформа, на базі якої реалізовано інтернет-банк, […]

  • img 8230 8888

    Тонни сміття, зіркові учасники та врятоване цуценя. Як пройшов Всесвітній день прибирання в Україні – попередні результати

    17 вересня 2022 року в Україні відбулась історична соціальна подія глобального масштабу Всесвітній день прибирання “World Cleanup Day”. Участь взяли українці з 24 регіонів країни, а також наші співвітчизники за кордоном. До події приєдналися навіть ековідповідальні громадяни Херсонської, Донецької та Луганської областей. До прибирань долучилися також Маріупольський національний та Херсонський державний аграрно-економічний університети!  РЕЗУЛЬТАТИ СТАНОМ […]

  • img 8353
    Новини

    Укрпошта випустила конверт «Ласкаво просимо до пекла» з російським диктатором

    Укрпошта 20 вересня випустила  маркований художній конверт «Ласкаво просимо до пекла», на якому зображений найбільший ворог України – російський диктатор путін – в день, коли мужні українські воїни знищать окупантів і прийдуть нищити його. На конверті зображено ескіз, який Роман Чалий створив в рамках конкурсу для поштової марки «Доброго вечора, ми з України». Тоді українці саме за ідею […]

  • shutterstock 1920327596
    Новини

    3×4, Українська Web3 фандрейзинг платформа, запускає свою першу кампанію

    Перша в світі Web3.0 фандрейзинг платформа для благодійних організацій, 3х4, була створена українцями з метою запропонувати інноваційний збір коштів за допомогою НФТ для зростаючої кількості благодійних цілей в Україні та світі.  3×4 допомагає некомерційним організаціям збирати кошти використовуючи НФТ у співпраці з артистами та брендами, пропонуючи донорам додаткову цінність, дохід та прозорість. Ідея 3×4 народилася […]

Читайте також

p O
Новини

Starboard Value вирішили інвестувати в мережу піцерій

Хедж-фонд Starboard Value повідомив про нові інвестиції. 200 мільйонів доларів буде направлено в мережу піцерій під назвою Papa John’s. Вона названа 3 за розміром в США, що яскраво говорить про правилье капіталовкладення фонду. Відповідно мережу піцерій очікує зміна глави ради директорів. Купівля акцій Papa John’s сталася нещодавно, згідно з домовленістю до кінця березня інвестфонд може […]

Далі
50 main
Новини

Білий дім наказав Chevron згорнути свою діяльність в Венесуелі на 1 грудня

Влада США продовжили санкції проти Венесуели для Chevron і ще чотирьох компаній. Як повідомило Міністерство фінансів Сполучених Штатів, ці компанії зможуть працювати разом з венесуельською PDVSA до 1 грудня поточного року. Нагадаємо, в січні 2019 року американська влада ввела санкції проти Венесуели. В рамках ліцензії нафтовидобувної Chevron, а також нафтосервісної Halliburton, Schlumberger, Baker Hughes і […]

Далі
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
Новини

Газпром поставив рекордний обсяг газу в Туреччину

Російський Газпром у 2021 році поставив у Туреччину 20,3 млрд кубометрів газу, що є максимальним показником за неповні дев’ять місяців. Про це повідомляє прес-служба компанії за підсумками зустрічі її голови Олексія Міллера з міністром енергетики та природних ресурсів Туреччини Фатіхом Донмезом у понеділок, 20 вересня. При цьому минулоріч за цей період поставки склали всього 8 млрд куб. […]

Далі
linha 35
Новини

Керівництво Johnson & Johnson не цікавить купівля бізнесу безрецептурних препаратів Pfizer

Як стало відомо, акціонери американської фармкомпанії Johnson&Johnson заявили про відмову участі в гонці на придбання бізнесу безрецептурних препаратів Pfizer. Учасниками, які мають намір придбати компанію за 20 мільярдів доларів є дві компанії GSK і Reckitt Benckiser. За інформацією, конкуренти-покупці повинні в термін до 1 лютого 2018 року надати офіційні заявки. Нагадаємо, що раніше головним претендентом на купівлю […]

Далі
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
Новини

Tiffany подала в суд на LVMH через затягування угоди по злиттю

Транснаціональна ювелірна компанія Tiffany подала позов до суду штату Делавер (США) щодо французького концерну по виробництву предметів розкоші LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) через затягування останньою процесу злиття. Про це повідомила в середу прес-служба ювелірної компанії. За її даними, концерн LVMH навмисно досі не направив документи для антимонопольних регуляторів, щоб затягнути угоду. Tiffany пов’язує це […]

Далі
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
Новини

Українські надпотужні авіадвигуни скуповують міжнародні компанії

Запорізьке конструкторське бюро “Івченко-Прогрес” розробило унікальні моделі авіадвигунів. Вони потужніші та дешевші за закордонні аналоги. Турецькі, австрійські та китайські авіабудівні компанії вже підписали угоду на придбання вітчизняної розробки. В Україні теж зацікавилися моделями авіадвигунів. Вони коштують на 20% дешевше закордонних аналогів “Ми провели дуже хороший маркетинг ринку, побачили нішу та почали розробку цього двигуна. Сьогодні […]

Далі
102252547 452143008.600x400
Новини

ValueAct надає Citigroup мільярдні інвестиції

Інвестиційна компанія ValueAct Capital Partners інвестувала $1,2 млрд в Citigroup Inc, мотивуючи це низьким рівнем ризику втрати вкладень і надійним доходом американського банку. Хедж-фонд також інвестував близько $1 млрд в студентського кредитора SLM Corp Sallie Mae. Акції Citigroup виросли на 1,5% відсотка після відповідної новини, в той час як акції SLM змінилися досить несуттєво. ValueAct […]

Далі
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
Новини

Дослідження Microsoft: навчання співробітників — один з ключових чинників успішного впровадження штучного інтелекту в бізнесі

Корпорація Microsoft представила результати масштабного міжнародного дослідження. Експерти прийшли до висновку, що одним з ключових чинників для досягнення успіху при впровадженні ШІ, окрім самих технологій, є всебічне навчання співробітників. В ході дослідження було опитано близько 12 000 співробітників і керівників великих компаній на 20 ринках по всьому світу з 12 по 30 березня. У дослідженні […]

Далі
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
Новини

AstraZeneca поліпшить оксфордську COVID-вакцину

Англо-шведська фармацевтична компанія AstraZeneca заявила, що знайшла “формулу перемоги”, яка підвищить ефективність розробленої спільно з Оксфордським університетом вакцини від коронавірусу, пише The Guardian. Дослідники вважають, що укол буде ефективним проти варіантного штаму вірусу, який вперше був виявлений в Великобританії. “Ми думаємо, що виявили формулу успіху і з’ясували, як домогтися ефективності, яка після двох доз порівнянна […]

Далі
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
Новини

PayPal витратить $3 млрд на рік на операції M&A

PayPal Holdings Inc знаходиться в пошуку подальших придбань після недавнього поглинання iZettle, шведського стартапу, за $2,2 млрд, в самій великій угоді з платіжною компанією США. «У нас є здоровий баланс, і ми готові докласти всіх зусиль для того, щоб купувати більше компаній», – сказав президент і головний виконавчий директор Ден Шульман в німецькій щоденній газеті […]

Далі
2351519
Новини

Хакери націлилися на криптовалюту Libra

Цифрова валюта викликала величезний ажіотаж не тільки серед політиків, які в основному несхвально відгукуються про криптовалюту, але нею також зацікавилися шахраї. Хакери намагаються використовувати переваги цифрової валюти Libra і криптокошелька Calibra. Шахраї реєструють домени, пов’язані з Calibra і Libra. Після офіційного випуску криптовалюти Libra, експерти Digital Shadow помітили значне збільшення числа доменів з посиланнями на […]

Далі
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
Новини

НБУ оцінив виплати за держборгом на рік

Протягом найближчих 12 місяців Україна має виплатити 10 мільярдів доларів з валютного держборгу. Про це йдеться в червневому звіті Національного банку про фінансову стабільність. “Протягом наступних 12 місяців тільки валютні виплати уряду та НБУ з державного і гарантованого боргу перевищать $10 млрд. У гривневому сегменті ринку погашення основного боргу і відсотків у другому півріччі перевищать […]

Далі
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
Новини

Депутати хочуть посилити наглядову функцію НБУ

Група народних депутатів пропонує посилити наглядову функцію Національного банку України (НБУ), а також унеможливити зупинку або припинення розпочатої процедури тимчасової адміністрації або ліквідації банку. Відповідна ініціатива закладена в проекті змін до закону «Про банки і банківську діяльність» №9067, зареєстрованому у Верховній Ради 7 вересня 2018 року. «Регулятор повинен мати достатній набір інструментів для забезпечення стабільного […]

Далі
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
Новини

США вводять санкції проти співробітників Huawei

Вашингтон застосує санкції відносно ряду співробітників компанії Huawei та інших китайських фірм, причетних до переслідувань уйгурів Сіньцзян-Уйгурському автономному окрузі. Про це заявив журналістам держсекретар США Майк Помпео. «Організації, яких торкнуться сьогоднішні рішення (про введення санкцій – ред.), включають Huawei, підрозділ Компартії Китаю, яке піддає цензурі політичних дисидентів і допускає масові табори для інтернованих в Сіньцзяні», […]

Далі
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднує клієнтів та постачальників у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO»
Новини

Ryanair прибрав із системи бронювання два українських міста

Лоукостер Ryanair прибрав зі своєї системи бронювання українські міста Харків і Херсон, продаж до яких було зупинено на початку лютого. Про це повідомляє Аvianews.com. Зазначається, що це, можливо, означає заморожування польотів у ці міста на невизначений час. Заявлена ​​маршрутна мережа Ryanair із Харкова містила шість маршрутів: Будапешт, Бергамо, Вільнюс, Краків, Познань і Варшава. З Херсона лоукостер […]

Далі

10 свіжих новин