«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» як частина великого міжнародного рітейлера METRO AG підтримує глобальні тенденції щодо збереження навколишнього середовища та розпочинає 6-тижневу кампанію, метою якої є зменшення «екологічного сліду» завдяки залученню соціально відповідальних постачальників мережі та підвищенню рівня обізнаності клієнтів торговельних центрів METRO щодо товарів із більш дружнім до довкілля пакуванням.
Використання пластику в харчовій галузі є доволі поширеною практикою, адже саме таке пакування забезпечує якість товарів, допомагає боротися з харчовими відходами та відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, особливо в умовах пандемії COVID-19. Проте зворотний бік використання цього матеріалу, який розкладатиметься сотні років, мотивує відповідальний бізнес об’єднуватися та шукати шляхи зменшення використання пластику, пропонуючи та інформуючи клієнтів про більш дружні до довкілля товари. Тож, компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» об’єднала соціально відповідальних постачальників мережі, які зосереджені на зменшенні використання пластику в пакуванні своїх товарів та керуються принципом 3R (скорочувати, вторинно переробляти, використовувати повторно), у глобальній кампанії «Менше пластику на полицях METRO».
Саме інформацією щодо товарів, в упакуванні яких постачальники використовують менше пластику, наприклад, замінено пластикове пакування на більш дружню до довкілля альтернативу, чи завдяки редизайну упаковки зменшено використання первинного пластику, замінено елементи упаковки на вторинно перероблений пластик та інше, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» ділиться зі своїми клієнтами за допомогою офлайн каналів у торговельних центрах та завдяки діджитал-каналам. Такі кроки дозволяють покупцям дізнатися про більш дружні до довкілля товари та зробити вибір на їхню користь, у такий спосіб зменшивши власний «екологічний слід».
Завдяки асортименту власних торгових марок, компанія METRO також робить власний внесок у кампанію «Менше пластику на полицях METRO». Керуючись принципом 3R, починаючи з 2014 року, команда METRO в 17 країнах присутності компанії активно працює над зменшенням використання пластику в пакуванні своїх власних торгових марок. У 2018 році компанія зобов’язалася на глобальному рівні зменшити до 2023 року пластикове пакування у власних торгових марках METRO на 300 тонн. Згідно з результатами фінансового року 2019/2020 (жовтень 2019 р. – вересень 2020 р.), ціль уже перевищено майже до півмільйона кілограм, а саме, зменшено використання пластику в пакуванні власних торгових марок на 491 тонну.
На цьому компанія не зупиняється та продовжує активно впроваджувати в свою діяльність найкращі міжнародні практики у даній сфері та шукає локальних виробників альтернативних видів пакування, які могли би забезпечити потреби компанії у повному обсязі.
«Глобальна кампанія «Менше пластику на полицях METRO» розпочалася в 24 країнах присутності компанії з оголошення про інтернаціональну багаторічну співпрацю між METRO та Plastic Bank, інноваційною організацією, головною метою діяльності якої є побудова етичної екосистеми переробки пластикових відходів, не давши їм потрапити в океани. У рамках співпраці компанія METRO поставила собі досить амбітну ціль – за перших 12 місяців зібрати та передати на повторну переробку більше ніж 65 мільйонів пластикових пляшок. Задля реалізації цієї мети METRO вирішила об’єднати соціально відповідальних постачальників та клієнтів мережі, – коментує Олеся Оленицька, Директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна», – METRO Україна також розуміє та приймає всю відповідальність перед світовою спільнотою за вплив, який чинить щоденне використання пластику на екологію планети. Саме тому зменшення відходів пластику – одне з ключових стратегічних завдань компанії, яке обов’язкове до виконання у кожній країні присутності компанії включно з Україною. Тож наш підрозділ теж долучився до реалізації стратегії Групи та запросив українські філії міжнародних компанії взяти участь у глобальній ініціативі.
Наша країна зараз перебуває у перехідному періоді розвитку сектору управління відходами. За останні роки Україна зробила кілька важливих початкових кроків для зміни ситуації. Ми впевнені, що успішна реалізація цього процесу можлива лише за підтримки відповідального бізнесу, тож готові максимально допомагати суспільству в цьому напрямку», – підсумовує Олеся Оленицька.
«Кока-Кола вже багато років втілює в Україні свої глобальні зобов’язання у сфері сталого розвитку, зокрема реалізуючи проєкти у галузі поводження з відходами в рамках стратегії “Світ без відходів”. Це всесвітня ініціатива, мета якої до 2030 року збирати та переробляти у світі таку ж кількість упаковки, яку компанія випускає на ринок. За 2020 рік Кока-Кола в Україні зібрала та переробила 43% еквіваленту упаковки, яку вона випустила на ринок. Також ми ставимо перед собою амбітні цілі щодо зменшення ваги пакувальних матеріалів котрі використовуються при виробництві. Саме тому у 2020 році ми зменшили вагу пластикової кришки на 18%, що дозволило скоротити використання пластику на понад 200 тонн на рік», – зазначив Андрій Бублик, директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Кока-Кола Беверіджиз Україна.
«ПепсіКо в Україні, як і в усіх країнах своєї присутності, прагне досягати лідерства на ринку відповідальним шляхом: дбаючи про клімат, збереження довкілля та ощадливо використовуючи природні ресурси. Наша компанія зобов’язалася поступово зменшувати свій екологічний слід та звести до 0% викиди парникових газів в атмосферу вже до 2040 року. Скорочення первинного пластику та збільшення вмісту переробленого пластику в пакуванні наших напоїв – частина плану компанії та важлива ланка в досягненні поставлених цілей. Бренд Lipton Ice Tea першим в Україні перейшов на використання пакування зі 100% переробленого пластику – rPET, придатного також для подальшої переробки та використання в харчовій промисловості» – прокоментувала Аліна Матківська, керівниця відділу корпоративних комунікацій PepsiCo в Україні.
«Наша робота зосереджена на трьох принципах – Reduce (скоротити використання), Reuse (використовувати повторно), Recycle (переробити). У компанії P&G реалізується багато пілотних проектів з розробки та тестування нових продуктів і нових рішень в області упаковки, які наблизять нас до глобальної мети – скорочення відходів з пластика.
До 2030 року компанія P&G зобов’язалась скоротити використання первинного пластику в упаковці на 50%. Це амбітна мета, яку ми досягнемо за рахунок полегшення упаковки, більшого використання переробленого пластику, а також переходу на більш концентровані форми продукції (наприклад, капсули для прання Ariel PODs) і, коли це доцільно, альтернативні матеріали. За нашими оцінками, це дозволить відмовитися від використання понад 300 000 тонн первинного пластику.
Наші бренди докладають зусиль для збільшення частки переробленого пластику в складі своєї упаковки. В Європі пляшки засобів для прання Ariel вже складаються з переробленого пластику на 25%, а упаковка Lenor та Mr. Proper на 50%. Head & Shoulders, Pantene і Aussie, збільшили обсяги використання переробленого пластику в пляшках на 25%. Прозорі пляшки засоби для миття посуду Fairy на 25% складаються з переробленого пластику», – розповідає Дмитро Кисельов, генеральний директор Проктер енд Гембл в Україні.
«Компанія Henkel прагне, щоб до 2025 року 100% наших пакувальних матеріалів були придатними для переробки або повторного використання. Крім того, ми прагнемо скоротити кількість первинних пластмас, що отримуються з корисних копалин, в наших споживчих товарах на 50 відсотків. Ми маємо намір досягти цього за рахунок збільшення частки переробленого пластику до більш ніж 30 відсотків в асортименті Henkel у світі, скорочення обсягу пластику.Наприклад, пляшки засобів для делікатного прання Perwoll на 50% складаються з переробленого ПЕТ-пластику (стосується пляшок засобів Perwoll об`ємом до 3 л) і є придатними для переробки. До того ж ми поширюємо свої ідеї щодо екологічного розвитку серед партнерів і постачальників», – коментує Денис Шубин, керівник департаменту з продажу Henkel, Засоби для прання та догляду за оселею.
На сьогодні 95% цифрових предметів колекціонування (NFT), якими володіють понад 23 мільйони інвесторів, не мають жодної цінності. Про це повідомляє Business Insider з посиланням на дослідження dappGambl. Зазначається, що майже 95% токенів NFT, а це 69 795 із 73 257 колекцій NFT, мають ринкову капіталізацію у сумі 0 ETH (Ethereum). Якщо відфільтрувати “нікчемні” NFT, більшість колекцій сьогодні не […]
В Україні за два роки відкритого ринку і станом на середину вересня за договорами купівлі-продажу було продано 365 тисяч га. За весь період відкритого ринку землі було відчужено 448 тисяч га. Про це повідомляє платформа для роботи з відкритими даними Опендатабот, посилаючись на результати дослідження Моніторинга земельних відносин. Найдешевшою за весь час з моменту відкриття ринку […]
Верховна Рада у четвер, 21 вересня, схвалила в першому читанні законопроєкт щодо додаткового регулювання ринку споживчих кредитів в Україні. Про це повідомив народний депутат від фракції Голос Ярослав Железняк в Telegram. За його словами, проєкт закону за основу підтримали 243 парламентарі. Законопроєктом №9422, зокрема, пропонується: запровадити показник “денна процентна ставка за споживчим кредитом”, визначити порядок його розрахунку […]
Станом на сьогодні, 19 вересня, українські сільгоспвиробники засіяли вже 1,585 млн га озимими культурами, зокрема засіяно 1 млн га ріпаком і 585 тис. га – зерновими культурами. Про це повідомляє пресслужба Міністерства аграрної політики та продовольства України. Повідомляється, що посіяно 514 тис. га озимої пшениці, 47 тис. га озимого ячменю та 24 тис. га озимого жита. За […]
Україна не хоче вводити ембарго на постачання польських овочів та фруктів, розраховує на досягнення угоди. Про це в інтерв’ю радіостанції RMF24 заявив заступник міністра економіки України Тарас Качка. “Я очікую, що не буде українського ембарго на польські яблука та овочі”, – сказав він. За словами чиновника, можливе введення ембарго на ввезення в Україну польських яблук, томатів, цибулі […]
Фонд державного майна запустив сайт з переліком усіх заарештованих активів росіян і колаборантів, переданих в управління відомства. Про це повідомила пресслужба Фонду держмайна. У реєстр внесено інформацію про 136 санкційних активів – це майно російських олігархів Михайла Шелкова, Володимира Євтушенкова, Аркадія Ротенберга, херсонського колаборанта Володимира Сальдо, російського сенатора Сергія Цекова, президента-втікача Віктора Януковича та інших. Арештоване […]
Загальний обсяг природного газу в підземних сховищах (ПСГ) України сягнув 14,7 млрд кубометрів. Про це повідомило Міненерго. Вказано, що вдалося виконати достроково план Кабінету Міністрів з досягнення показника прогнозного балансу природного газу у сховищах, необхідного для проходження опалювального сезону. “Сьогодні вся енергетична та нафтогазова галузь активно готується до нового опалювального сезону, який буде проходити в умовах […]
Китайську платформу TikTok оштрафували на 345 мільйонів євро за порушення законів про конфіденційність щодо обробки персональних даних дітей в Європейському Союзі. Про це повідомляє Reuters із посиланням на регулятора ЄС. В заяві комісара із захисту даних Ірландії (DPC) зазначається, що соцмережа порушила низку законів ЄС про конфіденційність в період з 31 липня 2020 року по 31 […]
Агрохолдинг «МРІЯ» виклав у загальний доступ свій повний звіт про обсяг сплачених податків та інвестицій, спрямованих Компанією на соціальні проекти в 2018 році. Інформація містить детальні дані в розрізі областей і районів, де працює «МРІЯ». Ознайомитись зі звітом можна за посиланням. Як повідомлялось раніше, за попередній рік Компанія сплатила до бюджетів усіх рівнів 465 млн […]
ДаліШвидкий розвиток споживчого кредитування призвів до скорочення портфеля непрацюючих кредитів, зазначили в Нацбанку. За підсумками четвертого кварталу 2018 року чисті гривневі кредити фізичним особам в Україні зросли на 6,7%, а за повний рік – на 34,1%. Про це повідомляє НБУ в п’ятницю, 15 лютого. “Найвищі темпи зростання зафіксовані в приватних (+54,2%) і державних банках (+49,0%)”, […]
ДаліЗа останній рік в Україні кількість безконтактних оплат за допомогою смартфона з Mastercard зросла в 68 разів, включаючи оплати через мобільні гаманці українських банків і глобальні сервіси Google Pay, Apple Pay і Garmin Pay. Згідно з оприлюдненими даними, кількість підключених пристроїв в Україні щомісяця збільшується на 25%. Популярності NFC-платежів також сприяє постійне розширення мережі POS-терміналів. […]
ДаліJYSK Україна (мережа магазинів меблів і товарів для дому) датської JYSK Nordic Данія планує в найближчій перспективі розширить свою мережу вдвічі до 100 торгових точок. Як повідомили в прес-службі компанії з посиланням на виконавчого директора JYSK в Україні Е.Іваніцу, всього за найближчі чотири роки данці подвоять кількість магазинів в Україні до ста торгових точок. На […]
ДаліToyota Motor Corp продала 10,5 мільйона автомобілів у 2022 році, зберігши статус лідера з продажу у світі третій рік поспіль. Про це повідомило агентство Reuters. Зазначається, що світовий продаж групи, включаючи підрозділ вантажних автомобілів Hino Motors і виробника малолітражних автомобілів Daihatsu, знизився на 0,1%. Але рекордний закордонний продаж у 8,6 мільйона автомобілів допоміг компенсувати падіння […]
ДаліДля забезпечення політики безпеки України, для підготовки військово-повітряних сил України, для реабілітації українських військовослужбовців, які отримали поранення під час військових операцій під час війни на сході країни, для підвищення оборонної спроможності, Палата представників Конгресу США прийняла рішення про надання 350 мільйонів доларів і схвалила проект закону про «Бюджет США на 2018 рік на потреби національної […]
ДаліФункція ідентифікації облич буде працювати без виходу в інтернет і не поставить під загрозу приватне життя користувачів, стверджує віце-президент підрозділу компанії. Американська корпорація Google, яка входить до складу конгломерату Alphabet Inc., однією з перших поєднала смарт-дисплей для “розумного” будинку з вбудованою відеокамерою, яка оснащена системою розпізнавання облич. Презентація новинки Nest Hub Max пройшла на щорічній […]
ДаліДержави, що входять до Великої двадцятки, і запрошені країни зобов’язалися виділити понад $ 21 млрд на боротьбу з коронавірусом. Про це йдеться в заяві, опублікованій у суботу, 6 червня, на сайті G20. “G20 спільно із запрошеними країнами координує глобальні зусилля з підтримки боротьби з пандемією COVID-19. На сьогоднішній день члени G20 і запрошені країни зобов’язалися […]
ДаліНафтогазова компанія Santos Ltd. з Австралії домовилася на рахунок придбання конкуруючої компанії Quadrant Energy за $ 2,15 млрд. у Macquarie Group і Brookfield Asset Management. Відповідно до прес-релізу Santos, угоду планується повністю оплатити існуючими грошовими коштами і новим боргом. У Santos розраховують на те, що покупка Quadrant підвищить обсяги щорічного видобутку вуглеводнів компанії на третину, […]
ДаліNvidia і Mercedes-Benz заявили про розробку обчислювальної платформи нового покоління для автомобілів – суперкомп’ютера. За задумом розробників, він буде підтримувати всі найсучасніші технології: від автопарковщіка і автопілота третього рівня до оновлень по повітрю. Представники Daimler заявили, що нова технологія з’явиться в авто Mercedes-Benz з 2024 року. В основу автомобільного суперкомп’ютера ляже платформа Nvidia Drive з […]
ДаліАмериканський авіаперевізник American Airlines Group Inc планує залучити нове фінансування в розмірі 3,5 мільярда доларів США для поліпшення ліквідності через обмеження на поїздки. Про це повідомляє Reuters. Згідно з інформацією, компанія планує залучити 1,5 мільярда доларів США, продавши акції і конвертовані ноти до 2025 року. Крім того, авіаперевізник заявив, що запропонує гарантовані ноти в розмірі […]
ДаліAlibaba вирішила подвоїти обсяг торгів на своїх майданчиках протягом наступних п’яти років. Корпорація розраховує довести число своїх клієнтів до 2 млрд. Про це розповів новий керівник Alibaba Деніел Чжан на щорічному дні інвестора в Ханчжоу. У найближчі п’ять років онлайн-гігант розраховує збільшити кількість клієнтів до 1 млрд. Учасники ринку позитивно відреагували на заяву Чжана. Акції […]
ДаліУкраїнська дочка французького автовиробника Renault у 2,5 рази наростила чистий прибуток протягом минулого року. Відповідна інформація була опублікована на сайті Загальнодоступної інформаційної бази даних НКЦПФР. Згідно з фінансовим звітом компанії, у 2016 році чистий прибуток «Рено Україна» склав 107,32 мільйонів гривень, а чистий дохід від реалізації автомобілів – близько 2, 932 мільярдів гривень, перевищивши показники […]
ДаліМіністерство економіки покращило оцінку падіння економіки України у 2022 році до 29,2% з 30,4%. Про це повідомила прес-служба відомства. Вказано, що така зміна зумовлена останніми даними від Держстату щодо падіння ВВП України у четвертому кварталі 2022 року. “Враховуючи кращу динаміку четвертого кварталу, за оцінками Мінекономіки, з урахуванням статистичних даних Держстату за підсумками року, падіння ВВП виявилося меншим за 30% […]
ДаліУкраїна посіла п’яте місце в рейтингу країн, які встановили найбільшу кількість вітроелектростанцій на суші за першу половину 2019 року. Про це повідомили на офіційному сайті асоціації власників вітроелектростанцій Wind Europe. Найбільше наземних вітроелектростанцій встановили у Франції (523 мВт) і Швеції (459 мВт), за ними – в Німеччині (287 мВт) і Італії (286 мВт). Україна посіла […]
ДаліДля нарощування виробництва, модернізації устаткування, масштабування наукової діяльності, міжнародного співробітництва в сфері авіабудування ДП «Завод 410» переходить на сучасні системи управління підприємства. Представники Державного підприємства «Завод 410» заявили про плани виходу компанії на міжнародний ринок з технічного обслуговування і ремонту світових брендів таких як Boeing і Airbus. Уже активно ведеться переговорний процес з керівництвом авіакомпаній. […]
Далі