Новини

Зміни в купівельній поведінці англічан, або Угоди M&A під контролем CMA

У зв’язку зі змінами в купівельній поведінці багато великих рітейлерів Великобританії зацікавлені в тісній співпраці з компаніями оптової поставки продуктів, а точніше зацікавлені в придбанні таких компаній.

Як свідчать підсумкові статистичні дані результатів опитувань покупців туманного Альбіону, англійці вважають за краще регулярно отоварюватися в невеликих магазинах біля будинку, ніж витрачати час раз в тиждень на закупівлі в супермаркетах.

Маленькі магазинчики, як правило, це представники незалежної роздрібної торгівлі, які вважають за краще закупівлі у постачальників.

Мережа англійських супермаркетів з історією Sainsbury’s мала намір придбати компанію Nisa (оптовий постачальник), але припинила переговори через острах втручання британської антимонопольної служби CMA. Причиною такого рішення послужила інформація в ЗМІ про упереджену увагу CMA до аналогічної операції між компаніями Tesco і Booker.

Британська антимонопольна служба мотивувала своє втручання в переговорний процес компаній Tesco і Booker необхідністю дослідження, яке винесе вердикт про результат злиття двох компаній і шкоди/нешкоди для економіки країни. Перші результати аналізу процесу злиття двох компаній очікуються не раніше жовтня.

Експерти вже оголосили, що злиття Tesco і Booker може завдати шкоди конкуренції в 350 районах країни.

Так от, повернемося до мережі супермаркетів Sainsbury’s, попередня угода злиття з оптовиком Nisa оцінюється в 130 мільйонів фунтів стерлінгів.

Представники Sainsbury’s заявили про свою зацікавленість у придбанні Nisa, але просять трохи відкласти терміни покупки.

Оптовик Nisa тим часом почав переговорний процес з мережею Co-op.

Читайте також: Промисловий гігант DWDP, або Результат злиття хімкомпаній

  •  

Напишіть коментар