Новини

Злиття Maersk Line і Hamburg Sud, або Загроза бразильському ринку перевезень

За заявою представників Антимонопольного комітету Бразилії (Conselho Administrativo de Defesa Economica), завершено всі етапи дозвільної процедури на проведення угоди злиття компаній Maersk Line і Hamburg Sud. Це фінальний етап всіх дозвільних процедур. Вартість угоди оцінюють в 4,3 мільярда.

Важливою умовою Антимонопольного комітету Бразилії була пропозиція про продаж на вибір або одного підрозділу компанії Maersk Line – бразильського каботажного оператора Maersk Mercosul Line, або одного з підрозділів компанії Hamburg Sud – каботажного перевізника Alianca Navegacao, причиною такої вимоги стала можливість монополізації ринку, тобто без виведення одного з активів, об’єднана компанія взяла б під контроль 80% ринку перевезень вздовж східного узбережжя Південної Америки.

Антимонопольний комітет Бразилії висловив свою стурбованість і тим фактором, що компанія Maersk – найбільший світовий лінійний оператор, входить до складу альянсу з MSC, котрий займає друге місце в рейтингу.

Нагадаємо, що Maersk Line управляє глобальним флотом з 600 суден, Hamburg Sud – власник 130 судів.

Читайте також: Консолідація ринку залізничного транспорту, або Злиття Alstom і Siemens

  •  

Напишіть коментар