Новини

Жінки в бізнесі: хто вони? Українське видання склало список

8-го березня складно говорити про когось, окрім жінок, та й – чи потрібно? Видання Lawyers Daily не стане порушувати усталеної традиції, але, як завжди, – з акцентом на бізнес!

Сьогодні жінкою, яка очолює велику корпорацію, автомобільний холдинг або яка керує цілою державою, нікого не здивуєш. Осередки консерватизму на планеті поступово згасають, надаючи «слабкій статі» все більше можливостей для розвитку і самоствердження. А ось про перелік тих жінок, хто цими можливостями скористався сповна, буде наша сьогоднішня розмова.

Вручення щорічної премії «Жінка України», організатором якої виступає журнал «Єдінствєнная», традиційно відбулося в кінці зими.

Цього року серед номінантів – співачка Джамала, телеведуча Соломія Вітвіцька, а також – українська письменниця, почесний професор Національного університету «Києво-Могилянська академія» та жінка, чиє ім’я – синонім української поезії другої половини ХХ століття, Ліна Костенко.

Кожна з учасниць була представлена ​​в окремій категорії: досягнення в області науки, культури, модної індустрії, охорони здоров’я, спорту, соціальної діяльності та, звичайно ж, бізнесу.

Таким чином, переможницею в номінації «Жінка України / Підприємництво і бізнес» стала Катерина Костерева – СЕО Групи компаній Terrasoft – лідер на ринку CRM – систем. Бізнес, який очолює Катерина, є усішним не тільки в рамках України, але також – і за кордоном: компанія має представництва на 4 континентах світу.

85

У категорії «Жінка України / Бізнес. Startup »перемогу здобула Ксенія Фурсова – засновник онлайн – платформи 1dea.me. Інтернет – магазин пропонує своїм клієнтам різного роду дизайнерські сувеніри, які, у результаті, також можуть стати відмінним подарунком.

89

 

Перемога в номінації «Жінка України / Бізнес. Менеджмент» дісталася генеральному директору міжнародного кадрового порталу Head Hunter Марині Маковій. Роботі в «Head Hunter Україна» передували такі компанії як Fozzy Group і HR Consulting.

81

Читайте також: «Автомобіль в Україні все більше споживачів почали розглядати як елемент ведення бізнесу: корпоративний напрямок продажів продовжував рости навіть в період кризи»

  •  
  •  

Напишіть коментар