Новини

«Зелене світло бізнесу»: Facebook запустив Workplace

Facebook запустив робочу версію свого сервісу для спілкування бізнесу та некомерційних організацій Workplace. Сервіс був і раніше з робочою назвою Facebook at Work.

Який функціонал

Інтерфейс сервісу – точнісінько такий, як у самій соцмережі, правда, зі світло-сірим фоном (раніше був синій). Тут можна створювати групи за темами для обговорення з колегами по роботі. Щоб користуватися сервісом не потрібен аккаунт на Facebook. Сервіс передбачає окрему реєстрацію. Також в ньому відсутня реклама.

Працює і як веб-, і як мобільна версія сервісу. Також присутній стрічка новин, різні групи, чати, live-презентації, відео- і аудіочати – все, до чого користувачі мережі вже звикли. Звична «фейсбучная» аналітика тут теж є. Планується до мережі додати ще й можливість створювати групи між декількома компаніями.

Як це було

Тестову версію сервісу запустили близько року тому. Зараз е використовує близько 1000 організацій, які створили понад 100 000 груп, за даними компанії.

У користувачів є можливість потестувати 3-місячний безкоштовний пробний період, а потім ціна повинна буде залежати від кількості користувачів. Наприклад, якщо в компанії мережею користується до 1000 людей, вона буде платити по 3 долари за людину в місяць, якщо від 1000 до 10 000 – 2 долари, якщо понад 10 000 – 1 долар. Для некомерційних і освітніх організацій сервіс безкоштовний.

У компанії впевнені, що сервіс добре підходить для розподілених команд, де співробітники весь день знаходяться «в поле», на виклики, для компаній з багатьма регіональними представництвами, для віддалених співробітників.

Читайте також: Facebook купив сервіс зі створення селфі з музичним супроводом

  •  

Напишіть коментар