Новини

“Західний ринок швидше приймає новий товар, але там складніше завоювати споживача”

Вести бізнес на ринку електроніки в Україні складніше, ніж в Європі. На це впливає складна економічна ситуація в країні, яка не завжди дозволяє вивести на ринок високоякісний продукт. Про це Lawyers Daily розповів директор з маркетингу компанії Globex Євген Коршиков.

“Процес ведення бізнесу в Європі прозоріший у порівнянні з Україною. Але з огляду на невелику кількість брендів на нашому ринку, бізнес в нашій країні вести простіше”, – розповів Євген Коршиков. На його думку, західний ринок приймає нові товари охочіше, ніж український. Але в Європі процес реалізації товарів і завойовування довіри у споживачів проходить набагато складніше через високу конкуренцію.

“Наші іноземні колеги створили високоякісний продукт, який необхідний конкретно західному ринку. Але перед ними виникла проблема у завоюванні покупця, у якого є великий вибір аналогічних товарів. Наш так званий “бідний” ринок набагато привабливішим, нам клієнта легше завоювати”, – пояснює Євген .

Globex – це британська компанія, створена у 2008 році. На ринку електроніки вона представляє планшети, смартфони, електронні книги і іншу продукцію. Перший продукт, з яким Globex вийшов на ринок електроніки в Україні, були відеореєстратори.

Читайте також: 7 засновників бізнесу розповіли про кращі уроки, які вони отримали від гірших вчителів в житті

  •  

Напишіть коментар