Новини

Євроінтеграція як виправдання: “Укрзалізницю” звинуватили в лобіюванні інтересів польських виробників

Антимонопольний комітет України зобов’язав державне підприємство “Укрзалізниця” внести зміни до тендерної документації на придбання шести поїздів для здійснення регіональних перевезень. Така інформація надійшла від державного уповноваженого АМКУ Агії Загребельської.

Відповідно до повідомлення, яке представник українського відомства залишила на своїй сторінці в соціальній мережі, вартість тендера, оголошеного “Укрзалізницею” 7-го березня нинішнього року, становить 1, 062 мільярд гривень: саме цю суму національний перевізник витратить на закупівлю нових потягів. Компанія зацікавлена ​​в придбанні 6 пасажирських дизельних поїздів: усе це і додаткові умови були викладені в тендерній документації.

Скандал спалахнув після того, як з цими умовами ознайомилися потенційні українські постачальники. Першою в АМКУ надійшла скарга від представників “Крюківського вагонобудівного заводу». Потенційний учасник тендеру звернув увагу регулятора на те, що умови конкурсу практично дублюють технічні можливості польської компанії Pesa. Таким чином, передбачити переможця державного тендеру – не є складним завданням. При цьому тендерна документація практично не залишає шансів вітчизняним підприємствам.

Така заява глави наглядової ради «Крюківського вагонобудівного заводу» Володимира Приходька викликала бурю невдоволення з боку представників “Укрзалізниці”. Зокрема директор з пасажирських перевезень і сервісу компанії Ігор Ромашкін назвав звинувачення абсурдними: особливо в умовах, коли країна інтегрується в Європу. Але рішення АМКУ залишається тим самим: умови повинні бути змінені. Пікантності справі також додає національна приналежність генерального директора українського перевізника.

Читайте також: «Укрзалізниця» в епіцентрі податкового скандалу

  •  
  •  

Напишіть коментар