Новини

Євген Толчінін: «Успішність ІТ-бренду на ринку залежить від продавця в роздрібній мережі»

Ринок електроніки в Україні поступово розвивається. З’являються вітчизняні бренди, які за своєю комплектацією не поступаються відомим іноземним. Але щоб максимально завоювати ринок, недостатньо випускати якісний товар. Велике значення відіграє те, як у роздрібній мережі продавець піднесе ваш товар покупцю. Такої думки дотримується Євген Толчінін – директор з маркетингу та продажів компанії Impression Electronics.

«Освоюючи ринок смартфонів в Україні, ми виробили таку маркетингову стратегію, в якій наш головний клієнт – це роздрібні мережі. І той продавець, який говорить від нашого імені, вирішує багато.

Якщо він не є адвокатом нашого продукту, то у нас немає шансів збільшити продажі.

Тому ІТ-компаніям варто спрямовувати свої зусилля на навчання продавців-консультантів. Наприклад, організовувати лекції, вебінари, освітні онлайн-платформи, де кожен продавець може дізнатися всю інформацію про товар, бренд », – впевнений Євген Толчінін.

Він також зазначає, що цей момент не можна упускати. Тому що український покупець недовірливо ставиться до вітчизняного виробника. Відповідно, тільки підкований продавець зможе переконати покупця придбати той чи інший товар, і тільки у тому випадку, якщо він буде добре ознайомлений з усіма перевагами бренду.

Impression Electronics – вітчизняний бренд електроніки, який існує на українському ринку вже протягом 20 років. Серед головних напрямків роботи компанії – виробництво планшетів, комп’ютерів і смартфонів.

Читайте також: «Формування бізнес-культури всередині України допоможе конкурувати зі світовими транснаціональними компаніями»

  •  
  •  

Напишіть коментар