Новини

ЄС: Google, Twitter і Facebook не виконують свої обіцянки щодо фейкових новин

У Єврокомісії наголошують, що не мають від інтернет-велетнів Google, Twitter і Facebook достатніх даних, що свідчили би про їхній прогрес у протидії поширенню фейкових новин.

За оцінками Європейської Комісії, за три місяці до проведення виборів до Європейського парламенту Google, Twitter і Facebook не виконують дані ними обіцянки щодо боротьби з неправдивими новинами. У четвер, 28 лютого, єврокомісар з питань безпеки Джуліан Кінг повідомив, що, зважаючи на останні місячні звіти, не бачить прогресу у цьому питанні. “На жаль, вони повертаються до первинного стану. Вони повинні дотримуватись стандартів, які самі й визнали”, – пояснив Кінг.

За словами єврокомісара, у січні компанія Facebook не надала даних про те, яких заходів вживає проти повідомлень з політичним змістом та скільки фейкових аккаунтів видалила. Компанія Google, на думку єврокомісара, також діяла недостатньо однозначно щодо фейкових новин та недозволених політичних повідомлень. А компанія Twitter не надала даних, на підставі яких можна було би дійти висновку щодо її прогресу в боротьбі з фейковими новинами, зазначив Кінг.

Нагадаємо, восени минулого року інтернет-велетні Google, Twitter і Facebook добровільно узгодили стандарти, за якими протидіятимуть поширенню на їхніх платформах фейкових новин. Компанії також намагалися зробити більш прозорим процес розміщення політичної реклами. Зокрема, Google в листопаді 2018 року розширив вимоги до політичної реклами в ЄС, зробивши обов’язковою інформацію про компанію чи фізичну особу, яка оплатила рекламу, якщо в ній згадується політична партія, її кандидати або чинні представники. Перед тим, як оплачувати рекламу, потенційний рекламодавець мав отримати затвердження відповідної заявки адміністрацією інтернет-ресурсу.

Читайте також: Google і Facebook: компанії чекає оплата за використання контенту

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар