Новини

Як успішно працює e-commerce в Україні

За результатами оцінки компанії EVO в поточному році сегмент e-commerce в Україні продемонстрував зростання на 30%, що в грошовому еквіваленті зафіксувало товарообіг на загальну суму в розмірі 50 мільярдів гривень.

Аналітики прогнозують збереження тенденції і констатують, що в наступному році результат електронної комерції складе близько 65 мільярдів гривень.

Успіхом у українців користуються такі торгові майданчики: Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua. У період поточного року користувачі з України витратили на них близько 14,2 мільярда гривень, що зафіксувало зростання продажів на 58%. Середній чек склав 962 гривні.

Лідером покупок є сегмент легкої промисловості. Українці найчастіше купували одяг і взуття.

Другий у рейтингу покупок – техніка та електроніка

Бронзовим призером є товари для дому і саду.

Четверте місце займає продукція косметичного ринку і парфумерія.

П’яте місце – сегмент подарунків (книги, товари для хобі і послуги).

Експерти прогнозують зміну покупок онлайн. У найближчому майбутньому лідерство займуть продукти харчування.

Якщо ж говорити про колекційні і авторські твори, то в поточному році зафіксували зростання попиту на ці товари у 5 разів. Успіхом користувалися товари аксесуарної групи (сумки, хустки, прикраси …). Ціна середнього чека склала близько 710 гривень.

Підсумки e-commerce в 2017 році підтверджують, що українці не тільки купували товари, а й продавали непотрібні речі, розміщуючи оголошення на маркетплейсах.

Ринок послуг зафіксував замовлення клінінгових компаній, сантехніків, електриків, майстрів ремонтного і оздоблювального сегментів.

Читайте також: Злиття X5 Retail Group і мережі супермаркетів «О’кей»

  •  

Напишіть коментар