Новини

Як убезпечити американську демократію від Росії

За заявою Марка Цукерберга, яку він розмістив на своїй сторінці в соціальній мережі, в зв’язку із захистом демократії Америки, використанням інструментарію соціальної мережі в політичних цілях, для захисту виборчого процесу в США, команда «Фейсбук» готова передати Конгресу всі наявні у неї (команди ) дані, які підтверджують купівлю реклами користувачами, пов’язаними з Росією, а також всі матеріали з питання втручання Росії у виборчий процес американського президента.

Марк Цукерберг заявив, що як тільки він дізнався, що його площадку (соціальну мережу) використовували для створення фейкових акаунтів, а потім вже з цих «персональних» сторінок зайнялися розміщенням рекламних оголошень, пов’язаних з Росією, він тут же проінформував спеціального прокурора Роберта Мюллера.

21 вересня 2017 року всі виявлені оголошення вже передані Конгресу США.

Крім цього, самостійне розслідування буде обов’язково проведено в компанії за даним фактом.

Щоб уникнути повторення такої ситуації, тепер заплановано внести зміни для розміщення політичної реклами на території соціальної мережі. Для того, щоб політична реклама стала прозорою, необхідно розкрити інформацію про покупця, тобто хто саме заплатив за розміщення, що ця людина рекламує і т.д.

У компанії планують збільшення інвестиційного пакету, спрямованого на безпеку мережі, а також буде збільшено штат співробітників приблизно вдвічі, який буде займатися питаннями використання соцмережі в періоди виборів.

Нагадаємо, що протягом двох років «акаунти» з Росії займалися купівлею і поширенням реклами політичного характеру на теренах «Фейсбуку».

Для довідки в жовтні 2016 року влада США офіційно висунула звинувачення Росії про незаконне втручання в процес виборів президента США, а також у атаці російськими хакерами серверів американських партій.

Читайте також: Помста Луценка, або Довгий розбазарив унікальні землі Києва

  •  

Напишіть коментар