Інтерв'ю Топ інтерв'ю Українська макроекономіка

Я мрію обслужити подію на Марсі

Олександр Котолуп, засновник та ідейний натхненник «Фігаро-Кейтерінг».

Олександр Котолуп почав заробляти на послузі кейтерінгу ще тоді, коли люди не розуміли значення цього слова. Його компанія «Фігаро-Кейтерінг» уже понад 17 років організовує прийом гостей на подіях різного масштабу. Олександр розповів, що ж таке кейтерінг із погляду процесів.

Про делегування

2011 року я закінчив міні-МВА. Викладачі дали зрозуміти, що функціонал власника і директора різний. А іноді ці системи навіть вступають у конфлікт одна з одною.

Якщо операціоністу потрібно відповідати за тактичні показники, стежити за щоденною роботою, то завдання власника — піклуватися про розвиток, стратегії й довгострокову перспективу.

У якийсь момент тобі здається, що тільки ти знаєш, як робити найкраще. Але без делегування не вийде зростати й масштабувати бізнес. Сьогодні ми працюємо над тим, щоб вийти на рівень 20 подій на день. Що й відображено в назві компанії: Фігаро тут, Фігаро там.

Про сили й натхнення для роботи

Щоб заряджатися силою, потрібна тільки одна річ — наявність мети. Чим яскравіше мета і чим чіткіше у вас сформовано бажання її досягти, тим більше у вас сил для реалізації. Якщо цього немає, в життя прокрадається втома, небажання чимось займатися і так далі. Натхнення залежить від ясності мети.

Однак мету потрібно знайти. Це непросте філософське питання. Тривалий час я не був упевнений, що знайшов свою мету і шлях до неї. Навколо всі казали: тобі добре, ти знаєш, чого хочеш, і розумієш, куди йдеш, — створюєш кращу кейтерінгову компанію в Україні. А я не розумів, чи це так. Чи народився я на світ саме для того, щоб створювати атмосферу гостинності на події? Але з віком зрозумів, що шлях сам обирає тебе.

Про кейтерінг

Кейтерінг визначних подій — це демонстрація виняткової гостинності на власній території, коли гастрономія адаптується під ідею заходу. Коли бездоганні за смаком та подачею страви супроводжуються концептуальним декором, оригінальним текстилем та анімаційним шоу кухарів. Атмосфера дає змогу гостям емоційно долучитися до процесу, спостерігаючи, як кухарі в реальному часі створюють страви для них: нарізають велику дичину, малюють абстрактну картину шоколадом чи готують морозиво в рідкому азоті.

Меж креативу немає — ось головна риса, яка вирізняє «Фігаро-Кейтерінг».

Про сильні сторони

Мені дуже важливо підтримувати рух уперед. Особливо коли ти вже досяг успіху й можна було б відпочити. Те, що ми видаємо на ринок, через кілька місяців пропонують уже інші гравці індустрії. Тому ми постійно вдосконалюємо бізнес-процеси, щоб працювати на випередження.

У мене народилася алегорія. Ресторан — це таксі від будинку в центр. А кейтерінг — це ракета Маска від Землі на Марс. І те, й інше — транспорт, тільки різного призначення. Так, я мрію обслужити подію на Марсі!

Читайте також: Управління ризиками та захист активів — першочергове завдання для будь-якого бізнесу в Україні

Читайте новини в нашому додатку!
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.grodas.ldaily&hl=ru
App Store: https://itunes.apple.com/us/app/ldaily/id1354384907?l=uk&ls=1&mt=8

Зверніть увагу!
«СНН ГРУП» володіє винятковими авторськими правами на інформацію, розміщену в даній статті.
Автор має виключне право контролювати використання даного матеріалу, що означає заборону на використання даної інформації без його згоди. Під інформацією розуміються тексти, коментарі, фото, малюнки, інші матеріали.
Будь-яке використання матеріалу/інформації  або будь-яку його частину з даної статті без письмової згоди автора заборонено.
Під використанням розуміється копіювання, адаптація, рерайтинг, модифікація тощо. У разі виявлених порушень автор має право на захист авторських прав в порядку, передбаченому ст. 50-53 Закону України «Про авторське право і суміжні права».
  •  

Напишіть коментар