Новини

Walmart тестує сервіс доставки по підписці

Найбільша мережа супермаркетів США Walmart продовжує свою боротьбу з Amazon за велику частку на американському ринку роздрібних продажів.

Щоб посилити свою слабку сторону – сервіс доставки і залучити більше клієнтів, Walmart планує запропонувати платну послугу членства, яка буде конкурувати з сервісом Amazon Prime, надаючи платникам право отримання безкоштовної доставки продуктів.

Служба під назвою Walmart +, відповідно до джерела Recode, розроблялася 18 місяців і, за аналогією з раніше існуючою послугою необмеженої доставки Delivery Unlimited, буде коштувати приблизно $98 в рік. Сервіс Walmart + передбачає доставку продуктів з мережі в 1600 магазинів, в планах також додати безліч нових пільг і знижок за програмою членства.

Конкуруючий сервіс Amazon Prime коштує дорожче – $119 в рік, але його члени отримують дійсно багато: доставку продуктів у той же день від Whole Foods і Amazon Fresh, необмежену одноденну доставку більш ніж 10 мільйонів продуктів і це не рахуючи інші пільги і знижки.

Щоб конкурувати з домінуючою в онлайн-продажах компанією, Walmart доведеться запропонувати дійсно варту послугу. За останніми даними, на частку Amazon припадає близько 40% всіх онлайн-продажів, Walmart знаходиться на другому місці з 5% -ою часткою ринку.

Читайте також: Walmart збільшив продажі 21-й квартал поспіль

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар