Новини

Виручка H&M зросла на 11%

Виручка однієї з найбільших світових роздрібних мереж торгівлі одягом Hennes&Mauritz (H&M) в 2018-2019 фінансовому році (завершився 30 листопада) виросла на 11% в річному вираженні, до 232,764 мільярда шведських крон (24,9 мільярда доларів), повідомляється в прес-релізі компанії.

Виручка в місцевих валютах в регіонах присутності збільшилася на 6%.
За підсумками четвертого кварталу 2018-2019 фінроку виторг Н&М виріс на 9% в річному вираженні, до 61,704 мільярда шведських крон (6,6 мільярда доларів). Виручка в місцевих валютах збільшилася на 5%.

“На динаміку продажів в минулому кварталі в порівнянні з аналогічним періодом річної давності вплинули календарні ефекти, головним чином, “чорна п’ятниця”, яка в цьому році була на тиждень пізніше, ніж в минулому році, тобто незадовго до кінця листопада. Отже деякі великі онлайн-продажі в “чорну п’ятницю” не враховано до грудня”, – йдеться в повідомленні.

H&M вказує, що повний фінансовий звіт компанії за минулий фінансовий рік буде опублікований 30 січня 2020 року.

Читайте також: H&M у вересні відкриє третій магазин в Україні

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар