Новини

Виробник штучного м’яса Beyond Meat вперше отримав прибуток

Виробник м’яса з рослинного білка Beyond Meat заробив першу в своїй історії чистий прибуток. Останній квартал компанія завершила в плюсі ​​на $4,1 млн. До цього стартап залишався глибоко збитковим.

Гамбургери з штучним м’ясом Beyond Meat, «ковбаси» та інші страви стали в останні роки особливо популярні серед людей, що прагнуть скоротити споживання продуктів тваринного походження. У вересні виробник почав продавати гамбургери з котлетами зі штучного м’яса на рослинній основі в великих продуктових мережах, в тому числі в супермаркетах Kroger і Walmart в м’ясних відділах.

Продукти Beyond Meat також з’явилися в меню мереж TGI Fridays, KFC, Carl’s Jr і Yum Brands. Минулого місяця найбільша в світі мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s оголосила про тестування сендвічів «з рослин, салатів і томатів» в Канаді з використанням продуктів Beyond Meat.

Beyond Meat разом зі своїм конкурентом Impossible Foods змінили концепцію безм’ясних замінників. Вони відмовилися від котлет з грибів і бобових, замість цього почали використовувати наповнювач з білків гороху і сої, які з більшою точністю імітують яловичину. Тепер це один з найбільш швидкозростаючих сегментів бізнесу в США.

Beyond Meat став першим виробником рослинного м’яса, який вийшов на IPO. Компанія провела первинне розміщення паперів на біржі NASDAQ 1 травня цього року, а ціна продажу склала $25 за акцію. У перший день зростання котирувань акцій досягав 163%.

З моменту IPO папери подорожчали більш ніж в чотири рази в порівнянні з початковою ціною пропозиції. У перший день торгів капіталізація компанії склала $3,8 млрд. До кінця жовтня ринкова вартість стартапа зросла до $6,4 млрд.

Читайте також: Mcdonald’s почне продавати бургери зі штучним м’ясом

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар