Новини

Виробник електросамокатів розорився через рекламу в Facebook

Запуск електричного скутера Unicorn закривається після того, як витратив занадто багато грошей на рекламу в Facebook. Клієнти, які встигли зробити попереднє замовлення, отримали електронного листа від засновника Ніка Еванса. У ньому повідомлялося, що він дуже шкодує і намагається продати активи Unicorn, щоб запропонувати часткове відшкодування.

Компанія витратила всі гроші на рекламу в Facebook і Google, але отримала лише 350 замовлень. Втім, привезти електросамокати з заводів Unicorn теж не може – грошей немає.

Unicorn, заснована весною 2019 року, назвала свої електросамокати доступною альтернативою, пропонуючи клієнтам віддати $699 за скутер з функціями відстеження по GPS і блокуванням зі смартфона.

«Ми могли б продовжувати брати нові замовлення, щоб виконати вже зроблені, але тоді б ми могли поставити під удар вже наступних клієнтів, тому ми вирішили закритися. Нам дуже, дуже шкода», – додав директор стартапу.

Причина невдачі стартапу полягала в тому, що витрати на “рекламу в Facebook і Google, платежі по кредитах і інші витрати” витрачаються за рахунок коштів компанії швидше, ніж очікував Еванс.

“Велика частина доходу пішла на оплату реклами в Facebook для залучення трафіку на сайт. На жаль, вартість реклами була занадто висока, щоб побудувати стійкий бізнес”, – повідомляється в електронному листі.

Читайте також: В Україні запустять сервіс прокату електросамокатів

Слідкуйте за нашим телеграм каналом: https://t.me/ldaily

  •  

Напишіть коментар