Новини

В. Кличко: Starbucks придивляється до ринку України

Представники американської мережі кав’ярень Starbucks зацікавлені ринком України, аналізують переважаючі фактори та перспективи роботи в Україні, а також планують працювати в країні і підкорити українських любителів кави.

Про це повідомив київський міський голова Віталій Кличко, виступаючи в Давосі на панелі в Українському домі.

Така информация підтверджена в офіційному повідомленні корпорації Starbucks.

Для довідки. Starbucks Corporation – американська мережа кав’ярень, своєрідний символ Америки.

Цікаво знати, що мережа Starbucks – власник 24 тисяч торгових точок по всьому світу.

За результатами досліджень, проведеного в минулому році, українці з нетерпінням очікують виходу торгових марок:

  • IKEA
  • H&M,
  • Starbucks
  • Pizza Hut.


Крім того, в столиці України в 2013 році відкрилася невелика кав’ярня під гучною американською назвою Starbucks, яка ніякого відношення до всесвітнього бренду не мала. Така вивіска допомагала успішним продажам різних сортів кави.

З історії компанії. Starbucks заснований в 1971 році трьома друзями-студентами, які скинулися по 1 тисячі 300 доларів, взяли кредит на 5 тисяч доларів і відкрили перший магазин з такою назвою, заробляючи на продажі кави та кавовварок. На логотипі компанії символ мифічної Сирены.

Раніше в засобах масової інформації неодноразово повідомлялося, що американська мережа кав’ярень не представлена ​​на українському ринку з причини дорогої франшизи.

Нагадаємо, що Україна в 2017 році імпортувала близько 30 тисяч тонн кави.

  •  

Напишіть коментар